Keskittymiskyky nolla, kaikki on kaaosta :(

  • Viestiketjun aloittaja toivoton tunari
  • Ensimmäinen viesti
toivoton tunari
Kaaosta päässä. Kaaosta kodissa. Kaikki on pelkkää kaaosta, olen henkisesti lukossa ja aivan jumissa. Pinkka laskuja laskun perään, en ole edes avannut kuoria. Nyt yritin alkaa selvittämään laskukaaosta koska kohta katkeaa sähköt. Pelkään että tulee maksuhäiriömerkintä, mulla ei ole koskaan ollut sellaista. Missä vaiheessa sellainen tulee????
Olen toivoton ja nyt alkoi päätäkin särkemään (taas).
Sain yhden laskun maksettua ja tajusin lukea viestin verkkopankissa. Mulla on vain 2 avainlukuparia jäljellä, uusi lista on kuulemma lähetetty jo ajat sitten! En muista nähneeni sellaista kuorta edes. En voi siis maksaa loppuja laskujakaan nyt. En tiedä mistä löydän tuon avainlukulistan.
Kukaan ei tiedä miten huonosti voin. Miehelle olen sanonut noista laskuista ja pyytänyt apua aika suoraankin että auttais mua selvittämään tätä kaaosta. Turhaa :/ vaikka yhteisiä laskujahan noi sähkölaskut on. Voi paska, tästä ei tule mitään. En pysty yksin selvittää tätä kaaosta, mua ahdistaa niin paljon että välillä en edes hengitä. En osaa mennä nukkumaan, en pesulle en ulos en pysty syömään tai keskittymään mihinkään.
Tähänkö tämä kesä meni ja koko elämä. En pysty edes soittamaan mun ainoalle ystävälle.
Okei, tällanen tapaus täällä.
 
jäk
Kuulostaa tutulta hetkittäiseltä epätoivolta. Onneks just tällä hetkellä asiat on suht mallillaan, mutta ne paperit on ripoteltuna kuka mihinkin, enkä tiedä miten siihen saa muutoksen. Onneks mies sentään nykyään auttaa kotona!
 
jäk
Niin ja siis, pakko sun on saada apua tuohon olotilaan, jos jatkuu pitkään. Yritä saada mies mukaan talkoisiin, jos ei onnistu niin mites olis pikku viikonloppuloma ihan-minne-tahansa? Yksin.
 
"masa"
Alkuperäinen kirjoittaja hyäv;28550281:
Hienoa! lemppaa pihalle se mies joka ei auta sua hädässä.
juu. ennen kuin päätät olevasi masentunut, tarkista onko ympärilläsi kusipäitä.

no ei silti, voi mennä ukkelilllakin hiukan heikosti ja siksi ei hänestäkään ole mihkään. mutta tosiaan, on hyvä opetella tuo, että tekee vaikeat asiat vaikka minuutin pätkissä, ja sitten ottaa tauon jolloin tekee jotain tosi miellyttävää. itse onnistuin juuri täyttämään kaksi deadlinea samana päivänä, vaikka asiat oli suunnilleen yhtä tervanjuontia kuin veroilmoituksen tekeminen.

jos mitään miellyttävää palkintoa ei tule mieleen, niin se avun hakeminen on aikas aiheellista.
 
"masa"
niin, ja kehu itteäs siitä, että se avainlukulista löytyi. muista arvostaa itteäsi jokaisesta sentistä, jonka saat raahattua kaaosta ulko-oven suuntaan. jos et arvosta itseäsi, niin vaikea sitä tehdä kenenkään muunkaan.

tuolta se tuntuu, kun asiat kaatuu ja menee yli sietokyvyn. muista, että ahdistukseen saa apuakin. ja tiedä sekin, että moni täällä tietää miltä tuo tuntuu, vaikka heillä menee nykyisin ihan kohtuullisesti. minäkin.
 

Yhteistyössä