Clomittaret 2014

Chiligail: Joo ton jonkun kommenteista joskus luinki etteivät vissiin tykkää julkisella että käydään välissä yksityisellä. Ymmärrettävää toki, vaikee hoitaa jos kaks lääkäriä, jotka ei tee yhteistyötä, hoitaa samaa potilasta. Toivottavasti se ois niin että sais jatkaa siihen asti siellä yksityisellä. :) Todella naurettavaa ja outoa kyllä jos ei sais. En mä ainaka jaksais sitä venata taukokiertojen kera.

Majlen: Sulla on kyllä näppärästi jos klinikka on ihan työpaikan vieressä. Mulla kun sitä matkaa tulee 85km per suunta. :( Mullakin oli ajatuksena että ainakin nää ovulaation induktiot olis yksityisellä ja sit jos siitä tarvii mennä eteenpäin ni sit menis julkiselle.

ON: Keskiviikon ultraa odotellessa.
 
Majlen mulla oli kuparikierukka 6v, sitä ennen muutamaankin kertaan yritin erilaisia hormonaalisia ehkäisykeinoja (erimerkkisiä pillereitä, ehkäisyrengasta..) mutta mikään ei tuntunut sopivan. Lihoin ja olin kiukkuinen. YTHS:n gyne sitten suostui laittamaaan kuparikierukan synnyttämättömälle, ja kertaalleen se ehdittiin vaihtaa vuosi sitten. Siinä mielessä kiva peli, ettei sitä tarvitse muistaa eikä tosiaan sotke omaa hormonitoimintaa, mutta toisaalta runsastutti vuotoja ja kipuja menkkojen aikaan. Sen takia myös tiesin epäsäännöllisestä kierrostani hyvissä ajoin ja hakeuduttiinkin hoitoon käytännössä heti yrityksen alettua.

Onko teistä moni julkisella puolella lapsettomuushoidoissa? Entäs yksityisillä lapsettomuusklinikoilla? Mä oon ainakin toistaiseksi "tyytynyt" omaan luottogyneeni vuosien varrelta, mutta hän itsekin suositteli hakeutumaan yksityiselle lapsettomuusklinikalle jos pelkät clomit ei raskautumiseen riitä. Julkiselle puolelle ei päästä edes jonoon vielä aikoihin, ja oikeastaan mun työssä ois ihan mahdotonta käydä hoidoissa virka-aikaan arkisin, eli täytyy harkita hoitopaikkaa sitten jos plussaa ei kuulu.

Toinen kysymys; kuinka monta clomikiertoa voi yleensä olla peräkkäin ennen taukokiertoa? Gyne puhui 2-3 kierrosta, kuulostaa mun mielestä aika vähältä. Miten teillä?
 
Kuulkaas neitoset. Tuli mieleen kun toista pinoa selailin ja siellä puhuttiin mm gelee royalesta, greippimehusta ym kikkailukokkailuista. Näitä oon siis itsekin kokeillut ennen sitä ensimmäistä raskautta.
Toki varmasti Raskaus ja kkm on parantanut kropan toimivuutta, mutta näitä molempia on edellyttänyt myös lisäbuustit. triploidiaraskaus alkoi pistoshoidoilla ja ennen kkmä olin kierto vai kaks aikaisemmin buustannut ovista clomeilla.

Nyt sitten sen kkm:n jälkeen aloin käyttämään fitlinen tuotteita. Ne on siis vitamiini/hivenainelisiä. Vesiliukoisia sellaisia josta kroppa ottaa vaan tarvitsemansa. Kaveri näitä myy ja sanoi että heidän luennoillaan monet on saaneet näistä apua ja helpotusta lapsettomuuteen.
Ennen tätä tärppikierron ovista soin aktivizea ja restoa ja oviksen jälkeen aloitin ottamaan basiciä.
En tiedä onko näillä voinut olla vaikutusta, mutta ihan vaan korvan taakse, jos haluatte vielä kokeilla jtoain "oljenkorsia". Itse en enää mitään gelee royalejakaan suostu ottamaan, ja todennäköisesti jätän mammavitamiinitkin ottamatta. Ne kun varastoituu ja samat vitskut löytyy näistä fitlinen tuotteista ja kroppa ottaa tosiaan sen mitä tarvitsee..

