Hakutulokset

  1. D

    meillä kummittelee

    ap:lle kuule otahan yhteyttä seurakuntaan( vaikka et kuuluisikaan kirkkoon) ja pyydä sieltä kodin pyhítys! meillä auttoi tuollainen ja en tasan oo uskovainen mutta niin vain usein nähty kummitus lähti..
  2. D

    Kissakysymys

    Ei se kuule enää ens viikolla muista ees niitä tikkejä.. :D
  3. D

    Puukuvioista kontaktimuovia!

    kirjakaupat! infosta ainakin...
  4. D

    Kissakysymys

    OHO!! :o ...Ota vaan kauluri pois ja laita takas jos nyppiii niitä tikkejä.
  5. D

    Kissakysymys

    Meidän kissalla SUOSITELTIIN pitämään kauluria korkeintaan iltaan asti ja sitten tietty jos nyppii tikkejä, mitä ei tehnyt ... Mutta varmasti voit kokeilla pyyhkäistä jollain kostealla takamausta jos vaan päästää sut lähelle, meillä kartettiin mua(mähän olin se paha joka lääkärille vei..)...
  6. D

    Suosittelen kaikille ylipainoisille personal trainerin ottoa jos ei itse pysty omin avuin laihduttamaan

    No siksi mä kysyinkin kun en ole täältä päin löytäny..Onnittelut muuten mahtavasta pudotuksesta!
  7. D

    Suosittelen kaikille ylipainoisille personal trainerin ottoa jos ei itse pysty omin avuin laihduttamaan

    Viittisitkö laittaa vähän lisää tietoa vaikka yv.nä..jos olet pohjanmaalta niin vaikka yhteystiedot tuolle sun trainerille, mua kiinnostaisi jos tässä alkaisi ohenemaan...
  8. D

    Siis miksi miehet ei tajua?

    :hug: ainahan täällä roiskuu kun rapataan...
  9. D

    Millainen puhelinliittymä sinulla on ja oletko tyytyväinen?

    saunalahti, sellanen päläpälä-paketti.. ei mee ikinä täyteen mutta laskut huitelee taivaita, kiitos ulkomaan puheluiden.. :D ja juuh olen tyytyväinen.
  10. D

    tässä teille horoskooppia...

    Tsiisus kun osu kohalleen! :o
  11. D

    Siis miksi miehet ei tajua?

    No sehän ei ihmistä huononna!
  12. D

    Siis miksi miehet ei tajua?

    Sä tunnut olevan muutenkin kumma poikkeus joka käyttää aivoja. :D
  13. D

    Tunnetko yhtään siedettävää oinasta?

    Yhen, mutta yleensä ne on niin pässejä etten tuu toimeen.. :D
  14. D

    G: Tykkäättekö sateesta? :)

    Juuh, eilen oli hyvä että häipyi toi katupöly, nyt jo potuttaa, pitäs saada lakanat kuivaksi..
  15. D

    Testaa henkinen ikäsi

    meikä 18v!!!! oikeesti kohta muinaisjäänne, 30v... :headwall:
  16. D

    Mitä ajatella naisesta, joka vie isän 3 lapselta

    Ai se nainen kidnappas sen miehen? kyllähän siinä avioliitossa jotain on päin.... kun ukko vaihtaa toiseen. en ajattele mitään, en hyvää en pahaa.
  17. D

    Milloin viimeksi olet viettänyt lapsista vapaan vuorokauden?

    päivä ennen vanhemman syntymistä....hitto, sitä jo kaipaisi jotain muuta joskus.
  18. D

    Nainen kosijana?

    sama täällä, no enpä mä muuta odottanutkaan.. :snotty:

Yhteistyössä