Metformiinista apua saaneita?

Olen napsinut metuja kohta kuukauden ajan (ylläpitoannos 1000mg x2/vrk) , minua rupesi mietityttämään, että millainen vaikutus näillä mahtaa olla, ja että onko kukaan onnistunut raskautumaan pelkästään metuja popsimalla ja pupuamalla ahkerasti?

Minulla oli viime menkat sinänsä ihan normaalit, hirvittävät kivut oli, mutta ei tullut verihyytymiä, mitä yleensä on tullut runsaasti ja isoja menkkojen aikana.. (Onko hyytymät normaalia? Lääkäri ei viimeksi sanonut mitään kun kysyin..)
Menkkojen jälkeen sitten meni parisen viikkoa kun alkoi hirvittävä väsymys ja rinnat ovat olleet jo yli viikon todella turvoksissa ja niitä jomottaa. Lisäksi samoihin aikoihin alkoi sellainen, että kun syö, niin mahaa alkaa turvottamaan ihan mielettömästi, tuntuu että posahtaa, (ei silti ilmavaivoja ole) tällaista vaivaa minulla ei ole ennen ollut ikinä, enkä tiedä johtuuko se metuista, kun olen kuitenkin syönyt niitä jo useamman viikon ja tuota vaivaa nyt vasta viikonpäivät.

Hormonikokeita on otettu vasta, LF, FSH ja prolaktiini, ja ensi viikolla progestiini vielä, eli en tiedä tuloksia, kokeet on kaiketi lähetetty OYSiin tutkittavaksi paikallisesta tk:sta eli kestää hetken vastauksissa. Kyllästyttää kun aina keho tekee jtn tepposia, ettei tiedä mitä pitäisi ajatella.

kiitos jo etukäteen vastauksista, jos sellaisia tulee :)
 
Sitä mietin, että onko pelkkä metformiini auttanut ketään, vai pitääkö sen lisäksi käyttää clomeja tms? Pitää kysellä sitten siltä lapsettomuuslääkäriltä kun soittelee noista kokeiden tuloksista..
 

Yhteistyössä