Ostiko kukaan MAMMA MIA dvd elokuvaa lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja viiden muksun mamma
  • Ensimmäinen viesti
viiden muksun mamma
Mä ostin esikoiselle tämän elokuvan Ellokselta ja nyt illalla yritettiin sitä katsoa. Voihan jaskat sanon minä... Kuva oli ok, mutta tekstitystä ei toimi kunnolla. Suomenkielistä tekstitystä tulee vain silloin tällöin ruudulle ja filmiä oli vaikea seurata tekstityksen puuttuessa. Tyttö oli todella pettynyt ja kyllä minuakin sitten harmitti :(

On vain sellainen fiilis, että se on ihan yhtä tyhjän kanssa soittaa Ellokselle. Tuskin ne mitään asialle tekee. Mä olen ennenkin ollut aika pettynyt Elloksen asiakaspalveluun...

Pitää varmaan hakea toinen filmi tilalle. Mistähän sen uskaltaisi ostaa, ettei tule toista pettymystä?
 
Vierailija
Kävin juuri palauttamassa saman leffan Prismaan. Kuulemma palautuksia oli tullut muiltakin samasta syystä, joten sain rahat takaisin. Luulisin että levy ei ole täysin yhteensopiva kaikkien DVD-soitinten kanssa. Itselläni on JVC:n laite.
 
Joo
Onks tää taas näitä.

Se teksti ei näy kokoaikaa, kun sulla on väärä kuvasuhde. Eli se tekstitys on niin alhaalla sitä kuvaa, että jää osan ajasta kuvaruudun ulkopuolelle, ja näkyy vaan kun on kaks riviä päällekäin eli teksti vähän ylempänä.

Korjaantuu kaukosäätimen ZOOM-toiminnolla (tai jollain vastaavalla, riippuu merkistä).

Mä sain kerran huutiksessa negatiivisen palautteen siitä että möin "rikkinäisen DVD:n jossa tekstit ei näy kokoaikaa". Kummasti ne meillä näkyi ihan hyvin, ja kummasti näkyi myös ostajalla kun oli vähän muuttanut telsunsa kuvasuhdetta....
 
Vierailija
Ei vaikuttanut siltä että tekstit olisivat jääneet kuvan ulkopuolelle, mutta kertokaa toki, jos kuvasuhteen muuttaminen korjaa vian tässä tapauksessa. Uusi TV käytössä, joten en ole ehtinyt vielä tutustua kunnolla sen säätöihin.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Ei vaikuttanut siltä että tekstit olisivat jääneet kuvan ulkopuolelle, mutta kertokaa toki, jos kuvasuhteen muuttaminen korjaa vian tässä tapauksessa. Uusi TV käytössä, joten en ole ehtinyt vielä tutustua kunnolla sen säätöihin.
Mikä kuvasuhde sulla on tällä hetkellä käytössä? Löytyykö sun kuvasuhdevalikosta esim. "zoom subtitles" ja nuolet jolla saa laajentaa rajausta?
 

Yhteistyössä