Hakutulokset

  1. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heips. Mut saa siirtää taustalle nyt toistaiseksi.. Ei ollut tässä kierrossa menopur kasvattanut kunnollista follia. Maanantaina kävin ultrassa ja silloin oli vähän kasvanut oikeanpuoleisessa munasarjassa ollut folli, vasemmalla puolella ei. Mulla sit nostettiin menopur 1,5 kertaiseksi ja...
  2. inessa_

    Clomittaret 2014

    Vielä sen verran että tein tossa lääkekaappiin inventaariota ja huomasin et mulla olis ylimääräisenä puolikas purkki clomeja (10kpl). Päiväys noissa on 4/2016. Olisko kellään tarvetta? Yv:tä voipi vaikka laittaa. :)
  3. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heippa kaikille. Mulle on näköjään tohon listaan lipsahtanut yksi päivä liikaa, eli tänään perjantaina on kp 11. Kävin tänään tämän kierron ekassa ultrassa ja yllätys oli kyllä melkoinen kun limis oli jo nyt 9.6 ja molemmista munasarjoista löytyi follit, toinen 12mm, toinen 10mm. Yllätys...
  4. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heips.. Täällä sit kaikista oireista huolimatta kuitenkin "romahettiin", huomiselle sais merkkailla Inessa..............3/34.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v. Kyllä ottaa päähän ja ahdistaa ja on tullut itkettyä jne... mut ei tässä mitään, uutta yritystä...
  5. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heipsan! Olipa kiva lukea, että kuulumisia kaivataan. :) Mulla on ollut oviksen jälkeen jos jonkinmoista "oiretta", joskin oon yrittänyt olla varullani niitten kanssa kun pregnylhän voi kaikenlaista tuntemusta aiheuttaa.. mutta löytyy tajutonta väsymystä + yöheräilyä (ollut jokaöistä oviksen...
  6. inessa_

    Clomittaret 2014

    hannuliinille vielä piti näin keliakiaa sairastavana tulla sellaista hihkaisemaan että apteekista on saatavana ns. suuntaa antava gluteeniherkkyystesti. Ennen sen tekemistä pitäisi olla jonkin aikaa ihan normi ruokavaliolla, että se näyttää sit ees jotakin. Tietty voit ihan omalääkäriltä pyytää...
  7. inessa_

    Clomittaret 2014

    heippa! Onnea, onnea, onnea moon stars ja melody <3<3<3 perässä tullaan, toivottavasti. :) täällä on pregnylin jälkeen touhuiltu ahkerasti, eli yrityksestä ei tää kierto ainakaan oo kiinni ;D Ovis tuntui ekaa kertaa oikein kunnolla ja vielä tänäänkin on alavatsassa nippaillut lupaavasti ja...
  8. inessa_

    Clomittaret 2014

    Moonstars: Mulle vois vissiin laittaa huomiselle (ma) dpo -1 ja r-testipäivä 30.3. Ricardina: perjantain ultrassa oli tosiaan kaikki hienosti, johtofolli oli tuolloin 16mm ja limis reilut 9mm. Menopuria pistelin pe ja la, eli tänään, kun pistin pregnylin, follin pitäis ainaki tolla...
  9. inessa_

    Clomittaret 2014

    moikka. Ehdin tossa kirjoitella jo pitkät pätkät mutta teksti hävisi jostain syystä johonkin, mutta tiivistelen tähän pikaisesti. Eli mulla olis tänään vuorossa pregnylin pistäminen(!), eli ovis olis sit Ilmeisesti ma tai ti. R-testiä suositteli polilta tekemään 2 vkon päästä, katselin...
  10. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heipsan. Kiitos kaikille vastanneille. Hyvä juttu ettei sit ainakaan mitään haittaa oo. *huh* Kyllähän mä piinailla voin pidempään jos lopputulos vaan olis VIHDOINKIN odotetunlainen ;P Huomenna olis tän kierron 4. ultra (ja toivon mukaan myös viimeinen.). Toisaalta on ihan hyvä että...
  11. inessa_

