Clomittaret 2014

Kiitoksia mukavasta vastaanotosta ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :)

Nopeasti omaa napaa sen verran, että äsken otin ekan letrozolin ja jännityksellä odotan mahdollisia toivottuja ja ei toivottuja vaikutuksia :)
 
Täällä ollaan tehty r-testejä ahkerasti viime yönä. Näin lähemmäs viisi unta, jossa testailin ja kaikista tuli positiivinen tulos. Viimeisimmässä unessa sanoin miehelleni että toivottavasti tämä ei ole unta ja mies siihen, et ei todellakaan ole. Raaka todellisuus iski, ku avasin silmäni: hemmetti vie, se oli kuitenkin unta.

Ja sit todellisuuteen: Tuli aamulla oikeestikin testattua ja tulos oli jälleen kerran puhdas NEGA :headwall:

Noh, sain ainakin unessa olla onnellinen.

Mulla alkaa niin lähtee usko näihin hoitoihin. Oon täs jo katellut vaihtoehtohoitoja, jospa niistä ois viel apua.
 
Voi harmi Mintikka, noi negat on niin p***stä. En tiedä sun ikää, mutta jos oot alle 40 mut yli 30, niin itse kyllä lähtisin julkiselle puolelle koittamaan ensteks vaikka inseminaatiota tai jopa suoraan ivf:ää. (no miksei yksityiselle jos rahaa on). Jos taas oot nuorempi, niin ei ehkä heti kannata hötkyillä :O

ON: dpo6 ja vv äsken veskissä rusehtavaa?? (vv ei siis ole valkovenälänen) Parempi varmaan heti "tallustella alakertaan" täältä... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mintikka, pahoittelut negasta. Ei kait se mahdotonta ole plussata myöhemmilläkään kiertopäivillä :)

Tyhmä kysymys, mutta kysyn teiltä, kun en tajunnut gyneltä kysyä :D Saako pupuilla normaalisti ennen ultraa missä varmistetaan ettei ainakaan liikaa folleja kypsy? Tiedän, että ultran jälkeen voi tulla yhdyntäkielto jos monta kypsyy.
 
mintikka pahoittelut negasta :( vaikka uni ihana olikin :heart: josko se siit viel muttuis oikeastikin :)

caro me ollan aina ihan normaalisti harrastettu seksiä ennnen ultria. kerran mul oli vissiin et pienestä kiinni et yrityskielto tulee,mut ei tullut. jotenkin mul on olo tullut et jos kielto tulis antaisin silti palaa.. miehen suvussa kaksosia ja omast suvust en tie muuten kuin äitin puolen jossa ei ole. isän puolelt ei hajua joten kaksosraskaus on mahdollisuus olis ihan luomustikin jos se van onnais.. monikkoraskaus riskistä huolimatta antaisin palaa ja ottaisin ne kaks nyyttiä jos vain sais..
 
Aamulla käyty antamassa 4 putkee verta, tuli tossa päivällä soitettua tyksiin ja kysyttyä et onko labra vastauksien kanssa sitten tulossa jatko miten sitten edetään. Siellä heidän tiedoissa oli, että 26.3 olis varattuna aika niiden labra vastauksien kattomiseen, mut se sairaanhoitaja katso, onko aikasemmin aikoja niin sai mut laitettua ens viikon listaa, jos ei mitään kuulu maaliskuun puolen väliin menessä niin sit pitää soittaa sinne uudelleen. pari viikkoa piinaa vielä edessä.
 
mö oon kyl niin fiksu taas.. menin laskee lasketunajan laskurilla menkoista laskettuna.. (Teen tän huvikseen joka kierto) noh tällä kertaa testi ois luotettava 20.3 ja se on mun miehen syntymäpäivä.. ois niin ihanaa antaa synttärilahjaksi positiivinen testi :heart: nyt oon ihan fiiliksis tääl ja tipun parin viikon pääst rytinällä alas
 
Heippa pitkästä aikaan naiset! :wave:

Käyn joka päivä lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta kun seuraan myös muutamia muita pinoja, niin menen sekaisin mitä kellekin kuuluu, pahoittelut siitä. :|

Mintikalle: Pahoittelut negasta. On kurjaa herätä todellisuuteen ihanasta unesta. Itse myös positiivisia testejä, unessa tehneenä. :(

Hannuliini: Ompa kurjaa tuo jatkuva hoitojen siirtyminen. Toivotaan että pian alkais tapahtumaan.

Ricardina: Mulla myös pco ja tosiaan testit näyttää välil mitä sattuu. Eli Lh testi on välil positiivinen ja välil nega oli sitten kierron vaihe mikä vaan. Ja myös r-testi voi lh huipun aikaan näyttää haamua. Mulla välillä on ihan kirkasta limaa ja ovistuntemuksia. Silti kun gyne on kattonut, niin ei ovulaatio ole tapahtunut. Olisko sit siitä kiinni ettei vaan irtoa.

