Kuinka monta vuotta vanhoja vaatteita sulla on kaapissas?

  • Viestiketjun aloittaja ummikko
  • Ensimmäinen viesti
On mulla pari kymmenenvuotiasta vaatetta kaapissa. Ainakin yks nyöritetty samettitoppi on niin vanha, muistan kun pistin lähes koko kuukauden opintotukeni siihen :headwall:

Suurin osa vaatteista on kuitenkin alle viisvuotisia, tein suursiivouksen kaappiini vuosi-pari sitten.

Ei vaan, onhan mullakin pari seitkytluvulta!!! Afgaaniturkki ja kukkakirjottu samettipusero! :D
 
Vanhin on kollari vuodelta -88, muistan vuoden sen takia kun ostin sen ja siihen kuuluvat housut syksyllä 88 jotta minulla olisi jotain sopivan löysää päällepantavaa synnytyksen jälkeen. Vanhin tytär syntyi lokakuussa sinä vuonna.
Se on mukava, pehmeä ja vielä ihan hyvän näköinen vaikka ostinkin sen seppälästä.

Löytyy mulla muutakin vanhaa (ja mukavaa ).
 
Kyllä näkyy löytyvän...en ole kasvanut kauheesti pituutta enkä leveyttäkään (paitsi lantio) lukioajoista, samat vaatteet mahtuu housuja lukuunottamatta. En ole pois raaskinut heittää ehjiä, kotivaatteina menevät hyvin. Vanhin vaate taitaa olla 10 vuotta vanha, villapaita yläasteajalta.
 
vieras
Mulla vanhimmat vaatteet on vuodelta 2004 jolloin pistin koko vaatekaapin uusiks, ja suurin osa niistä vaan muutaman kerran pidetty. Kuopus syntyi alkuvuodesta 2005 ja 10 kiloa jäi, joten jouduin sit ostamaan isompia :(. Kyllä mä vielä eräänä päivänä noihin vanhoihin mahdun...
 
Vanhin vaate taitaa olla t-paita, jonka sain vuonna 1991 Kyproksen matkalla.. olin silloin 9-vuotias.. kuuluin johonkin finnmatkojen lasten klubiin sillä reissulla, mutta se mahtuu vieläkin päälle.. kainaloista se on vähän mennyt rikki, mutta olen säästänyt sen ihan vain muistona.. :whistle:

muoks! ei se t-paita ollutkaan vanhin vaate vaan sain viis vuotta sitten tädiltä mustat vakosamettihousut, jotka hän oli ostanut joskus 70-luvulla.. hän ku pitää aina todellä hyvää huolta vaatteista, ne housut olivat kuin uudet ku sain ne..
 
Pix
Vuonna -94 ostetut farkut löytyy, ja mahtuu päällekiin jopa :D
Seuraavaksi vanhin on Chanelin kotelomekko vuodelta -96, ja sen on syytä mahtua päälle vielä ainakin seuraavat 10 vuotta, oli meinaan sen verran arvokas :kieh:
 
vieras
Taitaa olla takki syksyltä -92. Olen pitänyt sitä pihahommissa ja vielä kelpaa, ei mua kukaan ulkona kattele kun lehtiä haravoin tai teen muuta. Mutta kotipihaa kauemmas en todellakaan sen kanssa lähtis :)
 
mammatin
mulla vanhimmat vaatteet on ne, joilla menin yläasteelle 1982. Ja ne vaatteet mahtuu edelleen päälle kahden lapsen jälkeen.. No, okei, on siitä tullut pituutta 8 cm lisää mutta kuitenkin.
 
Nyt on aika hyvä tilanne - siivosin kaapit 2003 kun luulin etten enää ikinä mahdu kamppeisiini. Alkuvuodesta siivosin sitten liian isot pois ;) Mut 2000 hankittu gore-tex puku on vielä hengarissa ja hyvässä kunnossa :)
 

Yhteistyössä