Hakutulokset

  1. T

    Lastenne nimet ja iät?

    Juuso 2v 10kk :)
  2. T

    Minkä ikäisenä lapsi oppii värit?

    Meillä poika täyttää kohta kolme ja nyt on alkanut tulemaan värejä,esim. ei sano enää vain auto,vaan sininen auto ym. Ja sekaannuksia tulee :) väittää aina kivenkovaan vastaan että ei,ku se on OLANSSI.
  3. T

    Saako mies väsyä?

    Saa väsyä. Mun mielestä on tyhmää ajatella että jotenkin sukupuolen mukaan pitäis jaotella mitä pitää jaksaa ja mitä ei. Yksilöitähän me kaikki ollaan. Ihan sama asia jos sanotaan että naisen tulee olla lapsessa kiinni 24/7 ja ikinä siihen tai kotiin tai mihinkään ei sais väsyä. Pitäis vaan...
  4. T

    nonih,astu esiin Keppana :D

    Peesi tähän :) sellanen on tosi rasittavaa,jos mies "alistuu" jatkuvasti eikä osaa pitää omia mielipiteitään. Ja sit sellanen ällöyltiöromanttisuus on kanssa yök.. :heart:
  5. T

    G: Kuinka moni on alkanut nuorena alle 20vuotiaana seurustelemaan, nykyisen..

    mä olin 17 ja mies 19,nyt tasan kuukausi häistä :heart: ja nyt olen siis 22 ja mies 24. *muoks melkein muistin oman ikäni :laugh:
  6. T

    nonih,astu esiin Keppana :D

    sssh,älä puhu palstasta pahaa :xmas:
  7. T

    nonih,astu esiin Keppana :D

    viihtyy viihtyy :heart:
  8. T

    nonih,astu esiin Keppana :D

    :kieh:
  9. T

    Ketkäs kaikki aikoo olla laihoja ens kesänä?

    Mä liityin jäseneks paikalliselle kuntosalille B)
  10. T

    G: missä kaupungissa asut ja mikä on horoskooppimerkksisi?

    Skorpioni Varkaudesta :wave:
  11. T

    Ambulanssin sireenit jo kuuluu..

    No meillä ne kuuluu ihan ympäri vuoden joka päivä..
  12. T

    *paha silmä* eliminoitu!

    ai on vai? :o
  13. T

    voinko juoda 4 siideriä vaikka lapset ovat kotona?

    Niillä on eri kulttuuri :) viini on päivittäinen ruokajuoma ja aika harva siellä juo vain juodakseen itsensä humalaan. Mä en kans ymmärrä sitä että Suomessa podetaan huonoa omaatuntoa viinilasillisen tai parin siiderin takia. Jos kontrolli pysyy eikä nouse liikaa hattuun niin mikäs siinä :)...
  14. T

    *paha silmä* eliminoitu!

    Missä muuten on PahaSilmä -nimimerkki? :saint:
  15. T

    No hyvimpä vaihtuu meilläkii vuos :/

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1277011#m14009408 :hug:
  16. T

    Löysin mieheni pimeästä olohuoneesta....

    :laugh: Mä mietin kans yks päivä että kummankohan pakettiin se puinen junarata ois pitänyt loppujenlopuksi laittaa..
  17. T

    Testaa mikä Pokemon olet :)

    Mä myös :D
  18. T

    mihinikään asti tein lapset on nukkunu 2päiväunet?

    Vuoden ikäisenä alkoi nukkumaan yhdet pidemmät :)
  19. T

    mä haluan *ihan turha juttu*

    Niinpä..asuttiin Järvenpäässä vielä vuosi sitten ja ei olis ollu unelmissakaan sieltä ostaa ton kokoista omakotitaloa..

Yhteistyössä