Kaksikymppiset toiveilijat 2013

^Sama juttu täälläkin ja kp 38..

Muutenkin aika huono päivä ollut, ei saatu yhtä vuokra-asuntoa mikä oltas haluttu (etitään yhteistä isompaa kotia). Asunnot taas tosi tiukilla ja tuli sellanen olo, että mikäs meissä on vikana.. varmaan vaikutti, että ollaan molemmat opiskelijoita ja toinen pariskunta vissiin työssäkäyviä. Tuntuu ettei asuntohommista tule sen enempää kuin näistä lapsenteko jutuista.. Noh ehkä huomenna on parempipäivä.
 
Täällä taas pohdiskellaan. Limojen perusteella ovulaatio oli 25 päivä mutta viimeyönä 1 aikaan heräsin kun vasemmalta alavatsasta vihlaisi oikein kunnolla, kuin puukko olisi työnnetty vatsaan tai kun jotain olisi poksahtanut? ja tänään on koko päivän sattunut. Nimenomaan munasarjan kohdalle. Haluja ei nyt kuitenkaan ole ollut enää ja v.vuotokin on valkoista ja sameaa ja sitä on paljon. Tein kuitenkin ovistestin tänään ja siihen ilmestyi haalea toinen viiva. Oliko ovulaatio sittenkin eilen? Kaikkina muina päivinä ollaan rakasteltu mutta ei eilen ja tänään mies tulee vasta 1 aikaan yöllä. :O Toivottavasti ei nyt niin huono tuuri käynyt että olis menny ohi.. : / osaako joku auttaa?
 
Yztlas, testailitko aiemmin ollenkaan ovulaatiota?

Testiinhän tulee plussa ennen ovulaatiota, joten tämänpäiväinen nega (haalea viiva on nega, ainakin itse saan ovistestiin aina jonkun viivan) ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö ovis olisi nyt/eilen. Toisaalta itse kyllä luottaisin limoihin ja haluihin... Kipu voisi hyvin olla jotain muutakin, joskaan en keksi kyllä että mitä. Omalla kohdallani oviskipu on hyvin tunnistettavaa, menkkamaista jomotusta jommalla kummalla puolella, ja se kestää joku pari tuntia.
 
fritang en testaillut. Ajattelin ostaa ovistestin että jos kyse ei ole ovulaatiosta niin sitten varmaan olen raskaana.. :D Jännä juttu kyllä että limat, halut ja tuntemukset ei mene yksiin tuon testin kanssa. Ajattelin että jos kuitenkin olisin raskaana niin nuo kivuthan voisivat johtua keltarauhasesta, mutta taas kerran tuo testi taitaa kumota senkin teorian.. Ei kyllä ennen ikinä ole päivää kestäneet nämä kivut ja näin voimakkaana. Alaselkääkin särkee ja lämpö on 36,6 (norm.36,3).:confused: Jospas tikuttelisin sitä ovista illemmalla huomenna uudestaan ja katsoisin mitä se näyttää. :)
 
Minulla ei kyllä ole hajuakaan kuinka nuo ovistestit toimii. Viiva oli tosiaan aika haalea joten tarkoittaako että se on nega? Silloinhan teoriani saattaisikin pitää paikkansa!? :D En nyt kuitenkaan liikaa innostu ettei sitä taas joudu pettymään. :p
 
Tein uuden ovis testin nyt illalla 2h pidättelyn jälkeen ja siinä on niiiiiiin haalea viiva että tuskin näkee edes. Kohdun alueella puristavaa tunnetta kipu tuntuu välillä myös oikealla.. Hmm. :confused: Olen kohta täyttänyt omilla jutuillani koko sivun :D On mulla elämäkin. "Itse olen rauhoittunut tämän raskaus asian kanssa,.." Vai miten se meni:LOL:
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 1.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88.............kp57/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Pimumami............kp51/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp38/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp37/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Tinttu85................kp35/27-28.........28v..........yk5............4.lapsi
Kukki$..................kp31/??...............23v..........yk1............3.lapsi
peikkotytsy..........kp31/?................21v..........yk3............1.lapsi

Kp 21-30


Nenni88................kp27/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp23/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp23/33...............21v.........yk9.............1.lapsi

Kp 11->20


Yztlas...................kp15/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi
sinsa....................kp12/29-30..........21v..........yk6.............1.lapsi

Kp 1-10


Belll.......................kp6/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Nyu........................kp5/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale...kp4/30-37............21v..........yk2............2.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp2/30-36...........24v..........yk2............5.lapsi
Fritang...................kp2/26-30............20v.........yk2.............1.lapsi
damys.........................?....................23v.............?.............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Tinttu852024.9


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Tinttu, :hug:

Oletettu viikonlopun ovulaatio on hyötykäytetty, ILMAN testejä. Päätin olla stressaamatta ja testaamatta ovista, luotin laskuriin ja hieman fiiliksiin. Toivottavasti tästä oviksesta oli hyötyä :)
Meillä on oikeasti hirveä vauvakuume. Mies pohtii kokoajan mitä pitää ostaa ja millaisia välineitä hän tahtoo lapselleen (mm. rattaiden täytyy olla tiettyä merkkiä jne....). On jotenkin ihanaa että mieskin on niin mukana tässä, asioista tulee paljon helpompia.
Onko teidän miehenne innoissaan?
 
