Hakutulokset

  1. P

    Yrityksen odottajat

    Hei . Mä oon ny jääny ihan tonne kakskymppisiin toiveilijoihin. Siksipä ei ole näkynyt täällä. Ja kun varsinaista yritystä ei odotella vaan se tulkoon kun on tullakseen. Joten onnea kaikille teille ja plussa tuulia kun yrityksenne alkaa. :) minä siirryn tyystin tuonne toiveilijoihin.
  2. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tinttu85 joko oot testaillu? :) sillähän se selviää onko vai tekeekö mieli tepposia. Plussa tuulta lämmittämään palelua! :) Meillä on tänään 4vuotis päivä. En ikinä voinu 4 vuotta sitten aatella, kuinka onnellinen voisin olla. Ja mitä elämässäni 4 vuoden aikana saavuttaa. Nyt kuitenkin...
  3. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kyllä tänään väsyttiki ku kaks yötä valvottu 3tunnin torkuilla. Ei oo menkkoja näkyny ja tänää alkas limailu...ihan väritön sellainen. Kp25 en odota liikoja, mutta voi olla että olis tärpänny. :) mies jo paino päänsä mun mahalle ku maattiin sängyllä ja katottii tv:tä..."ei kuulu vielä toisia...
  4. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kp24/? ---- 21v ---- yk3 ---- 1.lapsi Yövuoro takana ja toinen edes. Eilen en saanu nukuttua yhtään ennen töihin menoa eikä koko yönä väsyttänyt. Eikä myöskään aamulla, mut nukuin sit 2 tuntia.koko päivän ollu iha virkee niillä unilla. Nyt olis ees toinen yövuoro, mut ei väsytä että vois...
  5. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea plussasta OneMore?!!! Kp23 ja aamulla herättyä tissit oli kipeät. Nännit ihan kosketus arat, eikä koskaan ennen ole olleet tämmöset. Eilen illalla (peittojen heiluttelen jälkeen) oli nippailua alavatsassa. :) tämmöistä täällä tänään. Viikon kestänyt lomakin loppuu ja illalla pitäis...
  6. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heips. Onnea Lahopää plussasta! Täällä kp22 ja viime kierron pituus oli 22. Ei minkäänlaisia menkkakipuja oo nyt ollu. Kaiketi tämä munkin kierto alkaa pikkuhiljaa normalisoitua oikean mittaiseksi. Oltiin viikolla ruottin puolella reissus enkä siteitä ottanut mukaan, koko ajan pieni pelko jos...
  7. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heips. :) Mua ahisti kans tua hiusten rasvoittuminen. (Suht pitkät hiukset kun oli...) Töis ku on vielä ilmastointi epäkunnossa ni hikipääs menny ja sit on tukka kahta kauhiammin likaanen. Nyt kävin parturis AHH mikä helpotus saada lyhyet hiukset takaasi. Rakastan näitä! Rahapuoli... No...
  8. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Ai voiko tosta kuplinnastaki päätellä jotain.. :) Ite täs muutamana päivänä oon luullu ilmaan nousevani ku kauhee kierre vattas. Tänään iltavuoros iha kauhee pörrääminen. Eikä ikinä oo ollu tollasta ennemmi. Silti ei mtn kaasua oo... et vaa muuten jtn ihme kurinaa. KP10
  9. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Eilen kans sanoin iha suoraa äiteelle että on kuukausi menny ilman pillereitä.. Se ei ollu sitä yhtää aatellu sillai ku ei ollu sitä suoraa sille sanonu. Vähä se meinas että onko ny niin kiirus..eikä kauhian innokas asiasta ollu. Sillä on kauhee paniikki ollu että siitä tulis mummo. Mutta sanoi...
  10. P

    onko olemassa päällisiä pistorasioihin?

