Yli vuoden yrittäneet



Kp32/28-(31)40 Enpä uskalla vielä testata, jospa ensi viikolla. Semmosta ja nyt mukavaa perjantaita! Tervetuloa uudet!! Pikkusen hoppu, kun labraan menos... |O =)

Plus plus plus :flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :heart: :wave:
 
Tervetuloa mukaan Äitee2 :flower: :flower: Lisäsin sinut listalle :)

Rinnat vaan kipeytyy sitä tahtia, että oikein päähän ottaa. Ei se kuitenkaan ole mikään oikea oire sen enempää kuin tuo mahan turvotus ja vilutuskaan. Kunhan vaan täti lähettää ärsytyssäteitään ennen tuloaan. Viikon sisään se ferrarillaan kaartaa kuitenkin tuohon pihamaalle.

Mantanalle oidän kovasti peukkuja, kun se testaaminen on jo niin kovin ajankohtaista. Kunnioitan maltillista asennettasi ja toivotaan, ettei se täti nyt kuitenkaan tulis.

Plussia nakkaan tuulten mukaan :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

 
JEE!! meidän poika osaa olla tappelematta mun siskon (3wee) kanssa niin nätisti leikkineet koko päivän :) joten ilomielin tähän asuntoon sais toinen tulla kun ei olla enää niin mustasukkaisia leluista jne jne... :) Vitsit et on ollu rankka päivä mutta ihan kivakin :)
 
Bayan Fare päivitin sun tiedot :flower:

Mukava kuulla, että pikkuväki tulee toimeen keskenään. Muistan, kun mun nuorin sisko syntyi vuosi ja kaksi päivää myöhemmin, kuin oma tyttäreni, niin pari-kolme vuotiaana ei tyttöjen leikit sopineet yhtään yhteen. Olivat toistensa hiuksissa kiinni koko ajan. Nyt mesettävät joka päivä ja aina kun näkevät, ovat kuin liimatut yhteen. Vaikka vähän hassulta joskus tuntuu, että täti on vuotta nuorempi, mutta olenkin seitsemästä lapsesta vanhin ja olihan se mukava viedä äidin vauvalle omalta lapselta pieneksi jääneitä vaatteitä :) Olen mös saanut siskoiltani pineksi jääneitä omalle likalle. Äidin nuorimmat 3 ja mun kaksi vanhinta on toisaalta hyvinkin samaa ikäluokkaa. Äidin nuorimmat -88, -90 ja-94, mun vanhimmat -92 ja -93.
 
Joo noilla on kanssa sellaista et revitään hiuksii jne jne mut siltä tällä kertaa säästyttiin!! Ja aamulla olivat molemmat niin innoissaan kun huomasivat et on se leikkikaveri tallessa yönki jälkeen :) Juuri äsken lähtikin kotia sisko :) Alkoi vähän äiti ikävä pukata ja oli innoissaan kun saa viedä äidille tekemänsä maalauksen :)

Joo meil on kans niin hassusti et tuukan eno on vuoden nuorempi ja vuoden nuorempi tätipuolikin löytyy!! :) meillä on kanssa iso perhe et löytyy 5äidin ja isin yhteistä 2 äidin uuden miehen lapsii ja sit äitin ja sen miehellä on 2 yhteistä :) Ja mie olenkin sit vanhin :)
 


Voi jos saisi tuntea hänen kasvavan sydämeni alla,
jos saisin hänen liikkeensä tuntea.
Voi jos saisin häntä rakastaa,
niin kuin vain äiti omaa lastaan.
Voi kun saisin hänet tuntea, nähdä,
elämään opastaa.
Olethan siellä jossain,
olethan odottamassa hetkeä oikeaa.
Tule jo luoksemme pikkuinen,
tule jo luokse äidin ja isän
rakastavan sydämen.
 
Minulla on pelottaa ensi viikko ja se kun tietää et menkat ne sieltä tulee eikä mitään muuta :headwall:

Onko kellään muulla aina välissä sellaista oloa että haluis vaan luovuttaa koko vauva idean ja olla vaikka ilman lapsii...Mut sit taas muutaman päivän ennen kun menkkojen ois tarkoitus alkaa iskee se innostus että josko sittenkin olisi ja on erittäin toiveikas olo :eek: Koska semmoista se on täällä ainakin...
 
