Tunnetko yhtään siedettävää oinasta?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
itteni :saint:mies on härkä,meit on 2 sarvipäätä yhdes :D :kieh:
Meillä taas minä oon härkä ja mies on oinas. :D Ja sitten vielä kaksoset ovat oinaita. Aikamoinen poppoo, kun on vielä yksi skorpparikin perheessä. Esikoisen pitäisi olla tasapainoinen varmaan kun on vaaka. :whistle:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Oinaat on sellasia minäminä-juntteja. Kertakaikkiaan ääliöitä.
Jos joku jaksaa puhua itsestään ja upeudestaan, se on oinas.. kaikki muut yrjöää mielessään, mutta osaako oinas lukea yhtään muita ihmisiä? EI osaa. Älykääpiö ja omaan napaan tuijottaja.


Tuota.. Itse olen oinas ja suurin osa ystävistäni ovat leijonia. Minun täytyy kyllä sanoa, että olen temperamenttinen ja äkkipikainen, MUTTA
rakastan henkeviä keskusteluja ja kuuntelen mielelläni sinkkuystäväni miesasioista. Useinkaan ei puhuta MINUSTA yhtikäs mittään, mä kuitenkin nautin hänen kanssaan juttelusta ja siitä, jos voi olla jotenkin avuksi. Mulle ystävät kertoo paljon omista asioistaan. :) Ja kyllä minäkin kerron heille omista iloista ja murheista, samalla tavalla. Niin juu, ja mieheni on vesimies.

Harmi, että sinä olet saanut ikäviä kokemuksia oinas-ihmisistä ja haluat yleistää asian..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Useamman. =)

Mehän ollaan parhaita. :D :heart:

Ja muissa vikaa, ellei meitä siedä. B)

Höh, kerkesit ensin!

Ap, etkö sä tykkää meistä??? Siis kangasajuruohosta ja minusta? Minusta me olemme ihan siedettäviä. Meidän miehetkin ovat luvanneet rakastaa meitä ylä- ja alamäessä......

 
Gluteus maximus
Milloin oinaat on syntynyt??? Minun perheessäni ei ole oinaita, vain Kauris (minä), rapu (mies), kalat (poika) ja Leijona (tyttö) nämä kaikki ovat ainakin oikein hauskoja persoonia =) =)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Useamman. =)

Mehän ollaan parhaita. :D :heart:

Ja muissa vikaa, ellei meitä siedä. B)

Höh, kerkesit ensin!

Ap, etkö sä tykkää meistä??? Siis kangasajuruohosta ja minusta? Minusta me olemme ihan siedettäviä. Meidän miehetkin ovat luvanneet rakastaa meitä ylä- ja alamäessä......
No, myönnän että ne tuntemani oinaat ovat pieniaivoisia tapauksia. Te vaikutatte erilaisilta.
Kei te ootte älykkäämpää kastia sitten.
 
Moni mun elämäni tärkeimmistä ihmisistä on oinaita.Mun edesmennyt isomummuni(joka oli mulle hyvin läheinen) oli oinas,samoin paras ystäväni sekä meidän esikoinen ovat oinaita.Ja kaikki äärimmäisen ihania persoonia,haastavia ehkä mutta upeita! :heart:
 
AnniHelena
Täälläkin yksi oinas joka mielellään puhuu muusta kuin itsestään. Olen tunnettu hyvänä kuuntelijana ja empaattisena ihmisenä. Lojaali olen myös. Mutta tiesittekö ettei se pelkkä aurinkomerkki vaikuta siihen millainen on, vaan muutkin taivaankappleiden asemat; erityisesti kuu- ja nouseva ;) Itse olen nouseva jousimies, kuu on leijonassa.
 
susihukkanen
Väittäävät, jotta vaaka on tasapainoinen ja oinas äkkipikainen ja mitä lie muuta. Meidän oinas on lauhkea ja pitkäpinnainen, mutta jääräpäinen kyllä. Vaaka elikkäns minä taasen on se, jolta ovet paukkuu ja hermo palaa...
 
Minun yksi parhaimmista kaveriesta.. tia oli parhaimpia kavereita, kun asui vielä täällä. Tosin muuttunut hirveästi. Ennen oli mahtavaa seuraa, nykyisen miekkosen myötä hänestä on tullut kirjakieltä puhuva hieman ylimielinen snobi :/ . Aina ollut suorapuheinen, siinä ei mitään vikaa, mutta joissain asioissa hänen ehkä kannattaisi muistaa hienotunteisuus..
 
Mun sisko on oinas. Ja on ihan jees-tyyppi, kun nähdään tarpeeksi harvoin. Pidemmän yhteisen ajan puitteissa meillä käy muutenkin ajatusmaailmat niin eri teitä, että mulla meinaa keittää välillä yli. Mutta en mä sitä silti vaihtais :heart:
 
Oinas:
Olet uudisraivaajatyyppiä,
mutta halveksit avoimesti
muita ihmisiä. Olet
äkkipikainen, kärsimätön,
väkivaltainen etkä välitä
muiden neuvoista. Koulussa
Oinaat eivät opi lukemaan,
koska eivät halua
kuunnella
muiden ohjeita. Et ole
erityisen mukava henkilö.
Oinas vammautuu yleensä
päähän ja saa täten vitun
tyylikkäitä arpia
tauluunsa. Oinas on
vihamiehenä kiitollinen,
koska hän äkkipikaisena
hulluna tappaa uhrinsa
välittömästi ja alkaa
vasta
tämän jälkeen kiduttaa
ruumista. Tämä kertonee
riittävästi Oinaasta.

Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1

Mie B)
 

Yhteistyössä