tällainen pieni mainospuhe :D
Muutenkin nää vitskut saa mut jaksamaan tän kaiken sekasorron keskellä yllättävän hyvin!
Tsemppiä teille muruset ja toivottavasti pian teistä jokainen pääsee siirtymään toiselle puolelle :heart:
 
Clomittaret 2014
Perjantai 28.02

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Karmini.............27/28-30......ya07/2013........4.c..................2.lapsi,26v.
Mintikka............26/30-38......ya11/2012........4f+1.ins+l.......1.lapsi
Hannuliini..........24/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Tiuhti^..............22/32-40.....ya10/2011.........tk..........................
Kais...................22/27..........ya2006..............c.......1.lapsi,siitt.häikkää,37
Siiri84................21/25-32.....ya08/2013........tk...............1.lapsi, selitm.,29v
Heluna82...........20/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Kaathy..............18/33-?........ya2012.............lz+mp............pcos,27v
Majlen83...........16/30-100....ya06/2013........lz+mp............1.lapsi, pco,30v
Ellie_88.............16/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,ovulaimatt
Äiti74................15/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Chiligail.............09/29...........ya08/2012...mp+pr+l..........siit.häikkää,35v.
Moon stars........09/30-53......ya08/2011........6.c..................1.lapsi,27v
Yritys10............08/27-30......ya11/2012........2.c+l...............1.lapsi,30v
Kuumeilija87.....08/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Ricardina..........04/?.............ya11/2013........1.c..........pco.1.lapsi,30v.
Inessa..............03/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Mintikka..................dpo 09
Äiti74......................dpo 03
Majlen83.................dpo 01/ 11.03.2014
Kaathy....................dpo 01

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Päivittäjät: moon stars, ja Chiligail
 
Viimeksi muokattu:
Fitlinen tuotteet ovat kyllä tosi kalliita. Mutta jos on varaa niin miksei. Parastahan se olisi vitamiinit ruokavaliosta saada, mutta nykypäivänä se vaatii jonkun verran vaivaa. En ihan ymmärtänyt tuota vesiliukoisuutta. Jos on vaikka E-vitamiinia, niin sehän on aina rasvaliukoista kun se on rasvaliukoinen vitamiini!?

Ricardina: Clomit usein aiheuttaa esim. sitä limakalvon ohenemista (ja hormonit muutenkin voi aiheuttaa kaikennäköistä). Siksi tuo ohje on, että välillä kasvatetaan limistä vaikka yks taukokierto ja sitten taas jatketaan. Lisäksi olen kuullut, että aihettavat kystia (jopa syövällä peloteltu).
 
OmaNApa varoitus: Ihanaa naiset et olette täällä et saa teille purkaa :p

Folli ultrassa käyty ja .... FOLLI 20mm ja nyt vasta kp 9... WOOW :saint: No eihän me mihinkään inssiin tänään keritä ku matkaa inssipaikalle pitkälle toistasataa kilometriä yhteen suuntaan + pitäis vielä keretä paikanpäällä pestä simpat ennen minuun sisälle asennuksia eli tähän kiertoon ei inssiä, MUTTA me päästään pöllytteleen peittoja LUOMUNA jeee jee, ei mitään pilli tyydytystä vaan aitoa "munaa" :LOL:
No simpat on mitä on, mut näillä mennään ja talletuksia tehdään.

