Hakutulokset

  1. L

    Yli vuoden yrittäneet

    Ihanaa, täällähän on jo ensimmäinen haamu testattu :heart: Onnittelut Lumi-Marja, toivottavasti vahvistuu entisestään ja pysyy matkassa :flower: Meillä on mies viikon työmatkalla oviksen aikaan, joten tämä kierto menee nyt sitten siinä.. Ensi kuussa sitten hakemaan lähetettä...
  2. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Tee ihmeessä testi, Dreamer-88, etkös saanut haamunkin jo kerran!! Täällä taitaa mennä kierto harakoille, mies on viikon työmatkalla oviksen aikaan..
  3. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    SUNNUNTAI 21.10.2007 kuumetta................kp 5/23-25.........yk14............1 yhteinen Lapaniina................kp 6/28..............yk13............Esikoista Tinii.........................kp 7/28-39.........11kk............Esikoista ella80.....................kp 7/17-33........yk...
  4. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Voi Kuumetta, iso :hug: Mulla oli kans niin sama olo viime perjantaina kun tiputtelu alkoi ja samana päivänä vielä soitettiin, että pitää hakea lapsettomuustutkimuksiin erillinen lähete (nyt on terveysasemalle aika marraskuun puoliväliin). Mutta on se kumma miten sieltä pohjalta kerta toisensa...
  5. L

    Yli vuoden yrittäneet

    Tervetuloa kaikille uusille =) Hieno juttu, että saatiin tämmöinenkin pino pystyyn! Minulla on menossa kp3/28 ja jos laskee yk:t ennen keskenmenoa ja sen mukaan niin nyt on menossa 18. Minulle sopii, että lista on ekalla sivulla. Ovistikkuja oon käyttäny muistaakseni 3 kierrossa ja ne on...
  6. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Ihanaa Mouse, onnea :heart: :heart: :heart: Kävin tänään tilaamassa nukkekodin itselleni lohdutukseksi tästä jatkuvasta pettymisestä =) Olen aivan innoissani, ostin jo ison kasan huonekaluja ja kaikkea muuta kivaa, marraskuun loppuun pitäisi taloa odotella. Eilen netissä surffaillessa...
  7. L

    Yli vuoden yrittäneet

    Hei! Minä voisin myös mukaan liittyä, jos tästä pino muodostuu! Olen myös tuolla Marras-joulukuun -06 aikoihin yrityksen aloittaneiden pinossa, mutta kuulun ehkä vielä enemmän tänne, kun marraskuussa alkoi uusi yritys km:n jälkeen. Esikoista on siis yritetty saada alulle yli vuosi...
  8. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    TIISTAI 16.10. Lapaniina................kp1/28..............yk13............Esikoista Tinii.........................kp2/28-39.........11kk............Esikoista ella80.....................kp 2/17-33........yk 13..........Toista JaneG.....................kp...
  9. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    PERJANTAI 12.10. JaneG.....................kp 2/27-90.........yk6..............Esikoista Hempukka87..........kp 18/30-35........yk 12...........Esikoista Haltia .....................kp 19/31-36......yk 11..........Esikoista Miss Piggy...............kp 21/26-49......yk...
  10. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Dreamer-88: Jos olisi vaikka raskausoireita ;) Eikös rintakipu ole.. Kai se on menkkaoirekin monilla, itsellä ei ole koskaan ollut. Lyhyeksi jäi piinaviikko, tiputtelu alkoi sitten taas :|

Yhteistyössä