Hakutulokset

  1. L

    Omat farkut jalassa rv 16+1!!!

    Oon NIIN tyytyväinen et painoo ei ole tullut varsinkin kun mun mieheni kovasti on manannut sitä kuuluisaa +20kg mulle!!!
  2. L

    muutto edessä ja paha mieli lapsen puolesta

    Kyllä sopeutuu ja saa uusia kavereita :hug: ja eihän niitä vanhoja kavereita tarvi kokonaan unohtaa!!
  3. L

    Musta hennatatuointi voi vaarantaa terveyden

    Eikös siitä ole jo vuosia kun ekakerran oli julkisuudessa noista hennoista aiheutuneista vakavista terveysongelmista.. Musta väripigmentti on kyllä eniten allergisoiva, hiusväreissäkin.. (ainoostaan yhen vakavan allergiakohtauksen olen kuullu hiusvärin aiheuttamana)
  4. L

    minkä verran saa "rehkiä" raskausaikana

    Minusta kuulostaa et olet rehkiny liikaa! Jarrutteles pikkasen, eikös ne supistukset sitä ehdottele nekin!
  5. L

    Voi häpeän kakkahuussi

    Joo ei tolla kovin korkeeta sijotusta todennäkösesti irtoo..
  6. L

    kaveri totuttelee elämään uusperheen kanssa...

    Meillä kaikki kyllä tapahtu tosi nopeesti, kihloihin, muutto yhteen ja naimisiin puolessa vuodessa. Tilanne oli kait siitä helpompi että lapsia ei ole kun mun miehen kohta 5v tytär. Vaikka rankkaa se oli alussa meille molemmille tytöille totutella! N. puoli vuotta saman katon alla jatkuvasti nii...
  7. L

    Saako jostain kaupasta sitä

    marsipaania saa melkein joka kaupasta!
  8. L

    Mitä kivaa keksis

    Hevosvaljakolla.. tuli vaan ekana mieleen.. voihan olla hiukka hankalaa ja hintavaa..
  9. L

    No nyt on taas kampaajalla käyty!

    No yllättävää et sulla on hyvä maku sitte!!
  10. L

    No nyt on taas kampaajalla käyty!

    Sul on mun tukka!! Lähes..
  11. L

    Minkä näistä alusvaatteista ottaisit?

    Keskimmäisen. tollanenhan on hyvä juhlamekon alla, saa kurvit kohdalleen! ja mustana kiitos...
  12. L

    annatteko miehen laueta sisäänne?

    Tottakai!! se tuntuukin kivalle!!
  13. L

    lastenhoitajan palkaa

    kuulostaa kohtuulliselta!
  14. L

    G ärsyttävin sanonta

    "halpaa kun saippua" menis tohon samaan gategoriaan.. Minusta hauska taas on kun nuorena olin väsynyt nii siihen mummo tokas et "ootpa väsy, likka on ku unesta tehty ja kananpaskasta kasattu" :laugh:
  15. L

    TESTI: Onnistuuko laihdutuskuurisi?

    Mulla tuli että hyvät mahdollisuudet onnistua!! =) Vaikka ei nyt ole ajankohtasta toi laihdutus ku on rv 15+0.. Vaikka kyllä neuvolan lääkäri oli sitä mieltä et mä oon ihan varmasti syöny mun miehenki ruuat kun tuo paino on nyt noussu viidessä viikossa niinkin paljon kun 600g... mokoma luikku...
  16. L

    Isä innostui ristiäisissä liikaa

    EIKÄ!! Mun serkun vauvan ristiäiset oli sunnuntaina kouvolassa!! Onneks ikä ei sovi kuvaan kun serkku on 22!! HUH!! :D
  17. L

    Pitäisikö huolestua, jos vyötärönympärys on 84cm?

    eipä kuulosta hirveen ylipainoselle.. mitkä sun mitat on? pituus/paino?
  18. L

    Koska sinulta on viimeksi otettu papakoe?

    Joulukuussa otettiin.. kannattaa käydä ihan säännöllisesti kun noi kohdunkaulan ongelmat on nykyään niin yleisiä..
  19. L

    Mites sais itsetunnon / mielialan nousemaan?

    Väri on kyllä hyvä, tykkään!! ja kyllä se parissa päivässä lähtee sieltä mihin se ei kuulu! mulla kerran jäi kampaamoväristä mustaa iholle ja se pysy 3vkoa.. oikein kestoväri.. no, oma moka ku en laittanu mitään suoja-ainetta hiusrajoihin :D
  20. L

    Mites sais itsetunnon / mielialan nousemaan?

    Eihän se tarttunu ollenkaa pahasti iholle, ainakaan noihin kohtiin mitkä kuvassa näkyy! =)

Yhteistyössä