monelta teinit kotiin tänään?

  • Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä ne saa pyöriä vielä. Ainakin yhteen... Muistaisin, että viime vuonna olivat kahteen.
Eivät kyllä kylillä, vaan täällä maalla haja-asutusalueella...
Mutta saisivat kyllä taajamassakin olla.
Hki ja kaupungeista en ota kantaa... Ite en kyllä astuis jalallakaan esim Hesaan tänään, joten eivät lapsenikaan..
 
Yhdeltä on hyvä. Vuoden vaihtuminen ja parhaimmat raketit nähty ja jos ovat esim. viiden maissa lähteneet ulos,niin ihan hyvä aika olla kavereiden kanssa. Lähinnä tarkoitin noita 13-vuotiaita,mutta 16v:lle soisin jo hieman enemmän vapauksia :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatyttö:
Yhdeltä on hyvä. Vuoden vaihtuminen ja parhaimmat raketit nähty ja jos ovat esim. viiden maissa lähteneet ulos,niin ihan hyvä aika olla kavereiden kanssa. Lähinnä tarkoitin noita 13-vuotiaita,mutta 16v:lle soisin jo hieman enemmän vapauksia :)
Näin minäkin ajattelen. Yläasteikäinen voi olla jo yhteen asti ulkona. Ysiluokkalainen kahteenkin =).
 
lesse
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
mutta mitäs jos ne teinit ryyppää? ja varmasti ryyppäävätkin. ovatko kaikki kavereittensa luona yötä? ja missä sitten loppujen lopuksi yönsä viettävät?
Kyllä minä ainakin ryyppäsin jo 14-15 vuotiaana ja kotiin menin aina yöksi =).
 
öööö
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
mutta mitäs jos ne teinit ryyppää? ja varmasti ryyppäävätkin. ovatko kaikki kavereittensa luona yötä? ja missä sitten loppujen lopuksi yönsä viettävät?
No otsikossahan oli että monelta KOTIIN tänään...

ja prkl täälläkö ei koskaan eksytä aiheesta.

tanan... sanonko mikä
 
Meillä 13v on onneksi kotona :heart: Jos menisi jonnekin, niin menolle pitäisi olla hyvä syy. Kylillä notkuminen ei ole hyvä syy. Jonnekin kaverin luokse voisi mennä, jos haluaisi, ja kotona pitäisi olla viimeistään olla puolen yön jälkeen.
 
Vanhempieni sotilaskurin alla jouduin ilmestymään kotiin 22.00 mennessä 16-vuotiaaksi asti, jolloin en enää kielloista välittänyt. Minusta yhden aikaan on kyllä yläasteikäisille aika myöhä jo, joten olen kai itsekin muuttumassa tiukkapipoksi?!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
mutta mitäs jos ne teinit ryyppää? ja varmasti ryyppäävätkin. ovatko kaikki kavereittensa luona yötä? ja missä sitten loppujen lopuksi yönsä viettävät?
No otsikossahan oli että monelta KOTIIN tänään...

ja prkl täälläkö ei koskaan eksytä aiheesta.

tanan... sanonko mikä
öö..? Anteeks mut loukkasinko mä sua jotenkin? Sä kysyit että missä yönsä viettävät ja mä vastasin että otsikon mukaan luultavasti kotona :) kyse oli kotiintuloajasta.
 
Keittiönoita
Meillä riippu kotiintuloaika aina siitä, minne on menossa ja kenen kanssa. 13 veenä ja 16 veenä ollut ihan eri kotiintuloajat uudenvuoden yönä eli 13 v tullut kotiin jo klo 22, 16 v taas yhden aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä riippu kotiintuloaika aina siitä, minne on menossa ja kenen kanssa. 13 veenä ja 16 veenä ollut ihan eri kotiintuloajat uudenvuoden yönä eli 13 v tullut kotiin jo klo 22, 16 v taas yhden aikaan.
Joo meillä myös... Nyt on vielä pikkusisko mukana (11v)... Mutta luulen, että veikka (ihan kohta 15v) palauttaa siskon jonkin ajan päästä. :)
 
äitin poika
no pojalla ,15v kotiintulo aika on viimeistään klo 3. itse menen juhlimaan ja sovittu että lähden vaille 3 ja soitan onko poika jo kotona jos ei mennään sit yhtämatkaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mitä lapset tekevät tuolla ulkona kadulla yöllä? alaikäiset lapset? miksi heidän siellä pitää olla? eikö kotiin mahdu kavereiden kanssa?
en nyt ymmärrä. Itse en ollut ulkona yöllä alaikäisenä. Kävin baarissa 18-vuotiaana ekaa kertaa. Oli kivaa, join yhden oluen.
 

Yhteistyössä