Muuta:
Keskiviikkona marisin miehellä ku alkaa panettaa NIIN paljon et mistähän tuulee (kp 7), no nyt ymmärrän tunteeni koska folli alkoi sillo tykyttää jo 17-18 mm eli kyllä keho osaa sanoa mulle ku H-hetki lähestyy.
Ultrassa muuten kaikki hyvin, limat 8 mm ja komea 3 kerroksinen =) =) ja folleja tosin ei ollut kuin 1 kpl oikealla puolella mutta se oli ISO JA KOMMEE! :saint:

Näillä mennään, taidan tikuttaa ovis-testin tänään ihan mielenkiinnosta ja huomenna sit pistän Pregnylin, + talletukset jatkuu... :p :p
 
Viimeksi muokattu:
Chiligail: Uulalaa! Ultran saldo kuullostaa kyllä erittäin hyvältä. Nyt sitten SAATTE oikein luvalla lähteä sen sun kreikkalaisen jumalasi kanssa pöllyyttämään niitä peittoja koko viikonlopuksi! Hyvä nainen, mitä nuo lääkkeet sulle tekkee :LOL:

Ricardina: Hei mukava nähdä sinut tälläkin palstalla :) Toivottavasti clomit toimivat teillä! Me käydään julkisella puolella ja ajatuksena on, että yksityinen tulee kuvioon jos tulee kovempiin hoitoihin lähteä. Minulle gyne määräsi 4 kiertoa putkeen. jonka jälkeen katsotaan uusi suunnitelma.

ON: Varasin tänään ajan vyöhyketerapiaan. Olen siitä sieltä sun täältä kuullut ja ajattelin kokeilla. Yritän myös jatkossa siirtyä terveellisempään ruokavalioon. Nyt on pari päivää syöty aamupalaksi kaurapuuroa (luin tästäkin jostain, että naisten olisi erittäin hyvä syödä) ja yyyh en tykkää kyllä yhtään.

Sain kaverilta lahjaksi kirjan Marjoja ja maskaraa. "Marjoja & maskaraa -kirjassaan Shingler kertoo ruokavalion muutoksestaan sekä löytämistään ekologisista tuotteista. Hän valottaa monin tavoin niitä ongelmia, joihin törmäämme päivittäisissä ruoka- ja kosmetiikkavalinnoissamme." Tätä lukiessani jotenkin kolahti mitä kaikkea sitä oikein suuhunsa pistää.. Suosittelen!! :)

Ihanaa viikonloppua naiset!!!
 
Hengissä ollaan. Meidän identtiset kaksoset jäi sairaalaan 12 tunnin urakan jälkeen. Melkoista puuhaa tuo tyhjennys on, mutta osastolla tehtynä muistot ei jää kauhutasolle. Uutta pientä toivotaan, mutta ajatukset on kyllä aika pelonsekaiset. Mitään lääkkeitä emme ota, vaan ihan mennään jonkin aikaa luomuna.

Onnea kaikille yritykseen ja hyvää kevättä. Jätän netin nyt hetkeksi rauhaan ja suuntaamme miehen kanssa huhtikuussa palmujen alle.
 
Sunnuntaita naiset::wave:

Talletuksia on tehty ja mun mies hupsutteli äsken vetämällä housut nilkkoihin ja juuri näillä sanoilla sanoi et:
mai piinis was very aktive this veekend...:LOL: ai hitto et nauratti. vastasin siihen samalla tyylillä: kän ve to it van mor time!:LOL:
Siinä kiteytettynä tämä viikonloppu. Lauantaina pistin pregnylin, ja eilen illalla leffa teatterista kun kävelin pihalle niin melkoisen voimakkaan follin irtomiskivut, hyvä kun pääsin kävelemään. Joten tänään olisi sitten dpo 1.

Vauvatoiveinen: :hug: ota aika suruun ja nauti lomasta... täällä ollaan sit.

Yritys10: kerrohan tuntemuksia vyöhyketerapiasta ja taidan käydä kirjastossa pälyilemässä tuota kirjaa. kiitos vinkistä

Mites piinailijat ja testailijat... mitä kuulumisia.
 
vauvatoiveinen ihanaa loma matkaa ja rentoutusta ja voimia vielä menetyksen jälkeen ja toivottavasti oikean ajan tullen pääset nauttimaan uudesta raskaudesta ja toivottavasti kestää loppuun asti...

chiligail tsemppiä piinailuun.... :D



Täällä loma lusittuna. Huomenna allkais työt taas (mie romahan Ihan just) jo pelkkä ajatus masentaa ja toisaalt kiva mennä töihin.. keskiviikkona pääsenkin keskustelemaan kirurgin kanssa tost jalasta.

