Hakutulokset

  1. M

    Kumpi olis kivempi häälahja

    Kakkulapio on kivempi
  2. M

    USKOSTA JA EPÄILYSTÄ...

    Kyllähän niitä epäilyksenkin hetkiä välillä tulee. Silloin on kuitenkin enemmän kysymys tunteista kuin vakaumuksesta. Usko on jotain paljon lujempaa ja kestävämpää kuin vaihtuvat ja ohimenevät tunteet. On ihanaa luottaa siihen että pelastus ei perustu siihen miten vahva tai heikko usko mulla on...
  3. M

    Kotitalousihmiset hoi! Lattian vahauksesta...

    No mikään etityinen kotitalousihminen en ole, mutta tässä yksi vinkki. Kokeile niitä "taikasieniä". Mulla on "Swiffer magic eraser". Sillä lähtee monet tahrat joita ei muuten saa pois. 4kpl laatikko maksoi muistaakseni n.6-7 euroa S-marketissa.
  4. M

    Aulangon lomakylä

    Niin, löytyiskö ketään jolla olis kokemusta ko. paikasta?
  5. M

    Äänestys: Jätesäkillinen sekalaisia kenkiä; roskiin vai kirpparille?

    Minä siivosin kans keväällä pois vanhoja kenkiä. Huonoimmat laitoin roskiin ja paremmat vein hyväntekeväisyyskirpparille.. Ihan uskomatonta miten paljon niitä parempiakin löytyi, täys jätesäkillinen.
  6. M

    Jos annan vauvan adoptoitavaksi

    kyllä lapsen antaminen adoptioon on niin iso asia että se pitää harkita hyvin perusteellisesti. Ammatillinen keskusteluapu on varmasti paikallan. Kunnioitan kyllä sinua kun et ole tehnyt aborttia vaan haluat antaa lapselle elämän vaikka et itse voisikaan lasta pitää. Moni perhe odottaa...
  7. M

    Ystävien hautajaiset

    Minä yhdyn tähän Mitä jos ehdottaisit ystäväsi miehelle, että menisitte hautajaisten jälkeen sinne meren rantaan muistelemaan ystävääsi ihan pienellä porukalla? Mutta kyllä sinne virallisiin hautajaisiin varmasti kannattaa myös mennä. Jos ystäväsi mies tuli ekana sinun luoksesi, kun hänen...
  8. M

    Aulangon lomakylä

    Onko kenelläkään kokemuksia Aulangon lomakylästä Hämeenlinnasta? Entä vieressä olevasta Katajiston kartanosta? Kaikki kokemukset ja kommentit ovat tervetulleita =)

Yhteistyössä