Hakutulokset

  1. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Moikka! Naspulalla jännät oltavat, tsemppiä! :) Pamskulle onnea työtarjouksesta! Täällä saatiin eilen cb:n digitaaliseen Raskaana 1-2 :heart: Tulis se äijä sieltä pariisista juhlistamaan tätä, tyhmä kertoa facebookissa et meille tulee vauva. Mut pakkohan se oli, puhelimeen ei saa...
  2. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Naspula, toivottavasti tuo nyt lähtis tuosta vahvistumaan! Ja Hukkapirulle paljon onnea! :) Tän oli pakko käydä ostaa pari halpaa testii vaikka netistä eilen tilaskin kasan, taitavat tulla vasta maanantaina. Hieman vahvistunut viiva tais siihen tulla. :heart: Oon ihan pihal noista...
  3. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    No enpäs saanu pidettyä näppejäni erossa testistä, haamu tuli, hyvin selkeä sellainen. :) :)
  4. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Mun viikonloppu menee (luojan kiitos) töiden merkeissä. Lauantaina mennään kälyn ja sen tyttöjen kanssa kuuntelee Robinia. :) mieskin lähtee pariisiin johonkin mihin-lie koulutukseen viikonlopuks työporukan kanssa. Yksin saan siis jännäillä pärähtääkö testiin kaks viivaa vai alkaako menkat. Jos...
  5. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Huhhuh, meidän vappu meni vähän liian humalassa, ja nyt on pää kipee. :( ei näy menkkoja täällä, viikon päästä kai alkaiskin vast jos on alkaakseen. Kaikennäköstä oiretta löytyy mutta enpä taida niitä jaksaa luetella. Toivottavasti muiden vappu oli onnistuneenpi!!
  6. V

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Moikka! Voisin liittyä joukkoonne ihmettelemään. Vilmaliini.........kp 39/35-39................... 22v.......yk 7...........1. lapsi Alotan kertomalla vähän ittestäni. Tilanne se, et sillon ku olis kuulunu olla ovulaatio, olin siinä melkein kaks viikkoo kipeenä, joten luulen et sen takia...
  7. V

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tää onki jännää. :) Elikkäs mul on pikkasen epämääränen kierto, normaalisti 35 pv, nyt kumminkin jo sen ylitte menny ja ovulaation plussasin sunnuntaina. Olin kipee melkein pari viikkoo niihin aikoihin ku oviksen olis kuulunu oikeest olla, joten sen johdosta se kai siirtyki. Tosin sain cb:n...

Yhteistyössä