Kaksikymppiset toiveilijat 2014

Fritang: onnea, voi toivotaan että nyt olis sun onnenpotkun aika. :)

Tein kans testin tänään. Kp siis 25. Noista dpo:ista en osaa sanoa kun en ovista oo bongaillu.. Mut olin melko varma et nyt on tärpänny. On niiin raskautunu olo ollu.
Oireita siis:
- unettomuus
- yliherkkyys hajuille (etenkin oma pissa ym haisee iha hirveelle)
- vuoto
- mahassa vihlaisevat kivut
- jatkuva nälkä ja mieliteot
- ärtyisyys
Noi ny ainaki. Mut toki toinen asia voi johtua toisesta... Unettomuuski teettää nälkää ja ärtyisyyttä, mut silti. Halusin jo uskoa et tänään tulis ees haamu, jotta vois miehelle sanoa että no nyt... Hän kotiutuu huomenna armeijasta. Oli saanut E-miehen paperit ja lykkäystä.
Voisko olla et hätäilin testin kans ku normisti kierto 34-37? Et se ei viel ees näkyis..
 
peikkotytsy, kiitos :3

Voi hyvin olla että tuo on liian aikainen ajankohta testille. Itselläni oli aikainen ovis niin siksi varmaan sain nyt jo testiin jotakin. :) Yleensähän kai pitäisi silloin vasta testata kun menkkojen pitäisi alkaa... *hups* Oireesi ainakin kuulostavat lupaavalta, pidetään peukkuja pystyssä! :)
 
Katoin kans sitä hcg-taulukkoa... Sen mukaan olis tänään just aikaisin mahdollinen...eli sitä hcg:tä just ehkä sen verran et on, mut ei näy vielä. :) pakko vaa. Jaksaa orotella ens viikkoon... :)
Toi raskauskeiju.fi oli tosi nopee toimituksen kans. Ja luotettava eikä ees kallis. :) suosittelen. :)
 
Löysinpä tälläisen. :) piristystä jokaisen päivään:
Hoitotäti kiskoi minkä jaksoi saapasta pojan jalkaan. Kun kummatkin saappat oli suurella vaivalla saatu paikoilleen, poika ilmoitti niiden olevan väärässä jalassa. Hän oli oikeassa. Mikäpä siinä auttoi kuin ryhtyä vaivalloiseen urakkaan. Kun saappaat oli riisuttu ja saatu oikeisiin jalkoihin ja hoitotäti pyyhki hikeä, poika tokaisi: ”Ei nää ole mun saappaat.”

Täti puri kieltään jottei karjuisi pojalle: ”Mikset sinä sanonut mitään!” Kun hän oli kiskonut hankalat saappaat uudelleen pois, poika selitti: ”Nää on mun veljen saappaat. Äiti käski mun panna ne tänään jalkaan.” Hoitotäti ei enää tiennyt itkeäkö vai nauraa. Hän kumartui taas kerran punnertamaan saappaita pojan jalkaan.

”Huh-huh, valmista tuli – vihdoinkin.” Missäs sinun käsineesi ovat?” täti kysyi pojalta. ”Äiti käski laittamaan ne saappaiden sisään.”
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas ja Belll
Fritang Hurjasti onnea!

Peikkotytsy Ihana toi sun kirjotus hoitotädin ja lapsen saapasoperaatiosta. :D Naurahdin oikein ääneen. Toivottavasti sinäkin saat iloisen yllärin testiin. :) Peukkuja! Oireet ainakin antavat uskoa. :)

Tänne meille ei mitään erikoista. Päätin aloittaa pienen dietin. Aiemmin ennen yrityksen alkua oli tarkoitus laihduttaa 4kg. Kilot eivät pudonneet, vaan kiloja tuli samanverran lisää. :( Viikko sitten päätin, että nyt kiloja tippuu tai ainakin elämäntavat parantuvat. Jos se vaikka auttaisi raskautumiseen.. Ja tietenkin onhan normaalipaino "helpompi alku" raskaudelle. Ei tarvitse miettiä niin paljoa, että tuleeko liikaa kiloja yms. Ovatko muut miettineet painon vaikutusta raskauteen? Bell nyt vähän jotain painojutuista mainitsikin.