Ovis on tulevalla viikolla, testailu alkoi eilen. ja peittoi on jo aloitettu heiluttelemaan. :) jotenkin on taas niin malttamaton olo ettei tosikaan.. en sit tie vaikka enteilis hyvääkin.. lämmöt mul edelleen on koholla lievästi. päivisin sen 37 pintaan ja aamu lämpökin on sen 36.5 jota mulla se on vast oviksen jälkeen mut katotaan mihin se nyt sit menee...

sain tossa viikolla kuulla et mun serkku(mies) mua sellainen 6-vuotta nuorempi on pienen pojan yh isä. lapsesta saivat tietää 4kk ennen syntymää ja nainen vielä luopus lapsesta. se ois muuten joutunut adoptoitavaksi ellei serkku sitä ois pitänyt sitten et siitä olen kyllä ylpeä,että hän vastuunsa kantaa... silti se kirpaisee kun ei lapsi ollut suunniteltu eikä ne enää oo ees yhessä ollut. miks meil ei sit voi onnistua ?
 
Heipsan.


Nyt on sitten eka piikki menopuria saatu pistettyä.. Kyllä otti koville mut pakkohan tota varten oli saada itsensä kasattua. Kivutonta tuo onneksi oli kun rauhallisesti otti vaikka kädetki tärisi ihan hulluna. *puuh* Mä niin toivon että toi menopur toimii!!

Ricardina: Me ollaan julkisella ja tosi hyvin ollaan kyllä saatu aikoja sieltä. En sit tiedä miten sit jos mennään vielä pidemmälle hoidoissa (toivotaan et ei tarvitse!)... Mä napsin silloin viime keväälä-kesänä clomeja 3 kiertoa putkeen, olisin saanut vielä neljännenkin mut päädyttiin sit et siirrytään näihin vähän järeämpiin hoitoihin..

vauvatoiveinen: Voimia sinulle :hug:

moon stars: Mua on kans monta monituista kertaa tän yrittämisen aikaan ottanut päähän se kun ne, jotka ei halua lasta tai joilla ei ole resursseja hoitaa lasta hyvin, saa lapsia/ tekee abortteja vaan siitä syystä ettei se lapsi esim. sovi siihen elämäntilanteeseen, ja ne, jotka yrittämällä yrittää ja varmasti panostaisi enemmän siihen lapseen, joutuu kärsimään.. Tasan ei mene onnen lahjat...
 
Clomittaret 2014
Maanantai 03.03

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Karmini.............30/28-30......ya07/2013........4.c..................2.lapsi,26v.
Mintikka............29/30-38......ya11/2012........4f+1.ins+l.......1.lapsi
Hannuliini..........26/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Tiuhti^..............25/32-40.....ya10/2011.........tk..........................
Kais...................25/27..........ya2006..............c.......1.lapsi,siitt.häikkää,37
Siiri84................24/25-32.....ya08/2013........tk...............1.lapsi, selitm.,29v
Heluna82...........23/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Kaathy..............21/33-?........ya2012.............lz+mp............pcos,27v
Majlen83...........19/30-100....ya06/2013........lz+mp............1.lapsi, pco,30v
Ellie_88.............16/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,ovulaimatt
Äiti74................18/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Chiligail.............12/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Moon stars........12/30-53......ya08/2011........6.c..................1.lapsi,27v
Yritys10............11/27-30......ya11/2012........2.c+l...............1.lapsi,30v
Kuumeilija87....11/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Ricardina...........07/?............ya11/2013........1.c................pco.1.lapsi,30v.
Inessa...............06/?............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Caro87: .............?/?.............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Mintikka..................dpo 12
Äiti74......................dpo 05
Majlen83.................dpo 04/ 11.03.2014
Kaathy....................dpo 04
Chiligail...................dpo 02 / 15.03.2014

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Päivittäjät: moon stars, ja Chiligail
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai huomenet...