Heips. Töis kävi tänää pomon laps vauvelin kans ja minähän sitte sille höpäjin kaiken näkööstä. :) toinen pomoista myöhemmi kysy ja koitti mun mahaa että eikai vaa sulla oo vauva tulos ku sun masu näyttää siltä. Sanoin ett toive ajattelua. (Olin just syöny ja sit vähä tyhmän mallinen paita oli päällä) ni se siihe "vai toive...säteelit nii tuan vauvelinki kans" :) kp31 eikä edelleenkää menkkoja. Kuivasta kaudestakaa ei oo tietoakaa..
 
fritang ja tinttu :hug:
toivepulla Meillä ei mies ainakaan vouhota yhtään :( Sanoi vaan että innostuu vasta kun asia on varmistettu ja todella olen raskaana. Tuntuu välillä että yksin olen tämän asian kanssa, vaikka onhan se ymmärrettävää että ei sitä kannata turhaan intoilla jos joutuukin pettymään. Ensimmäisellä kerralla kun ajattelimme minun olevan raskaana, niin mieheni rupesi miettimään heti nimiä ja suunnittelemaan kaikkea valmiiksi ja oli melkeimpä innostuneempi kuin minä. Harmitti kovasti toisen puolesta kun asia ei ollutkaan niin.. :ashamed: Olis se nyt silti kiva kun edes vähän intoilisi.. :|
 
Tinttu ja Fritang :hug:

Toivepulla: meillä mies on ehkä enemmän innoissaan kuin minä! :O oli jopa ostanu jo yhen 56cm bodyn, kun oli niiin söpö :D hih. Ei se aikasempien lasten kohalla oo tälleen intoillu, varsinkaan vielä tässä vaiheessa..

Huomenna kp32, jos ei aamulla oo menkat alkanu niin kirmaan testin ostoon...
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 2.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88.............kp58/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Pimumami............kp52/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp39/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp38/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Kukki$..................kp32/??...............23v..........yk1............3.lapsi
peikkotytsy..........kp32/?................21v..........yk3............1.lapsi

Kp 21-30


Nenni88................kp28/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp24/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp24/33...............21v.........yk9.............1.lapsi

Kp 11->20


Yztlas...................kp16/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi
sinsa....................kp13/29-30..........21v..........yk6.............1.lapsi

Kp 1-10


Belll.......................kp7/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85.................kp7/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu........................kp6/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale...kp5/30-37............21v..........yk2............2.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp3/30-36...........24v..........yk2............5.lapsi
damys.........................?....................23v.............?.............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Fritang ja tinttu :hug:

Fritang, miksi joudut luopumaan hevosista? :(

Mulla kp32 ja eilen illalla oik. Nivusta särki nii julmasti että se kipu säteili koko jalkaan. Potkin ja venytin ja tein kaikkeni mutta kipu ei laantunu. Eilen kävin kaupas ja ostokset oli niinku suurperheellisellä, koko kärry. Toki yleensäkin ostan usean päivän ruuat kerralla mut tää oli iha huippu. Kaikkea teki mieli ja sitä sit piti ostaa... Tänään aamulla on juilinu mahaa ja vähä sellane kumma olo et olisnlkä mut ei kuitenkaa huvita syyä mitää. Päätäki jomottaa. Eikä menkoista tietoakaa. Kai nää ny on vaa kaikki enteitä siitä et ne menkat kohta tulee ja pääsee aloittaa uuren kierron.
 
peikkotytsy tai sitten ei ;D Milloin ajattelit testata uudestaan vai odotteletko vain? :)
Mulla kans ollu tota et kokoajan on nälkä mut mitään ei kuitenkaan tee mieli. Vatsassa tuntunut tämän illan puristavaa tai painon tunnetta ja pientä nipistelyä, toinen rinta on kipeä mutta muita oireita ei ole ollut.. :ashamed: Luulenpa että ei se tässä kierrossakaan napannut. Saa nähdä.. :)
kukki$ miten kävi??
 
