Hakutulokset

  1. T

    monelta teinit kotiin tänään?

    öö..? Anteeks mut loukkasinko mä sua jotenkin? Sä kysyit että missä yönsä viettävät ja mä vastasin että otsikon mukaan luultavasti kotona :) kyse oli kotiintuloajasta.
  2. T

    mä haluan *ihan turha juttu*

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12307452586490&itemcmd=move44&listSize=54&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1084215 :p
  3. T

    Miten salasit teinijuopottelusi vanhemmiltasi?

    Jos mietit omia teinejäsi,niin runsas hengityksenraikastimien käyttö,liiallinen hajuvesi ja nopea omaan huoneeseen pujahtaminen ovat aika paljastavia :D
  4. T

    monelta teinit kotiin tänään?

    No otsikossahan oli että monelta KOTIIN tänään...
  5. T

    monelta teinit kotiin tänään?

    Yhdeltä on hyvä. Vuoden vaihtuminen ja parhaimmat raketit nähty ja jos ovat esim. viiden maissa lähteneet ulos,niin ihan hyvä aika olla kavereiden kanssa. Lähinnä tarkoitin noita 13-vuotiaita,mutta 16v:lle soisin jo hieman enemmän vapauksia :)
  6. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    :D onhan se noinkin. Mies vaan on reissuhommissa,niin ne yhteiset juhlat milloin jaksaa suunnitella muutakin kuin kotona löhöämistä ovat aika vähissä :| turhautti vaan niiiiin paljon,ett sen kerran kun jotain ois ollu suunnitelmissa niin kaikki kääntyykin ylösalaisin.
  7. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    Niinpä..mut tääkin helpotti huomattavasti kun sai purkautua :) Käyn pojan kanssa naapurissa katsomassa raketit,kun ei kotiin varattu just muiden suunnitelmien takia :)
  8. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    :D No nyt mua kieltämättä hymyilyttää.. itsekäs? perustele.
  9. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    :hug: pidetään yhdessä maailman paskin uusi vuosi..
  10. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    Mähän olen jo laittanut. Jos en olisi,niin mä luultavasti oisin hommanut muksulle kenet tahansa hoitajan ja lähtenyt kaupungille vetämään perseet ilmoittamatta ensiavussa makaavalle miehelleni mitään. Joten pidä sä leipäläpes ummessa,en jaksaisi toistaa itseäni,mutta kuten tuossa aiemmassa...
  11. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    Tottakai on tärkeintä,mutta saa mua silti harmittaa että monen viikon suunnitelmat meni paskaksi kerta rysäyksellä.
  12. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    No kyl mä toisaalta äitiä ymmärrän,mulla on 3v velipuoli ja jos ton streptokokin itämisaika on n.3vrk niin pojallahan se on jo ja mahdollisesti tartuttaa sen kyläillessään myös veljeeni..äidilläni ei kuulemma ole rokotukset voimassa. Mua vaan harmittaa niin suunnatomasti tää koko juttu,miks just...
  13. T

    Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

    Että semmonen uusvuosi. Ekaa kertaa neljään vuoteen oltais lähdetty miehen kanssa juhlistamaan uutta vuotta,tarkoitus oli mennä syömään,sit katsomaan kaupungin ilotulitus ja sen jälkeen parille johonkin keskustaan..mutta. kuinkas kävikään. Miehelle nousi 39´c kuume aamulla,kävi labrassa ja...
  14. T

    mikä on harvinainen nimi tytöllä/ pojalla???

    Minna tytölle :) Mun ikäluokassa joka toinen on ton niminen,mutta en ole koskaan törmännyt pieneen Minnaan. Ja kaunis nimi :heart:
  15. T

    Ostiko kukaan MAMMA MIA dvd elokuvaa lahjaksi?

    Mä sain lahjaksi ja toimi niinkuin piti. Ihan ostettu citymarketista,luulisin. Palauta leffa ellokselle,pakko niiden on korvata jos laatu ei vastaa odotusta.
  16. T

    Muumitietokone?

    Meillä poika 2,5v sai sellaisen myös..on kyllä aika hankalia ne tehtävät,tosiaan jos miettii että ikäsuositus on 3 vuotta. Mutta tykkää painella nappeja,kun niistä lähtee ääntä ja välillä toistelee perässä mitä kone sanoo. Siinä mielessä ihan kätevä varmaan,että oppii kirjaimia ynnä muuta.
  17. T

    mitä sait lahjaksi mieheltäsi?

    Mamma mia -elokuvan,kihlasormuksen,kaulakorun ja siihen kuuluvat korvikset,lämpörullat ja suklaata.
  18. T

    Pystytkö tarjoamaan lapsillesi sellaisen joulun, mihin itse olet tyytyväinen?

    Ihan samalla kaavalla mennään kuin mitä mun ja miehen lapsuudenjoulut on menneet. En osaa kuvitella viettäväni joulua mitenkään muuten,että tähän on myös muksun tyytyminen :D
  19. T

    Mitä ostit miehellesi joululahjaksi?

    Yön ritari-leffan,sellasen jääkiekkokirjan,himahousut,slipknotin cd:n ja xboxille fifa -09 pelin.

Yhteistyössä