Hakutulokset

  1. D

    kokemuksia muumi-ulkovaatteista?

    kurapuku ainakin ihan hyvä, tosin vasta ollu käytössä noin viikon mutta tällä kokemuksella...
  2. D

    Ankeuttaja!!

    Ok! :flower:
  3. D

    Perkule, avasinpa bissen

    taidanpa ajella prätkällä kauppaan....
  4. D

    Perkule, avasinpa bissen

    Vissiin ihan ny keväällä, jossain uutisissa kuulin , ei oo kauan..Ja pitäs tulla ihan Lahden sininen nimelläkin..
  5. D

    Perkule, avasinpa bissen

    sitä alkaa taas saamaan!!!!!!
  6. D

    Perkule, avasinpa bissen

    Saako tulla vierailulle? :D
  7. D

    Ankeuttaja!!

    Etelä-Pohjanmaa, mutta siirtyy tarvittaessa lähemmäs?
  8. D

    Perkule, avasinpa bissen

    saiskin vielä lahden erikoista, niin mäkin voisin ottaa yhen tai useammankin.. :D
  9. D

    Jaa-a onkohan meikäläisen fillari enää paikallisen edessä?

    jaa-as , saattaa olla tallessa, riippuu tietty minkä paikallisen eessä, hagenissa ainakin katoo lukitutkin..
  10. D

    mistä ostatte farkut??

    http://www.rockjet.net/, täältä paikanpäältä hettuna, kaupassa ihan eri valikoima kuin netissä,mä oon niin vaikeen mallinen että noi on ainoot jotka käy mulle.
  11. D

    mistä ostatte farkut??

    oots heitän linkin... =)
  12. D

    voi herttileeri sentää

    Juuh, näin on näppylät.. jos et kirjota pilkulleen niin kuin oot ajatellut, saat paskaa niskaan, tosin sitä tulee kuitenkin.. :D
  13. D

    Paljonko olisi sopiva summa korvausta ystävän tyttärelle lastenhoidosta?

    En kattonu, oli joku lappu vaan joka tuli neuvolasta mukaan..Mutta kyllä mäkin tuon 20e antaisin ilomielin, kehtaa kysyä toistekkin.
  14. D

    Paljonko olisi sopiva summa korvausta ystävän tyttärelle lastenhoidosta?

    Mll:n hoitsut maksaa 6e tunti ja minimi on 2h.
  15. D

    Narttukoiran omistajia?

    Mä oon kanssa muistellu että noi juoksut alkais tuossa 9-12kk iässä, ei kai auta kuin odotella.
  16. D

    Kertokaa mulle miksi ostaa lapselle kallis haalari?

    Meidän lähi-seppälästä saa kokoja vasta 128 senttisestä alkaen..
  17. D

    Perhepedissä nukkuneet lapset ja unilelu

    Isommalla on pupuarsenaalinsa, mutta pienemmällä ei oo mitään, joskus kaipaa jotain rättiä naamallensa, mutta sekin on harvoin.
  18. D

    Miksi et halua kulkea minihameessa ja paljastavissa vaatteissa, vaikka vartalosi sallisi sen ja olisit miesten mieleen?

    Ei oo varmaan kovin häävin näköstä jos näin vanha akka kulkis minareissa... :laugh:
  19. D

    Kertokaa mulle miksi ostaa lapselle kallis haalari?

    Kattelin pienemmälle tässä vajaa kk sitten uutta haalaria tälle keväälle kun vanha NIIN pieni.. Nää nk. peruslassietkin maksoi noin 60e... Mistä niitä halpiksia oikein löytää?? :/
  20. D

    Kertokaa mulle miksi ostaa lapselle kallis haalari?

    Mä ostin viime syksynä Keskiseltä pojalle sellasen kurapuvun(takki ja haalarihousut) jossa on paksu fleece-vuori ja parempaa ei oo!! Maksoi noin 15e ja nyt sitte potuttaa kun ei oo pienemmälle samanlaista, ei tartte vetää alle kuin paita ja housut, saa unohtaa sen "toppaamisen". Mä en kanssa...

Yhteistyössä