Paljonko olisi sopiva summa korvausta ystävän tyttärelle lastenhoidosta?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Ystäväni tytär, 15v, on lupautunut minulle lastenhoitoavuksi, jos tarvitsen. Ja nyt on tulossa sellaisia iltoja, että meillä menee päällekäin menot miehen kanssa (kokouksia ym.).

Mikähän olisi sopiva summa hänelle korvaukseksi tuosta lastenhoidosta? Aiemmin meillä on ollut parisen vuotta sitten yksi MLL-n hoitaja, mutta en yhtään muista mitä maksu silloin oli...

Meillä on kolme pienempää lasta, 1v, 3v ja 5v joita hänen täytyisi katsoa tarkemmin, isommat lapset ovat jo sen verran isompia, että pärjäävät parin tunnin ajan keskenäänkin. Mutta eivät kuitenkaan niin isoja, että palkkaisin heitä pienten sisarusten hoitajaksi :) Oikeastaan tuo kuopus on sellainen jota varsinaisesti täytyy hoitaa, 3v ja 5v pärjäisivät jo esikoisenkin kanssa.

Hoitoaika olisi yleensä 2-3 tuntia. Itse olin ajatellut, että onko 20e liian vähän per kerta?
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Mll:n hoitsut maksaa 6e tunti ja minimi on 2h.
Olikos siihen taksaan sitten millainen se korotus, jos lapsia enemmän,muistatko?

Kiitos näistä kommenteista! Kyllä se 20e varmaankin on ihan passeli tasaraha hänelle :) Ja asuu tosiaan ihan lähellä, pääsee pyörällä tulemaan meille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Mll:n hoitsut maksaa 6e tunti ja minimi on 2h.
Olikos siihen taksaan sitten millainen se korotus, jos lapsia enemmän,muistatko?

Kiitos näistä kommenteista! Kyllä se 20e varmaankin on ihan passeli tasaraha hänelle :) Ja asuu tosiaan ihan lähellä, pääsee pyörällä tulemaan meille :)
En kattonu, oli joku lappu vaan joka tuli neuvolasta mukaan..Mutta kyllä mäkin tuon 20e antaisin ilomielin, kehtaa kysyä toistekkin.
 

Yhteistyössä