Lista päivitetty ja näillä mennään uuteen viikkoon, pidetään siis aktiivinen viikko.

Inessa: tsemppiä Menopurin kanssa, toivottavasti tehoaa sulla keho hyvin siihen. Muista napsuttaa ampullin korkkikin tyhjäksi liuoksesta ja riko se pää vaikka wc-paperin sisällä niin et satuta sormia.

moon stars: joko Ovis viivat on vahvistuneet?

Karmini: missä täti, joko tullut :|

Mintikka: mitäs tuntemuksia, joko olet R-testi pakettia availlut?

ON: Luget aloitettu tänään dpo 02 ja nyt sit piinaillaan ja piinaillaan. :popcorn:
 
Hyvää alkavaa viikkoa clomittaret. Viikko tulee olemaan pitkä, ainakin meille piinailijoille.

Mulla taitaa olla kuitenkin vasta dpo5 (ovisplussa testiin viime tiistaina). KP:t on oikein.

Mitään oireita ei tosiaan ole, ei mitään suurempia repäisyjä missään. No, odotellaan nyt vielä, mutta kyllä on suuri epäusko koko hommaa kohtaan taas vallalla.
 
Heips!

Olen ketjua aina välillä silmäillyt, kun arvelinkin, että ovulaation induktioon lopulta päädytään. Nyt voisin tänne liittyä jos vaan mahtuu mukaan :)

Eli tossa viime syksynä lopetin e-pillerit 8vuoden jälkeen. Menkkoja ei sen jälkeen tullut moneen kuukauteen ja koska kierto oli ennen pillereitäkin hyvin epäsäännöllinen lampsin jo 3kk odottelun jälkeen gynelle. Tehtiin ultra ja PCO sieltä odotetusti löytyi. Olen aina ollut todella hoikka ja en liho millään, gyne epäili estrogeenin olevan alhaalla koska kohdun limakalvo oli myös ohut. Sain sen takia 3kk divina-hormonikorvaushoitoa jolloin vuodot tuli joka kerta. Painoa työn ja tuskan jälkeen olen saanut n.2kg lisää. Divinan jälkeen vuodot jäi taas pois.

Tänään kävin uudestaan gynellä ja ultrassa näkyin samat rakkulat. Laitettiin lähette myös julkiselle, mutta alotetaan nyt sillä aikaa letrozoleilla. Ei määrännyt clomeja, koska limakalvo oli nyttenkin ohut. Saan alottaa ne suoraan huomenna ja syön niitä 5päivää ja ensi viikolla on ultra. Jännittää aika paljon.

Niin ja me molemmat ollaan 26vee ja esikoista yritetään:)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Caro87: ja toivottavasti saat rytmistäsi kiinni, ehkä se noilla hormooneilla sitten kuhan pääsette nopsaan sinne julkiselle.

Äiti74: juu tää on tätä pitkää pitkää aikaa... Mieliala on vähä et let's see miten käy... talletuksia tehtiin mut simpat on mitä on.

Kuumeilija87: sulla oli tällä viikolla folli ultra, jee tsemppiä...
 
Tervetuloa Caro87!

Chiligail: Tää kierto tuntuu turhan tutulle, niin samaa rataa mennään kuin aiemminkin. Ihme on, jos oon raskaana. Aattelin kuitenkin testailla huomenna, mutta oon aika varma tuloksesta jo nyt.
 
vauvatoiveinen sanattomaksi vetää, olen tosi pahoillani :hug:

Tervetuloa caro87! Ja hannuliini pahoittelut uudesta kierrosta :(

inessa kiva kuulla että julkisella toimii. Saako paikkakunnallasi aikoja esim klo 15 jälkeen ollenkaan?

