Hakutulokset

  1. P

    Mua tulee aina iskemään itseäni jonkun verran vanhemmat ja lihavat miehet. Tarkoittaako, että olen ruma?

    Jos olet baarissa edes hetken yksin - vielä meikannut ja laittanut mekkoa - voit tottua siihen. Etkö muka tottunut ennen 25 vuoden ikää?
  2. P

    Vauvan putoaminen

    Kyllä sitä tapahtuu, vaikka kuinka tarkkana olisi, nimim. kolmen lapsen äiti. Tosiaan kun lapsi on jaloillaan myöhemmin ja kolahtaa seistessä lattiaan... Siksi juuri pikkulapsen pään luut ovat myötäävät.
  3. P

    Jos on enemmän huonoja kuin hyviä

    Niih... kiitti. Mies tsekkailee netistä muita, ei halua enää olla mun kanssa :(
  4. P

    Jos on enemmän huonoja kuin hyviä

    Kiitos rakentavista vastauksista, pelkäsin lynkkaamista.... Mies käyttää paljon alkoa ja itse teen vuorotyötä, pienimmät lapset ovat vielä kotona.
  5. P

    Kuljetusoppilaiden vanhempia? Onko ok että lapset ovat koululla jo 50 min ennen koulun alkua?

    Normaalisti on kouluavustaja tms. työllistetty vastassa, kerhotoimintaa on aamulla järjestetty lapsille.-
  6. P

    Joku ostaa 260 euron toppatakin lapselle, mutta ei tarviikaan sitä kun takkeja on jo liikaa...

    Laittaa kuitenkin kiertoon. Olikohan saatu lahjaksi?
  7. P

    Erotako?

    Jos on hyviä hetkiä vähemmän kuin huonoj? jOS ON KOKO AJAN paha mieli ja itku kurkussa? Mies on aina epäystävällinen ja huonolla tuulella kolmelle lapsellemmekin?
  8. P

    Jos huonoja hetkiä on enemmän kuin hyviä

    pitäiskö erota. Vuosia takana 21, kolme yhteistä lasta.
  9. P

    Jos on enemmän huonoja kuin hyviä

    hetkiä mieheni kanssa, erotako vai ei? Meillä on kolme lasta, yhdessä 19 vuotta.
  10. P

    Okt-asujat, millaiset siivoustavat? :)

    Asun rivarissa, mutta meilläkin elukoita, kaksi kerrosta ja 120 m2. Kun on imurointipäivä (1-2 x viikko) raivaan etukäteen tavarat paikoilleen jne. Mies sitten useimmiten imuroi ja moppaa. Usein jaan vielä kerrokset kahdelle päivälle, eka siivotaan alakerta ja seur. päivänä yläkerta. Yläkertaa...
  11. P

    Facebook-tietäjille kysymys

    Oisko se sitten siitä kiinni, kauanko on ollut paikalla?
  12. P

    Mitä tekisitte

    Lähtisin, koska luupiikki ei voi kävelystä varsinaisesti pahetakaan, kipu toki voi pahentua. Ota kunnolla särkylääkkeitä ennen matkaa ja matkalle mukaan. Kyllä mä lähtisin...
  13. P

    Suuri Asumiskysely

    1. Oma, kakskerros rivari 2. lainan lyhennys kuussa 780e, yhtiövastike 130e/kk 3. 120 4. 1, 5 km 5. 2 + 3 6. Melko tyytyväinen, alue on kaupungin paras, mutta arvostaisin isompaa kaupunkia... 7. Kyllä. Rivarissa ei tarvitse olla heti ylimääräistä tonnia, jos esim. vesivaraaja pamahtaa.
  14. P

    FB - kysymys (taas..)

    Jos olen jakanut kuvan (toisen päivittämän) omalla aikajanalla ja haluan jakaa sen vielä useammalle, mitä teen? Ilman, että joka jaon jälkeen kuva tulee moneen kertaan omalle sivulleni?
  15. P

    Riittääkö rahat tähän kaikkeen?

    laita s.postia Ikaalisiin ja kerro kokoonpanonne ja minkälaisen tarjouksen laittaisivat?
  16. P

    YOU TUBE jamiten sieltä...

    jaetaan linkki fb:iin????
  17. P

    Montako teillä asuu ja paljonko on neliöitä?

    Uusissa kerrostaloissa on joka "vaatehuonekin" laskettu huoneiksi, esim. olohuone on normaalin eteisen kokoinen.. Ja tuo oli hyvä pointti joiltain muiltakin, että vaikuttaahan lasten ikäkin asumisneliöihin. Jos on esim. 2 + 3, niin reilut kk:n vanhat kaksoset + 2v tyttö varmasti nukkuu...
  18. P

    Montako teillä asuu ja paljonko on neliöitä?

    Uusissa kerrostaloissa on joka "vaatehuonekin" laskettu huoneiksi, esim. olohuone on normi eteisen kokoinen..
  19. P

    AUTTAKAA - kuuluuko yo-lahja paketoida?

    Vai riittääkö esim. kirjan ympärille lahjanaru + kortti? Kuuluuko ruusu viedä aina vaikka mukana on lahja??
  20. P

    Keskittymiskyky nolla, kaikki on kaaosta :(

    Avatkaa yhdessä ne laskut. Viikonloppuloma tuskin jeesaa, jos ei arkiset asiatkaan ole taloudellisesti mahdollisia.

Yhteistyössä