Hakutulokset

  1. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    JaneG: :hug: Kuumetta: Kuulostaa lupaavalta =) Minä olen pitkästä aikaa saanut aloittaa piinaviikon, kun ei ole vielä tiputtelu alkanut. Olisko vihdoin 3. kierrossa Terot purreet.. Raskausoireita ei ole vaikka kuinka yrittäisi tunnustella :D
  2. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Ensimmäinen pinon päivitys tehty, toivottavasti ei keillään mennyt kp väärin =) Itsellä lisäsin kierron pituudeksi 28, tutkittuani kalenterista, että se se on viime aikoina ollut ja vähensin kp:n yhdellä, oon ilmeisesti ilmoittanut menkkojen alun viimeksi liian hätäisesti. Voi kun jo...
  3. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    MAANANTAI 8.10. Hempukka87..........kp 14/30-35........yk 12...........Esikoista Haltia .....................kp 15/31-36......yk 11..........Esikoista Miss Piggy...............kp 17/26-49......yk 9............Esikoista kuumetta ...............kp 17/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen...
  4. L

    G: Milloin laitatte joulukoristeet?

    Itsenäisyyspäivänä valot, sen jälkeen vähän miten milloinkin muut.. Mitään verhoja en vaihda. Kuusi aatonaattona illalla :xmas:
  5. L

    Kuinka paljon teillä "ystäväpariskuntia"?

    Meillä on 18+sukulaiset, meillä itsellä ei siis vielä ole lapsia, noista tuttava pareista on 9:llä.. Saa nähdä väheneekö vai lisääntyykö tuttavapariskunnat, jos joskus lapsi/lapsia saadaan vihdoin ja viimein tähän maailmaan väännettyä :|
  6. L

    paljonko sulla on kavereita/ystäviä?

    Minulla on 12 ystävää; 6 synnyinpaikkakunnaltani, 1 opiskeluajalta ja 5 uudella paikkakunnalla työn kautta tulleita. Sitten on tietysti lisäksi sukulaisia, läheisimmät sisko ja miehen sisko, ja miehen kautta olen myös tullut hyvin läheiseksi joidenkin hänen ystävien puolisoiden kanssa. Minun...
  7. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Kuumetta: Mä oon kans luullut, että ovis tapahtuu, jos testi niin näyttää! Kolmessa kierrossa oon muistaakseni testejä käyttänyt, nyt en oo aikoihin jaksanut. Mennään yleensä just niin, että noin joka toinen päivä vähintään seksiä oletetun oviksen aikaan. Mä toivon jokaikisessa kierrossa...
  8. L

    Mikä on lempibiisisi JUURI TÄLLÄ HETKELLÄ?

    Minun myös Lauri Tähkän Pauhaava Sydän :heart:
  9. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Voi ei MissMaisa :'( Minulla näinä päivinä vuosi siitä, kun ekassa ultrassa todettiin keskeytynyt km.. Lokakuun alkua oli, tarkkaa päivää en muista. Eipä olisi koskaan arvannut silloin, että uuden raskauden alkaminen olisi näin vaikeaa! Minulla tuo raskaus alkoi yk 4 tai 5 ja voin vaan...
  10. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Ihanaa, vihdoin saatu tännekin plussaPINO! PALJON PALJON ONNEA MISSMAISA :flower: Muiden pitkään yrittäneiden plussauutiset tuntuvat kyllä niin kannustavilta ja luovat toivoa omaankin tilanteeseen =) Tädin taas yllättäneille :hug: Täällä on nyt myös tutkimus/hoitojonoon hakeuduttu :|...
  11. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Kp 1 ja yk 12 lähti sitten käyntiin, huoh.. Joo, ei voisi vähempää toivoa vauvauutisia mistään suunnasta.. Dreamer-88: Onnea uuden työpaikan johdosta! Minä olen myös ollut vastasyntyneiden teholla ja synnyttäneiden osastolla töissä, mutta neljään vuoteen en nyt missään lasten parissa, enkä...
  12. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Miss Piggylle :hug: Täällä taas keskiviikosta asti tiputellut eli ei auttanut kaksinkertainen annoskaan Teroja, menkat odotettavissa keskiviikkona :'( Ensi kierron jälkeen pyydän lähetettä lapsettomuustutkimuksiin, mies samaa mieltä.. Koitetaan jaksaa kaikki ja täytyy niitä plussia pian...
  13. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    :hug: Dreamer-88 Hyvänlaatuiset kasvaimet munasarjoissa (kystat) on tosi yleisiä. Minulla on myös 4x7cm kokoinen, eikä varmuutta minkälaatuinen on. Semmoinen veriarvo on koholla, joka on koholla munasarjasyövässä, mutta voi olla koholla myös hyvänlaatuisen kasvaimen vuoksi. Kysta on tullut loka-...
  14. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Ei tosiaankaan yhtään plussaa vielä sinun lisäksesi Hysteerinen! Onnea sinulle odotukseen! Saisi kyllä jo pikkuhiljaa alkaa ropisemaan.. Minä jatkan nyt tämän kierron 2 Terolla, ei kyllä toiveet kovin korkealla, petyin niin kun ei viimeksi 1 tabletilla mitään vaikutusta edes tiputteluun :|...
  15. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Täällähän on kirjoiteltu ahkerasti =) Minä olen kokeillut vyöhyketerapiaa (varmaan kaikkia mahdollisia poppakonsteja :whistle: ). Olikohan tammi-helmikuussa ja 4 kertaa peräkkäin, siitä olisi pitänyt olla apu, mutta eipä meillä sitten ollut :| Odotus-lehden tilasin puoleksi vuodeksi...
  16. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Moi! Täällä kotiuduttu pitkältä viikonlopulta saaristosta, oltiin rapujuhlia viettämässä ja tuli kyllä tarpeeseen, masensi niin menkkojen alkaminen TAAS.. Katoin just, että jo toukokuussa aloitettu tämä pino ja yksi plussa vain tullut! Mutta nyt kyllä Miss Piggyllä ja Dreamer-88:lla lupaavat...
  17. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Vihainen viiva: Yhden Terolutin olen ottanut päivässä, niin minulla oli ohjeena ja mitään vaikutusta ei tosiaan ainakaan vielä ollut tuohon tiputteluun.. Voisi nyt muutaman kierron vaikka kokeilla mennä näin ja sitten kysyä lääkäriltä kannattaisiko minunkin ottaa kaksi, kun olen tosiaan kuullut...
  18. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Hempukka87:llahan näyttää lupaavalta!! Pitää oikein kyllä käydä töissä kurkkimassa miten käy! Täältä paljon plussatuulia+++++++++, jospa jo saataisiin pinoon toinenkin ilouutinen!

Yhteistyössä