).( mulla on aina teille kysyttävää... Mä oon ovistesteillä saanut monta monituista plussaa ilman, että ne oikeita oviksia on. Gyne siis varmisti, ja kertoi, että tyypillistä pco-munasarjoille. Mä jotenkin ajattelin, että clomit auttaisi tähän ja ehkä saisin testeillä sen "oikean" plussan sitten kun se tapahtuu. No, tänään on tullut reippaasti kirkasta limaa, niin teinpä huvikseni äsken (kp 7, vikan clomin otan tänään) pc:n ovistestin ja se oli plussa, tuhlasinpa vielä cb:n diginkin joka hymyili. Ja en todellakaan usko että olisi oikea ovis. Onko muilla pco:sta kärsivillä vaikeuksia paikantaa ovista testeillä? Onko mitään muuta keinoa varmistaa se ovis, kuin ultra? Joku verikoe ilmeisesti loppukierrosta, mitä hormonia siinä testataan? Toki sen tiedän, että usein munasolu irrotetaan esim Pregnylillä, mutta mietin tässä että jos ilman sitä selvittäis niin mistä sen oviksen tietää.

Mulla on selkeesti kyselyikä, kiva jos joku jaksoi lukea loppuun asti =)

Ainiin, simppatesteissä kaikki ok, jee!
 
Ricardina: Mulla pcos ja näyttää viivoja miten sattuu pitkin kiertoa..outoa tietysti jos on tullut kirkkaita limoja jo paljon. Oliko viivasi ihan samantummuinen ellei tummempi kuin kontrolliviiva?? itsellä on tosiaan vaikea tulkita niitä joten olen antanut olla ja pregnyl käytössä nyt muutenkin. Sen voi ilmeisesti testata kun verestä otetaan progesteroni arvo...=)
 
chiligail ei nyt ihan päivän testi oli jo hiukan eilisestä vahvistunut, mut iltanen sit taas oli vähän heikompi. :) kyllä se sielt viimeistään torstaina tulee... :D ja talletuksia tehään ahkerasti...


Hannuliini Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

caro87 Tervetuloa keimeihin mukaan :wave:

Onnea piinailijoille ja tsempit kaikille sitä tarvitseville
 
Tää oli kyllä odotettua et uuteen kiertoon jouduin, huomen aamulla labraan ja sen jälkeen ratkee meidän jatko. Tässä on joutunut myös välillä miettimään tätä elämän epäreilusuutta ja vaikka mies ei sitä näytä niin kyl hänkin kärsii tästä meijän tilsnteesta. Ja mulla on jotenkin sellainen olo et meidän riidatkin johtuu aika pitkälti tästä tilsnteesta. Mä olen tätä elämää myös kiteuttanut niin että vuos sitten kun mentiin ekaa kertaa tyksiin nin sillo tuli kehutus pudottaa painoa ja sitten uudelleen sinne. Lopulta kun tyksi näytti hoidoille vihreetä valoa niin sitten heijän säästö syistä meinas hoito siirtyä eteenpäin ja sitten ei saatukkaan lääkkeillä mitään vastetta sit tuli epäilyksiä epäilyn perää ja nyt kaikki on ihan auki. Jos vaikka viikon pääsätä oltaisiin viisaampia ja päästään taas eteenpäin..
 
Huomenia kaikille.

Täällä jatkuu edelleen piikittelyt, tänään illalla piikki nro 3. Edelleen kammoksuttaa pisteleminen - ja kamalaa sähläystäkin on toi aineiden sekoittelu. Lisäks eilen illalla huomasin, että vaikka olin painanut ruiskun männän aivan pohjaan kun pistin, niin kun vedin mäntää ns. tyhjästä ruiskusta niin siellä olikin vielä nestettä??? Onko kellään vinkkiä tohon että saisi varmasti kaiken aineen pistettyä?

Chiligail: kiitos vinkistä, sain kuin sainkin eilen haavan sormeen - olis pitänyt käydä jo eilen lueskelemassa täällä :D

Ricardina: ei ole ollut tarvetta noin myöhäiselle ajalle, joten ei ole tietoa. Aikaisimmillaan oon kuitenkin saanut ajan jo ennen 8. Mulla onneksi on yleensä mahdollista sumplia asiat niin että pääsen aina käymään polilla (vaikka pitääkin ajella reilu 30km viereiseen kaupunkiin :p).

Tsempit piinailijoille ja voimia uuteen kiertoon joutuneille!
 

Yhteistyössä