Vauvatoiveiselle: Pahoittelut :hug:

Omaa napaa: Tänään vihdoin käyty hakemassa lähete gyneltä Tyksiin. Saas nähdä kauanko menee, että kutsu käy. Todennäköisesti samat testit otetaan sekä mieheltä, että multa, vaikka nyt jo tiedetään mikä lääkecocktail muhun tehoaa.
Gyne olisi nyt jo ollut valmis tarkistaa, mun prolaktiiniarvon, kun viime hoitokierrrossa oli koholla ja viivästytti hoitojen onnistumista usealla kuukaudella. Jos oltais tänään katsottu se arvo, niin gyne olis voinut aloittaa lääkityksen ja konsultoida tyksiin, että oltais sit heti päästy aloittaa hoidot, kun sinne päästään.
Tuolla yksityisellä vaan noi verikokeet on niin kalliita, et ajattelin nyt odottaa kuitenkin sitä ensikäyntiä sinne tyksiin. Tosiaan olen tyytyväinen kun asiat saatiin eteenpäin, vihdoin. Ja jos tosiaan viim. elokuussa päästäis taas tositoimiin.
Tämä kevät nyt menee laihduttaen ja elämäntapoja parantaen, niin jos sitten olisi paremmat mahikset saada kakkonen alulle, eikä tulisi viivästyksiä hoitoihin, ainakaan painon vuoksi.

Piinailijoille toivottelen pitkää pinnaa ja plussarikasta maaliskuuta. Ja toivottavasti meillä kaikilla olisi vielä tämän vuoden puolella positiivisia uutisia kerrottavana. =)

Miukula
 
Clomittaret 2014
Keskiviikko 05.03

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Karmini.............32/28-30......ya07/2013........4.c..................2.lapsi,26v.
Mintikka............31/30-38......ya11/2012........4f+1.ins+l.......1.lapsi
Tiuhti^..............27/32-40.....ya10/2011.........tk..........................
Kais...................27/27..........ya2006..............c.......1.lapsi,siitt.häikkää,37
Siiri84................26/25-32.....ya08/2013........tk...............1.lapsi, selitm.,29v
Heluna82...........25/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Kaathy..............23/33-?........ya2012.............lz+mp............pcos,27v
Majlen83...........21/30-100....ya06/2013........lz+mp............1.lapsi, pco,30v
Äiti74................20/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Ellie_88.............18/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,ovulaimatt
Chiligail.............14/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Moon stars........14/30-53......ya08/2011........6.c..................1.lapsi,27v
Yritys10............13/27-30......ya11/2012........2.c+l...............1.lapsi,30v
Kuumeilija87....13/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Ricardina...........09/?............ya11/2013........1.c................pco.1.lapsi,30v.
Inessa...............08/?............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini..........03/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Caro87: .............?/?.............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Mintikka..................dpo 14
Äiti74......................dpo 07
Majlen83.................dpo 06/ 11.03.2014
Kaathy....................dpo 06
Chiligail...................dpo 04 / 15.03.2014
Malla84...................dpo 04

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Päivittäjät: moon stars, ja Chiligail
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet Clomittaret..


Hannuliini jaa se täti sit tuli kuitenkin, :headwall: Jätin sulle listaan metut, onko ok.

Äiti74: kyllä dpo 07 voi olla vähä aikaista mut tuo ruskeahko vuoto vois merkata plussaa... Itse käytän herkkiä ApteQ - apteekin 10 iu herkkiätestejä. Tsemppiä, oisko tämä sun plussa kuu....:heart:

Miukula: kiitokset tsempeistä ja hyvä et sait lähetteen ja aloittaa hoidot sit aikanaan...

Majlen83: veikkaan hyvää...:) plussa puhureita sinulle.

Moon stars: voi oisko jymy lahja kun plussaisit juuri silloin

ON: Luget sisuksiin aamuin illoin, on sen verran töhnäistä hommaa et mitään normivalkovuotoja ei voi sit seurailla (alakautta lugeja käyttäneet tietää). Mut tissit on järkky kipeet, mut niin hän ne on aina dpo jälkeen, mut nyt toivotaan et ois kipeet vaikka seuraavat 9 kk ;)
 
Moikka kaikille!

Sorry kun en ole tänne kirjoitellut, oon kyllä lukenut päivittäin teidän kuulumiset. Olen tosi huono muistamaan mitä kenellekin kuuluu, joten älkää suuttuko vaikken kommentoi erikseen..

