Hakutulokset

  1. J

    Relaatiot 35

    Iso kiitos, vinkit auttoi ja paljon. Sain ratkaistua tämänkin :)
  2. J

    Relaatiot 35

    Leena Lehtolainen ratkaistu :)
  3. J

    Relaatiot 35

    Taas minä jälkijunassa ratkon näitä sairaslomalla, tämä ois melkein valmis. Iskelmä: Maj Karma 5+7 Radio Rock 6 HIMYM: Barney Stinson 3+8 Eliel Saarinen 8 Leena Lehtolainen pääsanasta väliviivallinen 13 ja 10 pojat 8+6 Tän keskustelun oon lukenut useampaan kertaan ja Wikiä oon...
  4. J

    relaatio 38

    mä olin jumittunut islamin perusteisiin :D nyt kaikki tämä ratkaistu :) :) Kiitos avusta!
  5. J

    relaatio 38

    kaksi viimestä enää puuttuu EHKTY: seili2+7 uhri 6+9 Islamin perusteet ei mee jakeluun.
  6. J

    relaatio 38

    kiitos, nyt on sekin ruutu täynnä
  7. J

    relaatio 38

    dannystä lähtevät puuttuu
  8. J

    relaatio 38

    heti hokasin sen mieslaulajan :D
  9. J

    relaatio 38

    tunnon perään kasvi niin rupee avautuun vinkkaa vähän lisää sitä mies laulajaa
  10. J

    relaatio 38

    laita wikiin se tunto..... ja se on samansuvun kasvi mim...
  11. J

    relaatio 38

    vissiin jo muut sai valmiiksi :) enhkty: uhri 6+9, islamin perusteet ei mee jakeluun :( seili 2+7 lammas 11, miten tämä liittyy siihen näyttelijään?? karhunkierros: danny 14 ja siitä jatko 5+3 joki 5 ja siitä jatko 5+5 CLE: nainen 4,7 ja 10 monoliitti 12+6 empire 12+13...
  12. J

    relaatio 38

    nyt tajusin, kiitos vinkeistä :)
  13. J

    relaatio 38

    Olihan niistä, kiitos :) herkkä kasvi jäi tajuamatta, mieleen ei tuu ku orkidea
  14. J

    relaatio 38

    oisko näistä apua
  15. J

    relaatio 38

    vielä puuttuu sanoja, 301/378, loppuratkaisun keksin ihan itse :) :) Vinkkejä kaipaisin: rajatieto: ihmis.... 3+4 taika.... 5 yliluonnollinen 8 kill arman: tv-sarja 6, vissiin jotain koiraan liittyvää muinainen egypti: sarko.... ja ruu... välissä oleva sana köynnöskasvi...
  16. J

    relaatio 38

    Aivan jumissa, taas. KÖYNNÖSKASVI pääsanan alla 9 mauste 12 ja 6 kasvi 5 kohti kevättä, ja joo en oo tajunnut aiemmista. kasvi 10 ja 6 toro 9 EHKTY minttu 6 egypti 7+11, joku vallankumous??? naislaulajia yhdistävä 11
  17. J

    relaatio 38

    olin laskenut kirjaimet monikossa, oon minä pölijä :) kiitos avusta!
  18. J

    relaatio 38

    egypti ruutuun: hauta 6 ja 11 kirja 7 kuol.kirja 9
  19. J

    relaatio 38

    Hyvää huomenta! Kiitos paljon :) kaikki muut sain mutta se kissaeläin, olen kokeillut kaikki mahdolliset (sitä oikeaa lukuunottamatta) saisko lisävihjettä
  20. J

    relaatio 38

    KILL ARMAN satu 6 vamp 7 hope 11 sarja 11 tv-sarja 6 RAJATIETO yliluonn 8 ja 9 satu 7+5 kissael. 17 vihreä 9 ja 6 tiik. 5 MAINOSALAN VAIKUTTAJA opaa 8 MUINAINEN EGYPTI ra 9 muinainen egypti 7 hauta 6 ja 11 kuol.kir 9

Yhteistyössä