Hakutulokset

  1. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Täällä alkaa tiputtelu muuttumaan kunnon vuodoksi ja masu tulemaan kipeäksi eli huomenna kp 1 ja yk 10 :| Kyllä täällä NIIN samoja tuntemuksia muilla on kuin itselläkin :hug: Jaksattekos muut kirjoitella noihin viikko pinoihin? Oon joskus niitä silmäillyt, mutta tuntuu että siellä suurin...
  2. L

    pakko purkaa pahaa oloa

    Nobaby: Mulle tulee kans tuntemattomista ihmisistä, jotka MIELESTÄNI kohtelee lapsiaan väärin/hoitaa huonosti, tunne, että olisit onnellinen, kun olet lapsen saanut/anna se minulle, minä voin sitä rakastaa.. Onneksi ystävieni ja sukulaisteni lapset ovat niin hyvissä kodeissa, ettei koskaan tarvi...
  3. L

    pakko purkaa pahaa oloa

    Jaana76: Minä olen myös sitä mieltä, että jokainen läheiseni(ja varmasti kaikki muutkin), joka lapsen on saanut tai on saamassa todellakin onnensa ja lapsensa ansaitsevat. Olen ollut todella iloinen uutisista tähän saakka, nyt ensimmäistä kertaa kirpaisi ystävän raskaus-uutinen.. Silti olen...
  4. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Oho, mites mulla tämä lihavointi näinpäin menee..?? B)
  5. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Tervetuloa [/b]pinkviini ja Dreamer-88! Inkku83[b]: Mulla on se kysta ilmeisesti munasarjan ulkopuolella (sitä on peräti 4 lääkäriä katsonut!) ja siksi kai sen ei raskautumiseen pitäisi vaikuttaa. Varmaksi sitä ei kukaan kuitenkaan osannut sanoa ja nyt siis seurataan. Joku veriarvo mulla oli...
  6. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Tervetuloa Tinii! Inkku83: Gynen mukaan kystan ei pitäisi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.. Kertoi, että kystat johtuvat (keltarauhas)hormonihäiriöstä, mutta ei kuitenkaan suostunut keltarauhashormonikuuria kirjoittamaan, vaikka pyysin. Kerroin myös tiputteluvuodosta ja se kuulemma myös aivan...
  7. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Hei! Täällä myös marraskuusta -06 vauvaa yritelty, toista kertaa tosin, ensimmäinen raskaus päätyi keskenmenoon :| Pitkältä tuntuu odottavan aika, ensi viikolla lähtee aika varmasti vauhtiin yk 10.. Minulla aika säännöllinen kierto, tiputteluvuotoa kyllä kovasti ja iso kysta munasarjan...
  8. L

    pakko purkaa pahaa oloa

    Täällä täysin samoja tuntemuksia! Pillerit jätetty pois 4/06 ja tuloksena ollut yksi keskenmeno 10/06 :'( Vauvoja viime vuonna syntyi 9 läheiselle, tänä vuonna (onneksi) vain 3 ja yksi ystävä odottaa jo uudelleen esikoisen ollessa 11kk. Jokaista on kovasti onniteltu, ihasteltu ja yhteyttä...

Yhteistyössä