Moon starsille pakko sanoa että oon ite tehnyt ihan samaa, ja mulla olis tässä kuussa myös miehen synttäripäivälle testaus :p

Meidän tilanne siis seuraava, Puregonia pistelty nyt 8 päivää, eilen kävin ultrassa ja yksi n.15 mm siellä möllötti! Pari päivää vielä pistoksia, torstaina ultra ja perjantaina inssi :whistle: Huh kun tää sit menikin nopsasti.. Mies on ihan pihalla kun kuulemma ei ehdi mukaan. Mä kyllä lupasin varmistaa että ehtii!!!

Tsemppiä kaikille piinailijoille!
 
Huomenta :heart:

En osaa kommentoida oikeen mihinkään mitään, ainoastaan omaa napaa :ashamed:. Eli samanlaista ruskeahkoa vuotoa paperiin aamulla. Ja vatsa välillä kirpaisee. Tämä vois myös enteillä tädin tuloa, koska ennen lääkkeitä mun jotkut kierrot oli vain n. 21 päivää pitkiä ja alkoi tuhruttelulla:( Mä niin haluisin uskoo jotain muuta, mutta ei taida pystyä.

Pitänee käydä apteekissa tässä joku päivä. AMH arvoa odottelen, että labrasta tulisi tällä viikolla. Kumpa se ei olisi huono...
 
äiti74 voisiko olla esim kiinnittymiseen noilla dpo?


heluna82 tsemppiä inssiin... ja toivotaan positiivista raskaustestiä :) Olisi kyllä kivaa jos vaikka molemmat tehtäis positiivinen testi miehiemme syntymäpäivänä..

miukula meillä otettiin verikokei ym terveyskeskuksessa ja siitä lähete tyksiin vuosi sitten ja aika nopeasti sielt tuli aika joka oli kyllä 3kk päässä ja tyksi määräs vielä verikokeita ja spermatestin miehelle. siinä samalla.

ON: Tänään menen kirurgin kanssa keskustelemaan leikataanko jalka ja koska. Tyksi meinas et 2 kk hoitotauko siit tulee sitten,mut meinaamme yrittää silti vaikkei hormoonia napsiskaan... (osaan kintut pitää katossa) vaikka jalka paketissa. :D mut varmistelen kirurgilta asiaa vielä.
 
Aurinkoista keskiviikkoa!

Caro87: Lämpimästi tervetuloa! :)

moon stars: Nää lasketut päivämäärät on pahoja :) Mulla oli viimeksi ystävänpäivä... Oishan tuo mahatava syntymäpäivälahja! Pidetään peukkuja, että nyt olisi se kierto!! :heart:

mintikka: Pahoittelut negasta :hug:

miukula: Hienoa, että olette saaneet hommat liikkeelle. Toivotaan, että kutsu tulisi pian ja asiat menisivät vauhdilla eteenpäin :) täällä on myös aloitettu terveellinen kevät!

Äiti74: Oih... toivon niin, että tuo tuhru olisi kiinnittymisestä johtuvaa ja loppuisi pian. Täti olisi kyllä nyt ihan liian ajoissa liikkeellä...

Chiligail: Oi kateeksi käy kun sinulla kierto jo dpo 4 :) Niin se meidän kiertokumppanuus päättyi :D Mutta ei tuo mitään, perästä tullaan! :)

ON: Täällä eilen saatu ovistestiin kaksi vahvaa viivaa!!! Jeeeee!!! Tein tänään aamustakin ja ehkä aavistuksen haileempi. Oon niin iloinen jo tuosta ovisplussasta kun viime kierrossa en sitä kunnolla bongannut. Nyt on talleteltu eilen ja tänään, joten peukut pystyyn :)

Ja se vielä, että tänään aamusta oli kyllä mahoton juilinta vasemmalle munasarjoihin. En ole koskaan aikaisemmin tuntenut ovulaatiota, joten toivottavasti clomit tekevät kaikilta osin tehtävänsä :rolleyes:

Minulle voisi päivittää dpo 0 / 19.3.2014



 
No niin moon stars itsekin eilen pää pilvissä ajattelin, mutta sit muistin mun aiemmat kierrot ja alas takaisin maankamaralle... mutta kai sitä vielä vois toivoa, jos tuo vuoto tosta nyt lisääntyy, niin tuskin sitte... nytkin kyllä jo phsuojaan asti :(

Hyvähyvä Yritys10, hienoa et ovis ilmoitteli itsestään ja käväisi kylässä. :D Minä myös oikein tunsin kipuina kun follit siellä kasvoi silloin ekalla clomikierrolla. Mut sit se tasaantui, eikä enää myöhemmillä clomikierroilla tullut kipuja (tai sitten nukuin niitten kipujen yli kun aloin ottaa lääkkeen vähän illemmalla)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois päivittää kp 1/30, c.5+iui..14.3 olis folliultra ja armotonta tikutusta oviksen bongailussa,ostin jopa niitä clearbluen digejä jotta plussa löytyy sit varmasti.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet!
 
