nonih,astu esiin Keppana :D

noniih. pistetään tänne nyt jotain faktoja sitten :D
- mies
- 22v.
- ikisinkku?
- melkein neitsyt : D
- 09- ja 017-alueet (miksei täällä puhuta kaupungeista??)
- kiltti ku mikä, ei osaa sanoa "ei" jos kiva nainen pyytää jotain
- ei tupakoi
- juopi joskus harvoin
- ei tykkää rääkyvistä kakaroista
- tuntee tuhlaajatytön (kas kummaa)
- ei tiedä mitä täällä pitäisi tehdä : D
- mitäs muuta?
 
no mistäs höpistään? itse asiassa minut painostettiin tänne siks kun en ymmärrä minkä takia pittää olla niin paska mäihä naisten suhteen : D
täältä kuulemma saa hienoja vastauksia tämmösiin kysymyksiin?
 
noh kunhan nyt jotain vastauksia tulee x)
oon lähinnä miettiny että oonko jotenkin liian kiltti saadakseni naisen : D
kun oikeesti kaikki kyllä tuntuu minusta pitävän, mutta kukaan ei halua olla kuin vaan kaveri.
voiko mies olla liian kiltti ja kiva?
 
Oot vaan törmännyt vääränlaisiin naisiin.... :whistle: Pitäskö sun etsiä samanlainen, kiltti ja kiva? :D Vai etsiikö kiltit tytöt renttuja miehiä? Ja tuhmat tytöt sitten; kaipaako ne vierelleen kilttiä miestä? Hmmmm.... hankalaa kyllä. :xmas:
 
Sä et oo vaan löytäny oikeenlaista naista joka haluis sun kanssas muutakin kun kaveruutta, kyllä sä sellasenkin varmasti löydät. Ja kyl mun mielestä mies voi olla liian kiltti ja kiva, ihan niin kun nainenkin voi. Ei tosiaankaan oo kiva jos mies myötäilee joka asiassa ihan vaan kiltteyttään. Liiallinen innokkuus ja miellyttämisen halukin voi olla rasittavaa. Ei nainen oikeesti halua tossukkaa, ainakaan kukaan mun tuntemani. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Oot vaan törmännyt vääränlaisiin naisiin.... :whistle: Pitäskö sun etsiä samanlainen, kiltti ja kiva? :D Vai etsiikö kiltit tytöt renttuja miehiä? Ja tuhmat tytöt sitten; kaipaako ne vierelleen kilttiä miestä? Hmmmm.... hankalaa kyllä. :xmas:
ainakin haluaisin jonkin suht kiltin naisen.. ei mikään hirveä nuorisorikollinen tai sellanen joka ryyppää joka vkloppu ;)
ei nyt mikään siveyden sipuli mutta kuitenkin semmonen normaali kunnollinen ihminen, jolla on vielä jotain korvien välissä kohillaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Sä et oo vaan löytäny oikeenlaista naista joka haluis sun kanssas muutakin kun kaveruutta, kyllä sä sellasenkin varmasti löydät. Ja kyl mun mielestä mies voi olla liian kiltti ja kiva, ihan niin kun nainenkin voi. Ei tosiaankaan oo kiva jos mies myötäilee joka asiassa ihan vaan kiltteyttään. Liiallinen innokkuus ja miellyttämisen halukin voi olla rasittavaa. Ei nainen oikeesti halua tossukkaa, ainakaan kukaan mun tuntemani. :D
Peesi tähän :) sellanen on tosi rasittavaa,jos mies "alistuu" jatkuvasti eikä osaa pitää omia mielipiteitään. Ja sit sellanen ällöyltiöromanttisuus on kanssa yök.. :heart:
 

Yhteistyössä