Hakutulokset

  1. V

    maksalaatikosta ja laatikoiden esille laitosta

    Kysyn hölmöjä :D Ajatuksena ois laittaa laatikot kaikki tarjolle ns parempiin astioihin kuin foliovuokiin. Mites te muut laitatte jotka esim. ostatte valmiina? Höystätte kermalla ja sitten laitetaan toiseen vuokaan vai foliovuokineen tarjoiluastiaan? Itse tein noista valmiista soseista...
  2. V

    työkaveri lainasi kameraani ja...

    Mielikuvat näkemästäsi seuraa nyt ikuisesti :laugh:
  3. V

    Monta sektiota sinulle on tehty?

    1 sektio tehty. Oli ihan suunniteltu.
  4. V

    Kenen tyttö tykkää leteistä?

    Meillä neiti tykkää leteistä. Ois vaan pikkasen pidemmät hiukset viel niin olis vähän helpompi niitä tehdä... Anto pari vuotta sitten veljensä leikata tukkansa ja sen tuhon jälkeen oli pakko leikata melko siilitukka. Eli edelleen kasvatetaan sitä "isoa tukkaa" tytön omia sanoja lainatakseni :)
  5. V

    Kuka ei ole tehnyt vielä MITÄÄN jouluvalmisteluita?

    Mä viel harkitsen korttejen lähettämistä. Olin sitä mieltä et en viitsi tänä vuonna niit lähetellä. Mut isäntä nosti haloon moisesta epäkohdasta.. Mut siltikään hän ei niitä sit viitsisi kirjoitella vaikka ne hänen mielestään "pakko" lähettää. |O Taida seurata tilannetta saako aikaiseksi ne...
  6. V

    Mikä oli viimeinen lause ja kenelle sanoit sen?

    asiakkaalle:" Hei ja tervetuloa uudestaan"
  7. V

    Leikkimielinen kysely - kaikki mukaan!

    Marika Heinonen 51v talonmies tampereelta. Harrastan balettia, kiipeilyä ja kuorolaulantaa. Musiikkimaku klassista ja jazzia. Leevi and the leavings iskee syvälle :)
  8. V

    tänään se tulee, voi kerpekle!

    Pelaa tietokoneella enimmäkseen jos pelaa. Pleikkua joskus lasten kanssa ja ikää on 39v.
  9. V

    Onks kukaan tehnyt itse tällaisia VALORYIJYJÄ TAI VALOPALLOJA? *kuva*

    Valoryijyjä kehystetty monta asiakkaille. Todella kivalta näyttäneet. En itse ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Ei näyttänyt kovin moni mutkaiselta tehdä mutta tiedä sitä sitten ennen kuin kokeillut :D Noi pallotkin kivan näköisiä :)
  10. V

    Ärsyttää tämä muistamattomuus...

    Kalenteriin merkkailen lasten jutut ylös. En niitä kaikkia muuten muistaisi minäkään. On tullut kyllä muutamia kertoja aamulla kaupan kautta juostua tukka putkella hakemas jotain nyyttärijuttuja mukaan tms. :D Nyt saa taas lähinnä jännittää että kuinka monet joulujuhlat menee päällisin samoille...
  11. V

    Mitä työtä teet???

    Yrittäjänä minäkin. Kun ei jatkuvaa virtaa asiakkaita niin välillä aikaa istuskella :D Välillä kyl tuntuu et töissä olen jatkuvasti..
  12. V

    Siis taas kaksi koulu-uhkailua ollut tänään

    Meillä myös pojat tulivat pikkaisen pelästyneenä kotiin kun olivat tosiaan olleet luokissa. Eivät päässeet välitunnille jne. Pitkät keskustelut käytiin miksi ja mitä tapahtui. Meillä pojat ihan lukion ja ylä-asteen vieressä että kyllä äitiäkin pikkaisen hermostutti vaikka arvata sen saattoi et...
  13. V

    Dodih! Nyt minustakin tulee huono äiti!

    Meillä poju oli pikkaisen yli 2v kun aloitti siskonsa kanssa viime syksynä pph:lla ja erittäin hyvin on mennyt. En voi ainakaan sanoa et huono ajankohta olis ollut hänelle. Tietysti lapsissa eroja. Nyt syksyksi hain heille päiväkotipaikkaa. Saa nähdä saavatko. Neiti on jo reilun 5v ja hänelle...
  14. V

    JÄIN KIINNI!

    Mä tempasin ja pidin muksuille roolisynttärit. (karvaisuuden ovat perineet isältään) http://www.funnydog.net/funny/Bat-Dogs.html

Yhteistyössä