Aivan tutulta kuulostaa BB. Itellä kovasti taas se vaihe, että toivoo plussaa. Pahoinvointi ilmaantunut kuvioihin ja se ei mulla kuulu PMS oireisiin, vaikka kaikkea muuta se mokoma vaiva aiheuttaakin. Voihan tää olla jotain kulkutautiakin, mutta oireeksi vois tässä vaiheessa kiertoa laskea. Luovutus käy mielessä joka kerta, kun täti kurvaa pihaan ja sitä tässä odottelen samalla, kun pelkään sen tuloa. Testata en uskalla, en millään. Niitä negoja on jo nähty aivan tarpeeksi, joten uskallan testailla vasta sitten joskus, kun täti on tarpeeks myöhässä.
 
Tervetuloa äitee2 :flower: + + + Onnea sinullekin!! :wave:

Ne Pms oireet on kyllä vihonviimeisiä! :kieh: Mutta paljon on niitäkin, joilla ei mitään erikoisempia raskausoireita ole ja sitten plussa pärähtää! =)

Kp35/28-(31)40 ja jännittää ihan hirmuisasti! Vkl meni tätiä pakoillessa ja aionkin odotella vielä pari päivää, ennenkuin testailen. Tisut nyt aika ok, muheet kyllä ja nännit arat. Kuiva olo ollut parin päivän ajan ja luulen sen johtuvan tuosta hiivan oireilusta, jota en saa mitenkään pois lääkityksi! :kieh: Kn on kova ja takana reippaasti! Aamulla jo ajattelin, jotta nyt tätö tuloo, kun vellova olo, mutta ohi meni! Vaikka jännittää niin olo on jotenkin hyvin rauhallinen eli ihan erilainen, kuin Pms kiukuttelukohtaukset ym sellaiset mukavat olotilat! =)
Ans kattoo nyt... :ashamed:






 
Haamujen haamu havaittu....en silti vielä pahemmin uskalla siitä iloita. Tuollainen olematon hävintuskin erotettavissa oleva olematon viiva voi muuttua vielä vaikka tädiksi huomiseen mennessä. Mutta sellainen siihen testiin kuitenkin tuli. Mutta tarkasti pitää tietyssä valossa sitä tarkkailla, että sen sieltä erottaa. Jään odottelemaan ja katotaan nyt, kumpi tulee, täti vai oikea haamu...plussa olisikin kai liikaa toivottu... :ashamed:
 
Kiitoksia kaikille :flower:

BB miullakin on välillä et olen ihan innoissani odottamassa plussaa seuraavana aamuna olen varma ettemme saa enää ikinä vauvaa ja sitten taas kohta olen plussan kannalla ja etenkin kun miulla ei vuoto pyöri muuta kun terojen avulla ni aina sitä toivoo ettei ne menkat kuiteskaan alkais...naisen elämä on kyllä välillä niin vaikeeta.

Lumi-Marja varovaiset haamu onnittelut ja toivotaan että viiva siitä vahvistuu :flower:

Miulla on alkamaisillaan clomi ovis ja olo on sen mukanen...turvottaa ja ihan kuin olis kuumetta lämmöt on aika koholla ja mahassa vihloo ja kuumottaa...katellaan nyt et saapiko nää 2clomia pv mitään aikaseksi.
 
Haamujen haamu vahvistunut pikkuisen ja sen näkee ilman järeitä valaistuksiakin :heart: Nappaan mantanalta tarrasukat varuuksi matkaan ja yritän käyttää energiani plussaisiin ajatuksiin, enkä pelkoon täditä. Vaikka tuo jälkimmäinen kyllä pukkaa mieleen pakostakin.

