Hakutulokset

  1. J

    relaatio 38

    on mulla se vihjesana :) Varmaan yöllä herään ja tajuan sanan ja itseni tyhmäksi ku en heti hoksannut
  2. J

    relaatio 38

    miksi mä en tajua, ihminen joka tarvii vihjesanaa :(
  3. J

    relaatio 38

    en tiennyt minäkään ennen ku kuuntelin, ei todellakaan ole musaa jota normisti kuuntelen.
  4. J

    relaatio 38

    kiitokset vinkkaajille viis... ki... biisi siltä levyltä ja mistä se biisi kertoo
  5. J

    relaatio 38

    mainosalan osaaja-ruutuun tunn... 8 vihjesanasta lähtevä 8 kor.ki.. 8+5 min... 7 op.. 8
  6. J

    relaatio 38

    löytyiskö apua mainosalan vaikuttajaan mainosalan vaikuttaja 10 se maanosa 10 ja 7 jalo... 8 mine... 7 op.. 8 vi.. ki.. 6+2+7
  7. J

    relaatio 38

    Vihdoinkin kaikki ruudut auki :) köynnöskasvi??? mä en keksi mitään. Aust 6 keltainen kivi, en tajua. Mainosalan vaikuttajat oon keksinyt.
  8. J

    relaatio 38

    Kiitos, tuo auttoi paljon :)
  9. J

    relaatio 38

    Vinkkaa vähän vuo nur 19
  10. J

    relaatio 38

    tv-sarja-sarja-sarja****
  11. J

    relaatio 38

    vasen alakulma avautui hyvin perinteisesti tv-sarjasta, samaan tyyliin kuin ensimmäinen relaatio alkoi
  12. J

    relaatio 38

    tyyli löytyi, kirjailija ei, tarvis vissiin olla se viereinen ruutu auki. Kiitos vinkeistä :)
  13. J

    relaatio 38

    Australiasta 6 ylös, mainosalan vaikuttaja 4+8, tyyli 3+4, kirjailija 5+10
  14. J

    relaatio 38

    3+7 on tyylisuunta jota kuva edustaa, oopp, maailmankuulu erikoisen näköinen talo jossa tätä esitetään
  15. J

    relaatio 38

    kuvahaulla katsoin myös, sieltä löysin yhden sanan ja jäin taas jumiin. Enkkuwikistä yhdellä sanalla pääsin vähän eteenpäin ja uuden ruudun avattua.
  16. J

    relaatio 38

    Oisko kellään mitään vinkkejä mainosalan ammattilaiseen? Hoitoalan ammattilaisella ei oo hajuakaan :)
  17. J

    relaatio 38

    googletin Gismondan, siitä mikä se on, sain muutaman sanan ketjun
  18. J

    relaatio 38

    kuusi sanaa ja ihan jumissa
  19. J

    Relaatiot 11 julkaistu

  20. J

    Relaatiot 11 julkaistu

    Sulla on se E-A 11, vinkkiä, kiitos. Muuten nuo samat puuttuu multakin.

Yhteistyössä