relaatio 38

"Eva"
[QUOTE="Pelaaja";29656531]Tuossa pari. Olis muuten kiva kun joku vois vinkata mun kysymyksiin kun olen tässä jonkin aikaa pelkästään vastaillut.[/QUOTE]

Olin kahdesti liian myöhässä vinkin kanssa,kun näin samat sanat jo vinkattuna en alkanut toistamiseen vinkkaan. :S

Tuo 1 sana ei aukene ;

plan, taiv.kap, astron yhd 10 se on sw tähdistä ennustaminen
astrolo.. mulla on siis jo mut se alempi 10 ei auvennu vaikka sain sen 5 vastasanan.
tähtitiede ei mene?
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Eva";29656630]Olin kahdesti liian myöhässä vinkin kanssa,kun näin samat sanat jo vinkattuna en alkanut toistamiseen vinkkaan. :S

Tuo 1 sana ei aukene ;

plan, taiv.kap, astron yhd 10 se on sw tähdistä ennustaminen
astrolo.. mulla on siis jo mut se alempi 10 ei auvennu vaikka sain sen 5 vastasanan.
tähtitiede ei mene?[/QUOTE]

No luulin, että sinulla se on jo, kun kirjoitit tuolla astron... eli sana on tähtitiede sivistyssanana, joka alkaa tuolla tavalla.
 
"Eva"
[QUOTE="Pelaaja";29656644]No luulin, että sinulla se on jo, kun kirjoitit tuolla astron... eli sana on tähtitiede sivistyssanana, joka alkaa tuolla tavalla.[/QUOTE]

Aa niimpäs onkin :D
ja suuri kiitos sinulle!
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29656693:
pistäpä jotain listaa taas, oon sijalla 6 niin voin varmaan jossain jelppiä (tai sit en :D )
Rajatieto:

Kis...el... 10 ja 17
Int... 12
Aloitussanasta 15
Horos... Ja Vihr... Väliset 9 ja 6
Py... Pö... Ri... 6
Sa... 7+5

Köynnöskasvi:
Kaikka sanasta kas... lähtevät
vod... 4
Vii.. 4
Sah... 4
Tri... Lähtevä väliviivallinen 16
Gin... 5
Pap.. 9

Tuossa nyt jotakin
 
[QUOTE="Pelaaja";29656728]Rajatieto:

Kis...el... 10 ja 17 muinainen kis.. el... (wikin listauksesta löysin)
Int... 12
Aloitussanasta 15 täsmennyssivulta löytyy sinisellä tää sana
Horos... Ja Vihr... Väliset 9 ja 6
Py... Pö... Ri... 6 velho
Sa... 7+5 kuuluisat sa... veljekset

Köynnöskasvi:
Kaikka sanasta kas... lähtevät kas.. osa, 10 on ku yhdistät kas.. ja sieltä toisesta ruudusta löytyvän tun.. perusmuodossa
vod... 4
Vii.. 4
Sah... 4 maakunta
Tri... Lähtevä väliviivallinen 16 sit saat tän auki
Gin... 5 minkä kanssa nautitaan
Pap.. 9 tää löyty minusta ihan tosta pap... wikistä, eräs lajike

Tuossa nyt jotakin[/QUOTE]

siinäpä mitä mulla oli...

mikäs on py..pö..ri... 7 alas
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";29656900]Kun en biisistä mitään tiedä, niin mistä tietäisi mistä se kertoo,[/QUOTE]

Okei, tajusin kuitenkin jostain kummasta sen vihjesanan. Mutta mikä se siihen liittyvä 8 mahtaa olla?
 

Yhteistyössä