Tässä vaiheessa yritystä on niin epäluuloinen noiden haamujen suhteen, että ei oikein osaa luottaa niihin. Mut eipä kyllä haamujen haamuakaan ole tullut jälkeen sen, kun siitä suerasi tuo ihana neiti :heart:



Plussapuhureita. :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Ihanaa, täällähän on jo ensimmäinen haamu testattu :heart: Onnittelut Lumi-Marja, toivottavasti vahvistuu entisestään ja pysyy matkassa :flower:

Meillä on mies viikon työmatkalla oviksen aikaan, joten tämä kierto menee nyt sitten siinä.. Ensi kuussa sitten hakemaan lähetettä lapsettomuustutkimuksiin. Itseä epäilyttää endo kovasti kovien kuukautis- ja oviskipujen vuoksi (iskias kipeytyy myös aina silloin).

Plussatuulia myös täältä+++
 
Kiitos Lapaniina :) Täti vielä poissa. Sitähän minä odotan kuitenkin haamusta huolimatta. Sitä on niin kauan kuitenkin pettynyt kuukausi toisensa jälkeen, ettei tuohon haamuun oikein osaa suhtautua niin innolla, kuin ehkä voisi. Joku sisällä sanoo, että kaikki ei ole ok ja täti tulee, mutta kaikkea sitä tällä hetkellä mun päässä liikkuu. Toivon ja epätoivon välimaastossa kahlaan, kunnes kelkka kääntyy suuntaan tai toiseen.

Napatkaas koppi :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:
 
Olin jo nukkumaan menossa, kun muutaman kerran kouraisi mahaa todella lujaa. Tätihän se tuli rymisten ilman tuhrua ja ennakkovaroitusta. Ei ollut haamu meitä varten, ei plussaksi saanut vahvistua :'( Mieli maassa poistin itseni haaveilijoista ja samalla laskin kiertoni uusiks. 30 päivää lienee riittää, kun puoleen vuoteen ei ole sen yli mennyt.

Aavistukseni osui oikeaan. Ei ollut aika vielä meille pikkuisen tulla :'( Nyt on olo todella kurja. Jään taustailemaan joksikin aikaa. Yritän aina jossain välissä listaa päivittää, mutta pahoittelen jo etukäteen, jos jää päiviä väliin. Nyt vain sattuu liikaa sydämeen :'( :'(

Lumi-Marja toivottaa kaikille plussaista aikaa :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Lumi-Marja lämmin :hug: ja koeta jaksaa...tiedän että sinuun sattuu ja lujaa elämä on vaan niin epäreilua :(
Miekin sain toissa kierrossa haamun ja viikko siitä ni täti tuli...oli kemiallinen raskaus,silloin tuli tipahdettua korkealta ja lujaa.

Täällä ovis meneillään ja clomeilla viel tehostettuna ni on pieni toivon kipinä et josko tää olis se kierto jotta tärppäis mutta en todellakaan liikoja kuvittele mistään enää...on näköjään ajoissa tämä ovis joten tätikin on odotettavissa sitten aikasemmin :headwall:
 
Sadun tiedot päivitetty=)

Nuusku, muistelisin, että menit päivää edellä, joten torstain päivitystä tuos tein ja laitoin sulle kp4, onkohan sinne päinkään? Sekoilen ajatuksissani tänäänkin. Kiitos tuosta ihanasta koirasta :heart: Meidän oma teki mulle aivan samaa, kun ulisin sille mettälenkillä oloani B)
Muutenkin saa sidettä vaihtaa vähän väliä, kun vuodan kuin niagara. Mettässä tein tunnin lenkin, niin onneks oli tummat housut, kun oli tullut niin railakkaasti läpi :ashamed: Kaikki oireet on poissa, haamutikunkin nakkasin just takkaan. Pää vain on aivan hirvittävän kipee.

Kiitos teille kaikille tuesta, olette ihania :hug:



 
Lumi-Marja kovasti jaksamisii :hug:

Ja minun kohdalla vähän päivät pomppas :) se ois vasta 25 päivä menossa ;)

Tässä säikähdin et joko se täti on tuloillaan kun katoin et 30 :x Ja vessas juossu mut sit mietin et on siin muutama päivä liikaa... :) Parempi ois tädin pysyy hetki poissa kun ei voi sit serenaan mennä lauantaina jos nyt yllättää ei oikein sit innostais juossa vessas...Tai sit lainaan pojalta uimavaippaa :D


 

Yhteistyössä