äiti74 kyllä mä silti edelleen liputan sen puolesta et ois kiinnittymist.. :) en luovuta

karmiini Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ja toivotaan et ovis löytyy...

ON: en joudu leikkaukseen(onneks) ainakaan vielä. Sain lähetteen fysioterapiaan ja toivotaan siitä on sen verran apua et pärjään viel 10-20 vuotta. jollei niin kesäkuussa soittoa kirurgille joka tapaukses ja tekee päätöksen leikkauksen suhteen silloin. mut lohduttavasti sanos et etulen näist jaloist viel kärsimään.. se onkin sitten mukavaa vanheta seisoma-ammatissa ja jaloista kärsivänä.. En ainakaan viel ammattia vaihda :) mut vaavi saa luvan tulla kyl nyt sit kun ei kert leikata...


20.3 ois hyvä päivä testata plussa :) miehen syntymäpäivä, kaveri jää äippälomalle silloin ja toinen saa tietää vauvan sukupuolen sinä päivänä siihen tähdätään ja tiputaan reilun kahden viikon pääst ja lujaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Niinhän se täti tuli kylään. Toiset piinailee ovulaation jäljekeisestä ajasta ja mä piinailen saman verran ennen kuin tiedetään mikä on seuraava siirto. Mä olen aloittanut ihan tosissani pientä ruokavalio muutosta proteiinia, kasviksia, hedelmiä ym ja viljat, sokerit, perunat, pastan ja riisin jätän toistaiseksi pois. On toi paino alkanut junnaamaan paikalla niin tää pitäis auttaa siihen et paino lähtee taas tippumaan ja jossain vaiheessa voi ottaa jotain vanhasta ruokavaliosta mukaan. Tämä kuukaus nyt ainakin mentäis näin ja katotaa sit mitä otetaan takaisin. Ja tietty liikunta pysyy mukana elämässä vaika laitan ruokavalion uusiks.
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Hei vielä sen verran käyn teille kertomassa, että tulin just sieltä vyöhyketerapiasta. Minua hiero todella mukava, kokenut nainen, jolle tietenkin kerroin miksi hänen luokse olin tullut. Hän hieroessaan kertoi missä jalassa on munasarjojen ja kohdun hermopäätteet jne.. eli kyllä nekin sieltä jalasta löytyy! :) Oli kyllä mukava kokemus ja jos ei muuta hyötyä tästä koidu, niin oli ainakin todella rentouttavaa! Varasin kyllä jo seuraavankin ajan 2 viikon päähän :)
 
Äiti74 Jospa se olis kiinnittymisvuotoa :) Toivoa vielä on :) Vaikka varmasti usko rupeaa itse kelläkin täällä olemaan koetuksella.

Yritys10 Onnittelut ovisplussasta! :) Ite tässä pähkäilen uskallanko alkaa testaamaan vähän ennen ultraa jo vai maltanko odottaa siihen, että tiedetään kehittyykö siellä edes folleja. Mielenkiintosta olis kyllä kokeilla tota vyöhyketerapiaa, oon kuitenkin kuullut positiivisia kokemuksia siitä vaikka ainakin miehen mukaan on "uskomus" hoitoa vai miksi sitä sanokaan :D

moon stars Hyvä ettei hoitoja tartekkaan jalka leikkauksen takia lykätä :)

hannuliini Tsemppiä ruokavalion muutokseen :) Mulla tässä ollut projektina epätoivoinen painon nousun tavoittelu. Saanu tosissaan miettiä mitä ihmettä syön, että paino edes vähän liikahtais ylemmäs.. On se jännä, että liika paino on haitaksi ja liian alhainen. Pitäis se kultainen keskitie löytää joka asiassa.

Tänään oon tuntenut jotain nipistyksiä ja vihlontaa. Aika pientä kuitenkin. Muita sivuoireita ei ole kyllä tullut ainakaan vielä. Kamalasti kyllä toivon, että tästä olisi jotain hyötyä, mutta ei uskalla toiveita nostaa liian korkealle. Kait se täytyy olla pupuilematta ennen ultraa, tuskinpa se ovis nyt ennen sitäkään voi tulla, kun ultra oletetun kp11 kohdalla.
 
Hannuliini ja Karmini Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Mä tuun perässä hitaasti mutta varmasti.

Yritys10 Onnea ovisplussasta! Toivottavasti vyöhyketerapiasta on teille apua.

Me ollaan päätetty miehen kanssa hakea julkiselle puolelle hoitoon. Mutta tällä hetkellä mua ahdistaa nää hoidot ja aattelin ottaa niihin hieman etäisyyttä. Haluun nyt vaa rentoutua ja rauhoittua ennen seuraavaa koitosta. Femarin popsimista aattelin kyl jatkaa, mut ei mitään sen rankempaa.
 

Yhteistyössä