Hakutulokset

  1. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kp35 eikä mitään oireita. Ei viitaten raskautumiseen eikä menkkojen alkamiseen. Outoa. Jos ei kohta ala tapahtua jotain ni mä alan kyl huolestua. : /
  2. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Voi tuuuli+ :hug: Kp34 eikä menkkoja vieläkään. Sellaista tällä kertaa täältä. :) pikainen on päivitys, muttaku mies puolisko tarvittoo konetta, mut ei voi iha ohittaa tuuuli sinun asiaasi. Jaksuja teille! Plussa tuulia kaikille!
  3. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    fritang voin kuvitella tuskasi. Sivusta seurannut kun ystävällä ollut samantyylinen tilanne. Oli sairaseläkkeellä eikä olisi ollut varaa pitää hevosta... Hänkin kaipaa hevosiaan suunnattomasti vaikka tietää sen olevan kaikkein paras vaihtoehto. Hevosenkin kannalta ajateltuna, jos jotain sattuu...
  4. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Fritang ja tinttu :hug: Fritang, miksi joudut luopumaan hevosista? :( Mulla kp32 ja eilen illalla oik. Nivusta särki nii julmasti että se kipu säteili koko jalkaan. Potkin ja venytin ja tein kaikkeni mutta kipu ei laantunu. Eilen kävin kaupas ja ostokset oli niinku suurperheellisellä...
  5. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heips. Töis kävi tänää pomon laps vauvelin kans ja minähän sitte sille höpäjin kaiken näkööstä. :) toinen pomoista myöhemmi kysy ja koitti mun mahaa että eikai vaa sulla oo vauva tulos ku sun masu näyttää siltä. Sanoin ett toive ajattelua. (Olin just syöny ja sit vähä tyhmän mallinen paita oli...
  6. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Pakkohan mun oli tehä toinenki testi nyt. Kun pakkauksessa kaks tikkua oli. Ja negaa näytti edelleen. :( kp30 eikä mensuista tietoakaan.
  7. P

    Yrityksen odottajat

    Heips taas. Olen täällä lueskellut teidän kuulumisia vaikka toiveilijoihin jo siirryinkin. :) pakko kommentoida tuota miesten vauvakuumeilu asiaa, josta täällä jo jotkut ajatteli ettei he sitä koekkaan. Mieheltäni (jolla kauhee vauvakuume myös) kysyin että onko miehillä vauvakuumetta. Ja voi...
  8. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Caro87. Mulla alko menkat pillereiden jälkee kp14 kohas ja toiset kp22... Et kyl se elimistö vaan menee sekasin ku ei sille kaiken maailman myrkkyjä anna. En kyl ikinä enää huolin iitä pillereitä, vaikka niistä omat hyvätkin puolensa oli (säännölliset menkat, iho ei kukkinu, tukka ei ollu...
  9. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Yztlas olin kans pitkään elämässäni hukassa. Ja melkein voisi puhua jo masennuksesta. Kunnes nykyinen mieheni tuli ja näin pitkästä aikaa elämässäni jotain positiivista. Samana vuonna oli kuollut useita läheisiä. Itse muutin pois kotoa opiskelujen takia. Tein paljon tyhmiä asioita joita kadun...
  10. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heips. Tein äsken raskaustestin, joka näytti ihan puhdasta negaa. Eli kierto siis on vain pidentynyt. Kaiketi ne menkatkin joskus alkaa, onhan nyt vasta kp27. Enhän mä ny voinu ees olettaa et se plussaa ois näyttänytkää vaikka pieni toive olikin... Noh eikähän se plussa sieltä ajan kanssa tule...

Yhteistyössä