tuntuuko lapsiveden meno miltään?

  • Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
emma
se tuntuu aika hassulta,sellanen lämmi paksuhko vesi valuu ja valuu ja valuu vaan jalkojen välistä..ja kyllä sä sen huomaan vaikka suihkussa olisit,mukana voi tulla vielä limatulpan palasia
 
vieras
No mä kyllä heräsin yöunilta siihe, että tuntu jotenkin kummalta. Luulin että on pissahätä ja kävin vessassa. Ihan vähän tihkui vettä silloin. Hetken päästä tuli jo reilummin, side kastui vartissa. Suurin osa tuli kuitenkin vasta sairaalassa.

Joten en usko että vois mennä vedet huomaamatta ;) Sen verran tahmasta ja märkää siinä tulee.
 
Lämpimältä ja kostealta tuntuu kun hulahtavat. Mulla puhkastu kolme kertaa et ei ole sen ihmeempiä tuntemuksia ollut. Kuopus tuli sektiolla ettei tietty siinäkään. Neiti ainoa kuka itse päätti pistää ranttaliksi ja puhkasta kalvot. Muistan kun makasin sairaalan sängyllä kyljellään. Neiti oli perätilassa oltiin käynnistykses siellä oltu jo toista päivää. Tunsin selkeesti kun oikasi jalkaansa alaspäin ja sit vihlasi pikkasen. Ja lämmin vesi vaan hulahti sängylle.
 
Mulla puhkastiin kalvot joten en tiedä millaista se on kun ne menee muuten, mutta maha kyllä näytti ihan erilaiselta sen jälkeen, paljon pienemmältä. Kun kalvot oli puhkaistu näytti siltä kun ilmapallosta olis laskenu ilmat :D
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
Onko maha erilainen sen jälkeen? Voiko lapsivesi mennä huomaamatta vaikka suihkussa? Jos joku viitsii vastata..
Kyllä varmasti tuntee, tuntu lisäks joku naksahdus ku ne vedet alko tulee.
Samalla alko heti tosi voimakkaat supistukset.
 
vieras
Jos kunnolla tulee, niin kyllä sellainen lämmin hulahdus tuntuu. Kun sitä vettä on mennyt kunnolla, niin vatsa ei ole enää niin pinkeän tuntuinen. Tosin vauvan laskeutuessa vatsa muuttuu enemmän.
 

Yhteistyössä