    Clomittaret 2014

    moikat kaikille. Tulin nyt vain pikaisesti kirjuuttelemaan ultrakuulumiset: nyt löytyi 14mm folli x 2, eli ei paljoa ollut maanantaista kasvanut. Nyt jatketaan menopurilla perjantaihin, jolloin taas ultra.. Vähän kyllä itseä ihmetyttää se, ettei Menopurin annostusta esim. tuplattu kun noi...
  12. inessa_

    Clomittaret 2014

    Onnea majlen83 ja kaathy!! :heart:
  13. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heips. Enpä olekaan ehtinyt hetkeen täällä käymään vaikka kaikenlaista onkin tapahtunut.. Folliultrissa olen käynyt viime pe, kp 10, jolloin ei näkynyt yhtäkään selkeää follia ja limiskin oli surkeat 3mm, mutta eilen, maanantana, kp 13, löytyi 11mm johtofollikkeli + useita pienempiä, ja...
  14. inessa_

    Clomittaret 2014

    Huomenia kaikille. Täällä jatkuu edelleen piikittelyt, tänään illalla piikki nro 3. Edelleen kammoksuttaa pisteleminen - ja kamalaa sähläystäkin on toi aineiden sekoittelu. Lisäks eilen illalla huomasin, että vaikka olin painanut ruiskun männän aivan pohjaan kun pistin, niin kun vedin mäntää...
  15. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heipsan. Nyt on sitten eka piikki menopuria saatu pistettyä.. Kyllä otti koville mut pakkohan tota varten oli saada itsensä kasattua. Kivutonta tuo onneksi oli kun rauhallisesti otti vaikka kädetki tärisi ihan hulluna. *puuh* Mä niin toivon että toi menopur toimii!! Ricardina: Me ollaan...
  16. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heips. Taisi olla hyötyä tuosta valitusvirren rustaamisesta tänne, koska alkoihan ne menkat tänään :D eli siis kp 1 ja josko sitä listalle pääsisi? :) Inessa_.............1/?...............mp+pr.........pco, keliakia, 2.lapsi, 28v [En oikein tiennyt mitä tohon yrityksen aloitus-kohtaan...
  17. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heipähei. :) Kyllä on piinaavaa tää menkkojen odottelu.. tänään on jo kyl alavatsaa jomotellut siihen malliin että eiköhän huomenna tai viimeistään keskiviikkona hanat aukee :D Aikaisemmin on mennyt 3-5 päivää teroista menkkojen alkuun, eli eipä tässä tosiaan auta muuta ku odotella...
  18. inessa_

    Clomittaret 2014

    Helou. :flower: Mut on näköjään poistettu kokonaan listalta - taustalla vielä toistaiseksi oleskelen. Lauantaina otin viimeisen terolutin eli uuden kierron alkua odotellaan - ja listoille pääsemistä :D Ootteko muuten te muut menopurin piikittelijät aloittaneet pistelyt kp 2? Ajattelin...
  19. inessa_

    Clomittaret 2014

    Heippahei. Puolen vuoden palstatauon jälkeen uskaltautuisin pikkuhiljaa takaisin keskusteluihin.. Nappasin tänään ekan teron, kierrot olleet tämän puoli vuotta aivan sekaisin, kp:t tällä hetkellä 45 paikkeilla.. Ensi kiertoon olisi tarkoitus ottaa ensimmäisen kerran menopur ( jotenka...
  20. inessa_

    Clomittaret 2013

    Heippa. Olipa se munkin aika tipahtaa, eli tänään kp 1 ja ekat luomumenkat sitten viime kevään.. me päätettiin nyt kuitenkin ottaa vähän etäisyyttä tähän lapsettomuusasiaan, eli edellinen kierto oli hoitojen puolesta taukokierto ja nyt tämä seuraava kierto myös... jatkosta ei ole vielä...

Yhteistyössä