mistä ostatte farkut??

kamala ongelma kun en löydä mistään sopivia farkkuja :/ oon lyhyt (158cm) ja kaikki on ihan ylipitkiä,niitä jos lyhentää niin ei oo enää kivan malliset.mitään pillejä en haluu vaan mun tyylii on enemmän bootcut tyyliset,olkoonkin vaan miten mennyttä muotia tahansa :D lastenosastolta löytyy sopivan mittaisia mutta 4 lapsen jälkeen lantio ei oikeen mahu niihin :whistle: :D
eli mistä te ostatte farkkuja,pätkille tarkoitettuja... :D
 
Sieltä mistä saa Dieselin farkkuja. Stockmann, Halonen, Sokos. Osta sellaiset farkut joissa ei ole aina sama standardi lahkeenmitta esim. Levi's, Diesel. Lindexilläkin oli ainakin joskus D-mitoitus farkkuja eli lyhyemmällä lahkeella.
 
Mulla on sama ongelma, vaikka olen sua pidempi (164cm). En löydä millään sopivia farkkuja, en ole lihava enkä laiha, mun perse ei oo australian kokoinen ja siltikään en vaan löydä :/ Nyt mulla on käytössä Espritin farkut, mutta nääkin lököttää takaa...
 
Viimeks löysin ihanat Top10:stä :D
Seppälästä ja HM:ltä olen kans ostanut. Mun ongelma on se että lantioo on enempi ku monissa HM:n farkuissa on tilaa, mut sit taas liian monet housut lököttää peffan alta kun reidet on kapeet. :|
Strechiä on siis pakko olla, tai sit reilusti lökömallia...
Lisäks taskut on monissa liian alhaalla mun makuun, ne jotenki lytistää peffan :whistle:
 

Yhteistyössä