Hakutulokset

  1. P

    Milloin on teidän mielestänne se "oikea" aika?

    Eikai siihen oikeaa aikaa ole, mutta uskoisin että valmis vanhemmuuteen on kun uskoo itte siihen. Jos sitä epäilee mitä mieltä muut on ja menee muiden ajatusten mukana, niin ei ole vielä valmis. Itse esikoista yritetty nyt puoli vuotta. Itsellä ikää 21v ja miehellä 24v tänä vuonna toki vuosi...
  2. P

    Ekat raskaus oireet??

    Siruu.. Mulla sama tilanne melkein. Oki ens viikolla varmaan vasta näkyy testis jos näkyy. Myt nää oireet on jo niin mahotyomia ettei nyt voi pahoon ees kuvitella. -unettomuus -limainen vuoto - nälkä, nälkä ja vielä nälkä! - hajut häirittee - pissatulehduksen oireet eilen, mut ei tänää -...
  3. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    SUNNUNTAI 12.1. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Belll....................kp73/37.............21v..........yk5............1.lapsi Keliaakikko...........kp55/?..............24v...........yk15...........1.lapsi Kp 21-30...
  4. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Ääh.. Heräsin aamulla kauheeseen pissahätään eikä se hätä oo loppunu vieläkään... Pissatulehduksenoireet siis havaittavissa ja alamaha kipiä. Makuullaan ei voi olla ollenkaan, vain puoli istuvas asennos. Testin teen ens viikolla vasta, jotten taas tuhlaile niitä turhan päitte. :/ mut on se nyt...
  5. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    LAUANTAI 11.1. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Belll....................kp72/37.............21v..........yk5............1.lapsi Keliaakikko...........kp54/?..............24v...........yk15...........1.lapsi Kp 21-30...
  6. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Sain miehen kotiin armeijasta tänään, mut nukkumatti ei oo vielä löytyny... Unettomuus siis jatkunee. :/ tänään on ollu julmettu päänsärky ja huono olo. Mistä lie johtunu.. Yritän vähentää kahvin juontia. Tänään meni vaan 2 kuppia. :) jee! Toki on ollu vapaa päivä... Töis ku tulee yleensä...
  7. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Löysinpä tälläisen. :) piristystä jokaisen päivään: Hoitotäti kiskoi minkä jaksoi saapasta pojan jalkaan. Kun kummatkin saappat oli suurella vaivalla saatu paikoilleen, poika ilmoitti niiden olevan väärässä jalassa. Hän oli oikeassa. Mikäpä siinä auttoi kuin ryhtyä vaivalloiseen urakkaan. Kun...
  8. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Katoin kans sitä hcg-taulukkoa... Sen mukaan olis tänään just aikaisin mahdollinen...eli sitä hcg:tä just ehkä sen verran et on, mut ei näy vielä. :) pakko vaa. Jaksaa orotella ens viikkoon... :) Toi raskauskeiju.fi oli tosi nopee toimituksen kans. Ja luotettava eikä ees kallis. :) suosittelen. :)
  9. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Fritang: onnea, voi toivotaan että nyt olis sun onnenpotkun aika. :) Tein kans testin tänään. Kp siis 25. Noista dpo:ista en osaa sanoa kun en ovista oo bongaillu.. Mut olin melko varma et nyt on tärpänny. On niiin raskautunu olo ollu. Oireita siis: - unettomuus - yliherkkyys hajuille...
  10. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Tiistai 7.1 Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Belll....................kp68/37.............21v..........yk5............1.lapsi Keliaakikko...........kp50/?..............24v...........yk15...........1.lapsi Kp 21-30...
  11. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Fritang... Kappas vain. Enpä ollu huomannu tommosta nappulaa. :) no tietääpä tuonki ens kerralla... Ei tartte tehä kaikkea alusta asti. :D tai siis kopio liitä.. Mut kaikki värit ym. Piti lisätä.
  12. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Päivitetty lista ilman kuvia, kun en osannu tabletilla niitä laittaa. Eikä linkitkään toimi. Tehköön joku joka osaa kuvien kera. :) Sunnuntai 5.1. Nimimerkki..............kp.............. .....ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 ->...
  13. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Mistäs te oottekaan niitä testejä tilanneet? En nyt yhtäkkiä sitä linkkiä taas löytänyt. :) Ajattelin, et vois helpommalla saada useemman testin ku en kaupasta viitti hakia ku joka kassalla on joku tuttu tai tutun tuttu... Hmph. Oireita ainaki ois ja yrityksen puutteestakaan ei täs kierros...
  14. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Fritang: kyllä sinne useamman sadan kilometrin matka on. :( ei siis iltalomillakaa ole avuksi. Toivepulla: toi kuullostaa niiiin tutulta. Mulle sanottii neuvolasta kans sama ettei mitään asiaa kun ei oo ehkäisyasiasta kyse. Muutenki kunnallisella puolella vaan yks gyne ja seki mies. :S...
  15. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Onnea kaikki jotka plussasitte viime vuoden puolella. :) Oon nyt ite niin sekavilla fiiliksillä ollu. Olo on, että tekis mieli hakea testi. Mutta kaiken tän elämäntilanteen muutosten takia en nyt kyllä toivoisi että vielä plussaa tulis. Tai toivon, mut... Meillä ei se vesivahinko asia oo...
  16. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle voi päivittää kp1/33-37 yk6. Jostain kumman syystä menkat tuli nyt normaalia aikaisemmin, mut kaiketi tuo täti ennakoi joulun tulevan. :) Meidän vesivahinkoremontti ei oony päässy etenemään, kun pitää selvittää kumpi malsaa myyjä vai ostaja. Ja reklamaation tekeminen on vaatinu...
  17. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kyl mä nyt sanon vaikken uskovainen olekkaan,että on se tuo yläkerran ukko vaan fiksusti asioita ajatellu. Ei oo tullu vauvaa meille. Täs kohtaa voi sanoa jo että onneksi. Meillä aloitettiin kylpyhuoneremontti jonka yhteydessä havaittiin vesivahinko joka on ollu jo jonkin aikaa. Täs ku pitääs...
  18. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heps. Täti tuli, kutsumatta. :'( Voi siis päivittää kp1/37. Yk 5.
  19. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea plussanneet! Voiiiii kukki$. Ollaan kierros samas kohas ja oon joka välis sun tilannetta seurannu. :) ite siis kans 37/36-37 mut vähä tuntuus et täti on tulos. :/ Pauliinali. Töis ollaan molemmat, vakipaikoilla. Helmikuus sain vakipaikan eli vähä työmaata ajatellen aikaisin...
  20. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Yztlas. Nii mä kans muistelin et se on sen 8 viikkoo. Enkä ny nii paljo siis ottanu. Mut jotenki vaa ku niin toivois jo vauvaa ja sit menee ja ottaa alkoa. Tuli nii semmoone vaikia olo. Mut juhlat oli mukavat ja jos täs ny vauva on tullakseen ni se tulee. Eikä siitä sen enempää. :)

Yhteistyössä