    Biltemasta ainakin saa mustina niitä muoviosia, jos se helpottaa. Mut varsinaisia kuoria en oo kyl nähny. Jos ei ne sellaset sovellu, mitä on näis keskuspölynimuri reikien päälle ne läpät.
  11. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea Tuuuli+! :) Tarrasukkia ja vauvaliimaa. Toivepulla: sillo ku meinasin lopettaa, ei ollu mies vielä iha varma joten sit kuitenki hain yhen kk:n satsin ja se oli rinnakkaisvalmistetta. Otin yhen ja menin yöksi töihin. Olin niiiin kipiä koko yön ja oksennin ja oli tosi kauhia olo. Muuta...
  12. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heips. :) Onnea kaikille plussanneille ja haamuplussanneille ja oireilijoille joilla ei vielä varmaa plussaa ole! Mä alan pikkuhiljaa kyllästyy tähän tjottailuun vaikka ei oo ku kuukausi kun oon pillerit lopettanut. :) Tuntuu ikuisuudelta, vaikka ei varsinaista yritystä olla aloitettukaan. En...
  13. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täti tuli kylään sunnuntaina ja kierron pituudeksi jäi kp22. Ennakkovaroitusta menkkojen alkamisesta ei tullut, vaikka kuukauden ollu jo ilman pillereitä. Selkä oli hieman kipeä, mutta olin ollu kipeenä ja vaan maannu paljo ni aattelin et se johtu siitä. Oonki täs ny pähkäilly kun on kaks...
  14. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heips taas. :) Kp21 ja kierron pituus ei vieläkään siis tiedossa. Tää on eka kunnon kierto. :) Edelleen TJOT:ailu meiningillä mennään. Täs saikulla nyt kun tuli flunssa voimakkaana päälle. Eilen ku oli muutenki huono olo ku oli kuumees, nii ei ruoka lystäny ollekkaa, mutta kauheesti oli...
  15. P

    Yrityksen odottajat

    Heips ja tervetuloa kaikille uusille! :) reparepa Onneksi et ollutkaan raskaana, vaikka sitä ajattelee että olisi ihana tilanne. Mutta kuitenkin kun ajattelee tilannettasi järkipuolelta niin ehkei se kuitenkaan olisi ollut kovin hyvä juttu tässä vaiheessa. On hyvä että yrittää saada omat...
  16. P

    Yrityksen odottajat

    mariet: Mä oon virkannu isoäidinneliöitä. :) Saa niistä koota sitte leikkialustan tai torkkupeiton kun se aika tulee... Käytii isoilla markkinoilla ja oli ihan pakko ostaa sieltä ihanat pikkuset sukat. :) Niiden pohjassa luki Cutie. Muttaku värejä ei ollu ku musta, sininen tai vaaleanpunane...
  17. P

    Yrityksen odottajat

    Kävin tänään kattomas 2viikkoa vanhaa pientä tytöntylleröä. Voi että oli pikkuunen. :) Alkuun oli vähä vauvakuume kateis ku se huusi koko ajan ku ei ollu mitää suuhun laitettavaa. (söi siis ihan koko ajan) Tutille ei oltu opetettu. Mutta kun sen pienen nyytin sai syliin nii voooi mahotoonta. :)...
  18. P

    Yrityksen odottajat

    Heips. :) Me tehtiin miehen kans jotain aika erikoista. Anoppi sano et sen pitäis viedä miesystävän lapsenlapselle lahja. Pitäis olla paita jossa on muumia tai titinallea. :) No minä heti ehdotin että voitais samalla kattella ku käytii reissus vähä toisaalla ja oli isompi kauppa matkan varrella...
  19. P

    Yrityksen odottajat

    http://http://www.youtube.com/watch?v=BzBNIagJv3M tästä biisistä on tullu täs "odotelles" kauheen tärkee. :) Jotenki niin kuvaava tähän orottelun aikaan.. Hoilaalenki sitä jatkuvasti. :D "miksei ikinä riitä että toinen on siinä, jakamassa kaiken sinun kanssasi" Niinpä. Mies kävi tänään hakemas...
  20. P

    Yrityksen odottajat

    Niin siitä meinasinkin vielä sanoa. Kun mieheni kanssa keskusteltiin tästä kun miehet ei oo niin täysillä mukana tässä vauvakuumeilussa. Ja se sitten kysyi että miten miehen pitäisi sitten olla mukana.. (toki hän on ollut alusta asti ihan mukana). Sanoin siis kun kaikilla ei ole niin hyvä...

Yhteistyössä