Mitä olette ostaneet isovanhemmille lahjaksi???

Mun isovanhemmat on jo iäkkäitä, mamma on 80-v ja paappa 83-v.

En keksi mitään ostettavaa eikä se ainainen likööripullo Alkosta innostaisi....

Jos kerrotte mitä itse olette ostaneet niin ehkä saan ideoita! =)
 
meillä
mummoni saa pentikiltä joulusinappia, jotainhyytelöä ja marmeladia!
Sellaisessa joulupussissa missä lukee päällä hyvää joulua! "naruissa" roikkuu sellalen joulun keppi tikkari koristeena!
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
mummoni saa pentikiltä joulusinappia, jotainhyytelöä ja marmeladia!
Sellaisessa joulupussissa missä lukee päällä hyvää joulua! "naruissa" roikkuu sellalen joulun keppi tikkari koristeena!
Tuohan on hyvä idea, taidankin ruokatunnilla kipaista Pentikillä..... :whistle:

 
miet
meillä isovanhemmat saavat tällästä

tyynyliinat johon ovat 5 3 ja 11kk piirtäneet ja maalanneet teksitnä "hyvää yötä isomummo/pappa"
sitten papat saavat "puuongelmat" ja
mummot sellaiset ittetehtyt korit jossa on kynttilöitä, suklaatam juustoja jne
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Meillä ei kellekään aikuiselle osteta lahjoja. Lapset vain saa paketteja. Itse en voi sietää sitä että muodon vuoksi ostetaan vain jotain.
Minústa taas on ärsyttävää, että muodon vuoksi (= on aikuinen) pitäisi lahja jättää ostamatta. Kyllä lahjasta saa saman antamisen ilon vaikka sen saaja onkin aikuinen ja lahjaa on joutunut miettimään hieman enemmän.
 
joulupukki
Ei ole mitään järkeä ostaa jotain ylimääräistä krääsää jolla on jo kaikkea. Todellista oikeanlaista jouluiloa tuotat kun shoppailet www.kua.fi vaikka vuohipukin, koulutuksen, ammatin tai kaniineja kehitysmaan ihmisille.
 
ostin paapalle (eli mun isälle) uuden kylpytakin, viivi ja wagner-kirjan ja reinot. Mummalle en oo viel ostanu ku loppu rahat kesken..

anoppi sai sellasen veitsi-sarjan mitä käytetään askartelussa.. ku tykkää askarella kaikkee.. appiukko sai kirjan ja jonku muun. en muista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Meillä ei kellekään aikuiselle osteta lahjoja. Lapset vain saa paketteja. Itse en voi sietää sitä että muodon vuoksi ostetaan vain jotain.
Minústa taas on ärsyttävää, että muodon vuoksi (= on aikuinen) pitäisi lahja jättää ostamatta. Kyllä lahjasta saa saman antamisen ilon vaikka sen saaja onkin aikuinen ja lahjaa on joutunut miettimään hieman enemmän.
Samaa mieltä. Varsinkin vanhat ihmiset arvostavat, että heitä muistetaan.
 
Gluteus maximus
mummolle ostin 3 kirjaa ja aamutossut (vanhojen kuluneiden tilalle) kasvopuhdistus juttua ja ryppyvoidetta :LOL: Meidän yhteinen vitsi! Sitten meidän esikoisen valokuvasta tehtiin kalenteri vuodelle 2008 =)

ja kukan vien huomenna ja laatikon suklaata =)
 

Yhteistyössä