Hakutulokset

  1. P

    No mutta mitä ihmettä tapahtui kaikentietävälle NinaTT:lle?!

    Sekoitin Nina T.T M:een. Kuka Nina T.T on?
  2. P

    5veelle rattaat erelänmatkalle

    Ensi vuonna 5v menee jo eskariin ja sitten kouluun. En rohkaisisi enää lastenrattaissa istumaan-. Jos pidätte perheloman niin lapsi voi olla hotellin kerhoissa pari tuntia päivässä ja jos itse jaksat vaellella päivätolkulla, niin ehkä voi lähteä miehen kanssa kaksin?
  3. P

    Luetelkaa palstalaisten nimerkkejä jotka

    Scarlett on varmaan joku ylläpitäjä, palstailen todella satunnaisesti kolmen eri-ikäisen lapsen äitinä ja useinkin saan lukea S:in kommentteja.
  4. P

    Koskahan työkaverit tajuavat tämän

    Peesaan! Työkaverit on miellyttäviä, mutta en minäkään osastolle ystävystymään mene. Normaalit sosiaaliset säännöt riittävät - kerrot itsestäsi kahvitunneilla, kyselet muilta kuulumisia ja viet vuorollasi pullaa pöytään. Jos työyhteisöstä löytyy ihminen, jonka kanssa haluaa olla tekemisissä...
  5. P

    Onko ketään kellä kilpirauhasen liika-, tai vajaatoimintaa?

    Niin, jos lääkärikin toteaa normaaliksi, niin nettipalstaltahan se kannattaa vielä tarkastaa.
  6. P

    Mistä lh:n koulutusohjelmasta eniten hyötyä, jos aikoo lähteä opiskelemaan terveydenhoitajaksi?

    perheellinen muori? Perusmuslimi? Pelkään muutenkin? Perseenpäällä mukavasti ( = lähäri )
  7. P

    Mikä sinulla on kaikista provosoivin ja vahvin mielipiteesi tai näkemyksesi jostain asiasta?

    Mä olen vilpittömästi sitä mieltä, ettei homoliittoja tarvita kirkossa siunata. Puolestani saa elää miehet keskenään ja naiset keskenään parisuhteessa, mutta ei siihen jumalaare kirkkoa tarvita. En minäkään saa kaikkia riittejä noudattaa, joita voisi olla kiva kokeilla.
  8. P

    Tekisi mieli valehdella lapsen ikä...

    Kierrä nätisti ja sano esim. "yksi aikuinen ja yksi lapsi". Jos kysyvät ikää niin sanot silleen ettei lapsi kuule jotain muuta....
  9. P

    Atso, Osma vai Nuutti

    Osma ei kuulosta kovin poikamaiselta ja tosiaan Bin Laden tulee mielleyhtymäksi. Tykkään Nuutti-nimestä, Atsokin on hyvä ja reipas nimi.
  10. P

    Yksinkertainen dippiohje??!!

    Viisuja varten on lapsille sipsit jne, mutta dippi unohtui..! Kotoa löytyy kermaviiliä, mitä viihen voisi helposti sekoittaa, paprikajauhetta tms..?
  11. P

    miten kertoa miehelle vauva kuumeesta hienost vihjaillen =D

    Katselkaa yhdessä kummankin lasten vauvakuvia, ihastele myös miehen lapsia ja mieti sitten ääneen että "miltähän näyttäis meidän yhteinen vauva..?"
  12. P

    Voiko ulkolaisia tuoreita mansikoita syödä noin vaan?

    Pointtini oli siis että matkustaessa nautitaan "juuri poimittuja" ja nautitaan - miten ne marjat tai hedelmät matkustaessaan pakattuna muuttuisivat yhtään vaarallisemmiksi?
  13. P

    Voiko ulkolaisia tuoreita mansikoita syödä noin vaan?

    Olet ehkä matkaillut esim. Kanarialla tai välimeren maissa? Aamiaispöydässä tarjotaan ihania tuorieita hedelmiä, joita tuskin kukaan on keitellyt...
  14. P

    Millaista skumppaa Törley?

    No, tämä eksyi nyt jo vähän aiheesta... eli en osta Törleytä??
  15. P

    Millaista skumppaa Törley?

    Niin, kumpi noista oli minulle vastaus? Ostan vai en?
  16. P

    Sanokaas viisaat, mikä mun kainaloon tuli?

    jos käytit jotain sheiviainetta ja se leviää kyllä muuallekin kuin luotisuoraan? Kannattaa ehkä nyt pestä miedolla saippualla tai ihan voidepesu esim. perusvoiteella ja antaa ilmakylpyjä, sitten voit laittaa kortisonivoidett
  17. P

    Millaista skumppaa Törley?

    Ajattelin ostaa ihan suvun perhejuhliin - onko tämä joku halpis? Miltä maistuu?
  18. P

    Sanokaas viisaat, mikä mun kainaloon tuli?

    Olitko aikaisemmin tänään ajanut kainalot? Tai käyttänyt dödöä ja sitten mennyt ilman kunnon saippuapesua saunaan? Aina ennen löylyjä kannattaa pestä saippualla.
  19. P

    En tiennytkään että potilaan vointia ja tietoja saa kysellä vain vierailuaikojen puitteissa......

    Komppaan ylläolevia. Osastolla voi olla 40-44 potilasta, 5 / 6 hoitajaa ja todellakin: haavahoidot, pesut, näytteet yms. tehdään aikoihin, jolleoin vieraita ei ole läsnä .USEIN VIERAILUAIKAAN HLÖKUNTA on myös kirjaamassa potilastietoja (lääkitys, mitä sidoksia haavaan tms. on laitettu, kivut...

Yhteistyössä