Hakutulokset

  1. V

    Onko vähän söpösiä

    :laugh: Miten voi koira nukkua tuolla tavalla. Tosi söpön ja hassun näköinen.
  2. V

    useamman lapsen äidit

    Olihan sen yhden ekan kanssa pikkasen kuutamolla välillä. Et teki monet asiat vähän liiankin mutkikkaasti kun ei kokemusta aiemmin.
  3. V

    Lidlin sukkahousuissa tuuletus pelaa.. SIS.KUVA! (päivän paras turhis)

    Nätit on. Ois vaan noin kapee niin näyttäis päällä myös nätiltä. :snotty:
  4. V

    no nyt sekin on sitten tehty.....

    Juu meillä kolli ei kyllä anna suosiolla pestä. Ja se just yleisimmin suttaa kun peittelee paakkujaan niin astuu päälle ja tassu ihan siinä itsessään :x
  5. V

    Töllin Ruusa

    Kuinka säilyvä on?
  6. V

    Oletko antanut suvusta perityn nimen lapselle?

    Kaikilla joku suvusta otettu toisena/kolmantena nimenä.
  7. V

    Onko teillä tyttöjä, poikia vai molempia?

    4 poikia ja yksi tyttö. Ja ei.. viimeinen ei ollut tyttö :D
  8. V

    Mitä joulupuuhaa pitää sinun tehdä vielä ennen joulua?

    -siivous -leivonta -muiden ruokien teko ( laatikot tehty ) -kuusi haku ja koristelu ( tehdään kyl yhdes se ) -joulumuistamisien viemisiä -lahjojen paketointi -muutama lahja vielä hakematta -joulukukat toivottavasti tuossa olis lähes kaikki :D
  9. V

    koskas eskari/koulu loppuu muilla?

    Meillä koululaisilla päätös lauantaina 22pvä ja päiväkodissa tietty päättyy perjantaihin. Nyt en varma ole koska täällä koulut taas alkaa. Pienemmät menevät päiväkotiin sitten myös vasta kun isommat kouluun.
  10. V

    tuntuuko lapsiveden meno miltään?

    Lämpimältä ja kostealta tuntuu kun hulahtavat. Mulla puhkastu kolme kertaa et ei ole sen ihmeempiä tuntemuksia ollut. Kuopus tuli sektiolla ettei tietty siinäkään. Neiti ainoa kuka itse päätti pistää ranttaliksi ja puhkasta kalvot. Muistan kun makasin sairaalan sängyllä kyljellään. Neiti oli...
  11. V

    suurperheen äidit

    Meillä 5 lasta. Iältään 10v..8v..7v..5v..ja 3v. Molemmat ollaan töissä.. yrittäjiä. Paljon töitä tietty on mut ihan ok jaksettu. Meillä kaikki olleet hyviä nukkumaan et sekin tietty auttanut jaksamisessa.
  12. V

    mitä teillä syödään jouluna JÄLKIRUOAKSI?

    Myös tehnyt täytekakun jälkkäriksi. Ei oikein toi luumusoppa ainakaan meillä uppoa.
  13. V

    Jos sun jokainen lapsi saisi yhtämonta lasta..

    25 olisi jos jokainen yhtä paljon tempaisisi kuin itse :)
  14. V

    Muistaako työpaikka sinua millään lahjalla/rahalla?

    Mulla niin huono pomo ettei mitään muista.Töitä täytyy vaan niska limas painaa viel lauantainakin. Ite siis olen se pomo :saint: Kai mä tolle miehelle sit jotain ostan kun sekin täs lafkas jotain tehnyt vuoden aikana :xmas: Mut saa sen lahjuksen kyl vast sit jouluaattona :D
  15. V

    Mitä olette ostaneet isovanhemmille lahjaksi???

    Meillä saavat kehyksen mihin laitettu kaikkien viiden muksun koulu/hoitokuvat. Laitetaan tausta sellaiseksi että sen saa avattua sitten ja vaihdettua ensi syksynä uudet kuvat. Lisäksi siihen varmaan jotain pientä vielä.
  16. V

    maksalaatikosta ja laatikoiden esille laitosta

    Mulla on tuo tarjoilupöytä systeemi käytössä myös. Laitan siis keittiön tasolle tarjolle ruoat. Ja pöydässä vain juomat. Muuten on liian ahdasta jos siihen kaikki tunkee.
  17. V

    maksalaatikosta ja laatikoiden esille laitosta

    Taidan myös koittaa tehdä noin tänä vuonna. :) Jos se kaupan maksis maistuis vähän juhlallisemmalta. Vaikka eipä se mun omakaan tekemä maksis kyl ole koskaan kovin juhlallisen makuista ollut :D
  18. V

    maksalaatikosta ja laatikoiden esille laitosta

    Mulla 99% myös ne foliovuoat. Jouluaattona välillä sit innostun hienostelemaan :)
  19. V

    maksalaatikosta ja laatikoiden esille laitosta

    Helpommal tietty pääsis kun laittais foliovuokineen siihen tarjoiluastiaan. Säästyis niiltäkin tiskeiltä :whistle:
  20. V

    Milloin meinasitte siivota viimesen kerran ennen joulua?

    Ensiviikon lauantaina töiden jälkeen varmasti vasta kannattaa aloittaa se urakka. Muuten menee hukkaan kun ipanat sotkee kaikki paikat.

Yhteistyössä