monelta teinit kotiin tänään?

  • Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mitä lapset tekevät tuolla ulkona kadulla yöllä? alaikäiset lapset? miksi heidän siellä pitää olla? eikö kotiin mahdu kavereiden kanssa?
en nyt ymmärrä. Itse en ollut ulkona yöllä alaikäisenä. Kävin baarissa 18-vuotiaana ekaa kertaa. Oli kivaa, join yhden oluen.
Minä kyllä ymmärrän oikein hyvin.

Kun olin 15-16- vuotias kylillä yöaikaan ollessani join omenaviiniä, oksensin k-kaupan takana, hilluin, vehtasin ja kikatin poikien kanssa erilaisten autojen etuistuimilla ja vaihdoin luottamuksellisia salaisuuksia bestiksen kanssa.

Olen kyllä aika iloinen, että omat teinipojat pysyttelevät kotona.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mitä lapset tekevät tuolla ulkona kadulla yöllä? alaikäiset lapset? miksi heidän siellä pitää olla? eikö kotiin mahdu kavereiden kanssa?
en nyt ymmärrä. Itse en ollut ulkona yöllä alaikäisenä. Kävin baarissa 18-vuotiaana ekaa kertaa. Oli kivaa, join yhden oluen.
Minä kyllä ymmärrän oikein hyvin.

Kun olin 15-16- vuotias kylillä yöaikaan ollessani join omenaviiniä, oksensin k-kaupan takana, hilluin, vehtasin ja kikatin poikien kanssa erilaisten autojen etuistuimilla ja vaihdoin luottamuksellisia salaisuuksia bestiksen kanssa.

Olen kyllä aika iloinen, että omat teinipojat pysyttelevät kotona.
Minä kyllä ehdin myöhemmin opiskeluaikana juoda kotitekoista viiniä enemmän kuin tarpeeksi. siis ihan aikuisena.

Mutta laitetaanko lapset kadulle juomaan aivonsa muuallakin maailmassa, että vanhemmat saavat rauhassa juoda? eikö voi juoda sivistyneesti vaikka lapset ovat kotona?
 

Yhteistyössä