Leikkimielinen kysely - kaikki mukaan!

poikia3
Hellevi Räisä tässä terve. Olen 67-vuotias projektijohtaja. Asun Helsingissä.

Harrastan benjihyppyjä ja käyn mielelläni oopperassa. Lisäksi tykkään kokkailla sieniruokia ja syödä niitä. ;-D

Lempimusiikkiani on hip-hop. Ja lempiartistini on TikTak.


 
Heipparallaa! Olen Johanna Tuunanen, 56-vuotias putkiasentaja Helsingistä. Harrastuksiini kuuluvat mm. laskuvarjohyppy ja taidemaalaus. Kuntelen mielelläni rappiä, hipp hoppia ja discomusaa. Lempparibändini on ABBA! :D

Olipa hauska! :D
 
Mä oon Maria Lehto. Olen 53-vuotias, ammatiltani metallimies, siis nainen. Asustelen Turussa. Harrastan pikajuoksua, balettia ja telinevoimistelua. Kuuntelen mielelläni aikuisten esittämiä lastenlauluja, sekä oopperaa, myös Tea Hiillosteen esittämä Tytöt tykkää -kappale on mielestäni erityisen hyvä. Lempiartistini on ehdottomasti Timbaland.
 
TheUnforgiven
Hei! Olen Piia Savolainen..Olen 59 vuotias sähköttäjä sekä tv-mekaanikko. Asun Helsingissä, harrastuksiini kuuluu joogaus, aerobic, kutomiskerho. Lempimusiikkiani on ooppera sekä rap. Lempiartistini on aki sirkessalo :LOL:
 
olgaoskari
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Laita etunimeksesi toinen nimesi ja sukunimeksesi lähimmän naapurin sukunimin.

Iäksesi äitisi ikä ja ammatiksesi isäsi ammatti.

Asuinpaikaksesi se, jossa viimeks kävit junalla.

Harrastukseksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa.

Musiikkimauksesi inhoamasi musiikkigenre.

Lempiartistiksesi se, kenen biisin kuulit viimeksi.

... Ja kaikki mukaan vastaamaan! :D

Tervehdys, olen Maarit Korhonen 58 vuotias sairaseläkkeellä oleva metsuri Tampereelta.
Harrastan sukellusta, benjihyppyjä, postimerkkeilyä sekä melontaa.
Mielimusiikkiani on heavy kaikissa muodoissaan.
Ehdoton lempiartistini on Jani Wickholm.

 
mie oon marjukka ruotsi ja ikää miul on 78v. ammatiltain oon pakkaaja/varastomies/jokapaikanhöylä,nykyään eläkeläinen.mie asun helsingissä.harrastuksia miul on monenlaisia esim.jooga,ratsastus,baletti, ja kaikki sellanen on todella lähellä sydäntäni mis voi satuttaa itsensä.musiikista tykkään ja kaikista parasta musiikkia on jazz ja sellanen "heilutan-pääni-helvettiin-huutohevi".lempiartistini on 30 seconds to mars.
 
vierailija
Maritta Lähteenmäki tässä hei! Ikää 60 vuotta, ammatti sorvari, nykyään jo eläkkeellä.
Terveiseni lähetän Kööpenhaminasta. Harrastan formula-autoilua ja kilpanyrkkeilyä. Kuuntelen mielelläni oopperaa sekä örinäheviä. Suosikkini on silti Ti-ti-nalle.
 
vieras
Olen Leena Huhtamäki hei! Ikää on 64 vuotta ja ammatiltani olen metallimies, nyt jo vainaa. Asun Helsingissä. Harrastan nyrkkeilyä ja muita taistelulajeja. Mielimusiikkiani on kaikki uudet genret hiphopista tähän päivään. Lempiartistini on ehdottomasti Nat Newborn Big Time!
 
myymä

Olen Karoliina Kirppu ja olen 53 vuotias. Olen ammatiltani Taxiyrittäjä.
Asun Pasilassa. Harrastan kuviokelluntaa, sekä ampumahiihtoa.
Musiikkityylini on todella todella raskas ja painava hevimetalli.
Upein tietämäni artisti on Kristiina Brask.
;)

Rouva Kirppu kuittaa :D
 
Olen Satu Valkonen, 60-v eläkkeellä oleva vanhempi konstaapeli.

Asun Helsingissä.
Harrastan jääkiekkoa, postimerkkien keräilyä sekä viihdyn myös tutkien matelijoita ja hyönteisiä! :heart:


Musiikkia kuuntelen aamusta iltaan, lähinnä speedmetallia ja mieskuorolaulua harmonikkasäestyksellä.

Lempiartistini on Paukkumaissiorkesteri.


 
Sannelis
Hei! olen Anneli Hytönen 55v ja linja-auton kuljettaja kuopiosta.
Rakastan kaiken maailman urheilua j apallon pompottelua ja tietysti kilpailu mielessä.
kuuntelen mieluiten hevi metallia ja jatsia.
Eniten kuitenkin pidän disneyn elokuvasa laulavasta artistista joka lauloi tämän "...tunnen sun sun unessa kerran kohtasin..."
 

Yhteistyössä