  • Tykkää
Reactions: peikkotytsy
peikkotytsy, pitkä ja monimutkainen juttu... :D No ehkä saan sen jotenkin lyhyesti selitettyä. Hevoset siis asuvat tällä hetkellä isälläni, jonne on meiltä 45km matka. Minulla ei ole autoa, joten joudun aina asumaan viikonloput isälläni jotta voin hoitaa hepat. Se taas olisi muuten ehkä jopa ihan siedettävää, mutta isälläni ja minulla ei ole mitenkään kauhean lämpimät välit... Minua ahdistaa käydä siellä ja nykyään odotan kauhulla viikonloppuja, vaikka hevosiani rakastankin. :/

No, toinen hevonen on nyt siinä kunnossa että se on pakko lopettaa. Olen yrittänyt löytää toiselle tallipaikan jostain oman kotini lähettyviltä tai bussimatkan päästä, mutta tehtävä on ollut melko mahdoton. Kaikki ovat liian kalliita (olen kuitenkin opiskelija ja >300€ on aivan mahdottomuus) tai sitten liian kaukana, pitäisi olla auto. Tämän vuoksi joudun heistä luopumaan. Toki on vielä minimaalinen mahdollisuus että jotain löytyy, mutta tuskinpa vain... Periaatteessa on helpotus päästä noista, koska onhan niistä paljon stressiä, mutta helpotus on suunnilleen yhtä suuri, kuin helpotus sairaan vanhemman kuoltua. Tietää että näin on parempi, mutta ikävä on silti - jo etukäteen - suunnaton.

Anteeksi aiheeseen liittymätön avautuminen :ashamed: Vauvakuumeesta nyt sen verran, että tuskin käytetään ehkäisyä tässä kierrossa, mutta on hankalaa kuvitella yrittävänsä vauvaa tai edes vahingossa raskautuvansa tällaisessa stressissä. Mutta käyn kuitenkin lukemassa täällä ja palailen varmaan asiaan kun jaksan taas ajatella jotain. :) Pidän teille muille peukkuja!
 
Eilisen päivän oli menkkamaisia kipuja ja koko ajan piti käyä vessassa tarkistaa joko lorahti, mutta kun ei niin ei. Testi oli kuitenkin nega.
Edelleen mahaa juilii, eikä menkkoja näy.. eikai se auta kun ootella.:stick:
 
^Odottaminen on kyllä aika tuskasta, ite nyt joka vessakäynnin yhteydessä tarkistaa olisko paperiin jääny punasta. Ihan mielellään ottasin tädin kylää jos vaan nyt tulis :D

Muuten ei mitään uutta täällä paitsi, että kipeeks kai tässä on tulossa. Lämpöä viimeksi 37,5 , niskajumissa, päähän sattuu ja leukoihin. Kurkussakin ehkä vähän tuntemuksia.
 
:hug: fritang!

Tänään koulussa rupesi maalinhaju oksettamaan niin että oli poistuttava luokasta, yleensä siis tuoksuu minusta hyvälle.. :eek: Alavatsaa nippailee nyt oikealtakin ja olen kokoajan ihan jäässä! Koulussakin muilla oli toppi tai t-paita ja maalaushousut, hiki valui otsalta ja väittivät että olo on kuin saunassa!? Itselläni oli toppi, pitkähihainen paita, leggingsit ja haalari.. :D
 
fritang voin kuvitella tuskasi. Sivusta seurannut kun ystävällä ollut samantyylinen tilanne. Oli sairaseläkkeellä eikä olisi ollut varaa pitää hevosta... Hänkin kaipaa hevosiaan suunnattomasti vaikka tietää sen olevan kaikkein paras vaihtoehto. Hevosenkin kannalta ajateltuna, jos jotain sattuu. Eläinlääkäri kulut kun on aikamoiset. Ylimäärästä rahaa vain täytyi olla ystävällänikin vaikka ei itse saisi syödäkseen. Toivottavasti löydät hyvän omistajan hevosellesi, joka ymmärtää tilanteesi ja voisit käydä katsomassa hevostasi kun on mahdollista. :)

Yzlats koko ajan olis mieli thä testi, mutta todennäköisesti se edelleen negaa näyttäisi. Joten en ole edes nyt ostanut testejä. Teen ens viikolla testin jos ei vieläkään kuulu mtn. En nyt ainakaan halua että olis mikää yli pitkä kiertokaan. :s
 
Terve tänne!
En muista kävinkö kertomassa, että soittelin maanantaina niitä verikokeiden tuloksia ja en siis ole raskaana. Tänään aamulla sitten alkoi ne kuukautiset eli seuraava kierros alkakoon! Aika helpottunut olo oikeestaan kun täti tuli, se jahkailu alkoi jo vähän rassata. On niin hirmuset menkkakivut kyllä, että huippailee aika urakalla ja melkein jopa oksettaa kun sattuu niin paljon. Eli ihan justiinsa takaisin pötkölleen!

En jaksanut kovin tarkasti nyt lueskella mitä olitte jutelleet, mutta miesten suhtautumisesta ainakin. Meillä mies ei oikein kamalasti hössötä. On sanonut ettei osaa oikein innostua ja odottaa, ennen kuin olen raskaana. Ja kai sitä vähän pelottaakin, kun ei kuitenkaan tiedä mitä tuleman pitää - kun miehen eka lapsi kumminkin kyseessä. Epäilen et sit joskus kun saadaan positiivinen testitulos niin mies jopa vähän menee paniikkiin, sitten kun se raskaus todella on totta, mutta eiköhän se alkupaniikki ohitse mene! :)

Nyt takas sänkyyn ennenku revin koko alavattan irti..
 

Yhteistyössä