Hakutulokset

  1. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Täällä taas tiputtelee (Teroista huolimatta..), joten ke-to odotettavissa kp 1 :| Sen kunniaksi tuli eilen risteilyllä otettua aika reippaasti ja tänään vietetty kalsaripäivää B)
  2. L

    G. kuvia autoistanne :)

    Täällä yksi teiden turhis :wave: Meillä muutaman vuoden vanha Volvo V70, miehen nimissä, mutta velkaa ei ole, eikä läskiä p*****ssä :whistle:
  3. L

    Paljonko teidän häät maksoi ja mitä

    Meillä maksoi paikka (kartano) ruokineen, koristeluineen ja henkilökuntineen reilu 6000?, vieraita oli 160. En muista sitten mitä muut, mutta kyllähän sitä rahaa meni; puvut, sormus, kampaus, meikki, kukat, kuvat, kutsut, kiitokset... Häälehtiäkin ostin ostin varmaan ainakin 10 :D Huh, huh...
  4. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Dreamer-88: Minulla ainakin joka kierrossa jotain raskausoireita, vaikka yritystä näinkin kauan takana :ashamed: Maha on myös minulla tuntunut kasvaneelta monta kertaa, paino ei (onneksi) kuitenkaan ole noussut :whistle: Voin vaan kuvitella miten mopo karkaa käsistä näitten Terojen syömisen...
  5. L

    Kuinka monta vuotta vanhoja vaatteita sulla on kaapissas?

    Minä olen kova ostelemaan vaatteita ja myymään niitä pois :D Ei taida löytyä kahta vuotta vanhempia, jos niitäkään :ashamed:
  6. L

    silmäleikkauksessa käyneet.

    Noin 3000?, sairaaloiden nettisivuilla on yleensä hinnastot!
  7. L

    Kuinka moni käynyt uimassa`?

    Tällä viikolla joka päivä =) Sitä ennen en kyllä montaa kertaa, vaikka kova uimaan olenkin, kun tämä kesä on ollut tämmöinen :kieh:
  8. L

    silmäleikkauksessa käyneet.

    Minä kävin Helsingin yksityisessä silmäsairaalassa.
  9. L

    Mikä kirja kesken?

    Anna-Leena Härkönen: Heikosti positiivinen Varmaan viidettä kertaa sitä luen, ei ole ollut turha ostos :|
  10. L

    silmäleikkauksessa käyneet.

    Ei kannata turhaan pelätä! Esilääke (esim. Diapam) annetaan ennen leikkausta jännitystä poistamaan, koska toimenpiteen ajan täytyy olla aivan liikkumatta. Vakuumin laiton yhteydessä silmässä tuntuu inhottava paineen tunne, mutta kipua ei missään vaiheessa ainakaan minulla tuntunut. Toimenpide...
  11. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Tervetuloa joukkoon [/b]karatin! Järkyttävä tapaus haltian ystävällä :'( Kyllä tuollaiset aina laittaa miettimään.. [b]Minä aloitin tänään Terolutin tiputteluvuotoon. Toivottavasti se hävittäisi myös sen ison kystan munasarjan vierestä! Ja kaikista päällimmäisin toive tietysti on, että...
  12. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    MissPiggy: :hug: Täällä kuluu viikonloppu töissä :| Ovis on käsillä, pitäisi saada vipinää makuuhuoneeseen ;)
  13. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    VOI HYSTEERINEN, IHANAA!! ONNEA OIKEIN KOVASTI :heart: :heart: :heart: Nämä muiden pitkään yrittäneiden plussat antavat todellakin toivoa meille muille samassa tilanteessa oleville! Ihana uutinen!!
  14. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Ikägalluppiin: minä täytän joulukuussa 28-v ja mies on 29-v.
  15. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Miss Maisalle :hug: Onnea seuraavaan kiertoon, asenne on ainakin kohdallaan! Jänniä paikkoja monella, pocoyolla etenkin! Nyt kyllä oikeasti jännittää kovasti meidän kaikkien puolesta ja toivoo plussaa jokaiselle! Ja mahdollisimman pian!! Täällä täti päättänyt vierailunsa tältä erää =)...
  16. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Meillähän on jo aikamoinen pino! Ja Dreamer-88:lla jännät ajat käsillä! Minulla kysely-ikä jatkuu: testailetteko ennen menkkojen alkua? Minä testailin alkuinnostuksessa, tilailin netistä useampia testejä kerralla ja ostelin kaupastakin (ovistestejäkin oli kyllä mukana), mutta enää ei jaksa...
  17. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    ella80: Meillä yritetään esikoista, mutta takana yksi keskenmeno :'( Se raskaus tärppäsi 5. kierrosta.. Eli ehkäisy meillä on lopetettu jo 4/06, kyllä tuntuu odottavan aika pitkältä :|
  18. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Ja taas meni lihavointi noin, ei kannata minun sitä enää käyttää B)
  19. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Voi minutkin tähän meidän omaan pinoon laittaa B) Eli kp 1/27 mennään 10. kiertoa esikoista alulle yritellen.. Mites teidän muiden miehet on pitkään yritysaikaan suhtautuneet? Minulla on meistä ollut paljon kovempi vauvakuume ja mies on suhtautunut muutenkin asiaan tyyliin "tulee jos on...

Yhteistyössä