Piti vielä kysyä, että onko muilla munasarja-tuntemuksia jo heti menkkojen jälkeen? Olen huomioinut, että itselläni pieniä nippailuja tulee jo alkukierrosta menkkojen loputtua. Mietin, että onko se ihan normaalia. Nippailut eivät siis ole voimakkaita, mutta alkoi häiritsemään, että onko ihan normaalia tuntea lähes koko kierron ajan jotain nippailuja. Pitääkin perehtyä tähän asiaan tarkemmin jos ja kun seurava kierto alkaa.

Kp 10/28-33 yk 3
 
Nyu
Minä panikoin, kun tajusin, että olen jo pitemmän aikaa aina aloittanut menkat paria päivää ennen ruskealla vuodolla. Totta kai sitten säikäytin itseni totaalisesti kun lueskelin ah niin ihanaista internetiä ja löysin juttua, että viittaisi keltarauhashormonin vähyyteen. Mullehan on annettu labrapyynnöt käydä juuri sitä selvittämässä, mutta se pitäisi ottaa kp 21 ja olen aina ollut sopivasti koko päivän töissä silloin. Jospa seuraavassa kierrossa onnistuisi käydä. Tässäkin kierrossa vuosin toissapäivänä ja sitä edellisenä n. teelusikallisen, mutta nyt ei mitään. Tietysti kun kirjoitan sen ylös niin seuraavan kerran kun menen vessaan on paperissa verta :D.

Painosta
Itse mietin keskenmenon jälkeen painohommaa toisin päin. Olen lähes aina ollut normaalipainon alarajoilla BMI:n mukaan, mutta toisaalta ruumiinrakenteeni on sellainen, että en näytä mitenkään nälkiintyneeltä. Keskenmenon jälkeen kuitenkin ihan varulta mässäsin itselleni neljä kiloa lisää, että ei varmasti siitä olisi kiinni että en raskaudu. Nyt kun on tullut todettua, että eipä tuolla ole vaikutusta niin jättäydyin nyt joulun jälkeen herkkulakkoon ja lisäsin lenkkeilyä niin todennäköisesti tässä pikkuhiljaa palaan siihen minulle normaalimpaan painoon, joka on siis muutamia kiloja keveämpi.

JOS onnistuisin raskaaksi tulemaan niin olen pohtinut, että joko olen sitä tyyppiä jolle tulee painoa tasan tarkkaan vatsan sisällön verran ja näytän hehkeältä loppuun asti, tai sitten turpoan aivan mahdottoman valtavaksi enkä enää koskaan palaudu läheskään ennalleni. Mun tuurilla kävisi juuri tuo jälkimmäinen :D. Tällä hetkellä on kuitenkin se lapsen kaipuu sen verran suuri, että sitä on aika auliisti valmis uhraamaan vartalonsa hyvän asian puolesta. Voi tietysti olla, että tilanteen ollessa päällä mieli muuttuu ja omituisesti käyttäytyvä kroppa harmittaakin vietävästi :D.
 
Itse koitin tehdä pienen elämäntapa remontin kun jätimme ehkäisyn pois ja paino tippuikin noin seitsemän kiloa :) mutta nyt jälkeenpäin olen miettinyt että olisikohan tämä juuri ollut syynä viimeksi pitkään(n3kk) kestäneeseen kiertoon.. Noh,jokatapauksessa joulun alla tuli takaisin aika vauhdilla painoa ja nyt kun tekisi mieleni taas urheilla ja pudottaa painoa, mietin että miten rajusti sitä uskaltaa urheilla jottei ne kuukautiset taas jäisi pois.. Onko muilla kokemuksia voiko noinkin pieni painonpudotus pidentää tosiaan kierron pituutta vai oliko mulla vaan huono tuuri?
Ja Fritang, mä niiin pidän peukkuja sulle pystyssä!! :)
 
Fritang, täällä on peukut ja varpaat pystyssä!

Mulla on menossa dpo9 eikä millään jaksa enää odottaa :D
Jo kolmatta päivää on nännit ihan tosi arat ja kipeet. Ku illalla ottaa rintsikat pois, niitä oikeen jomottaa :/ Ei oo kyllä ikinä ollu tällasta. Muitakin "oireita" oon huomannu, mutta yritän olla niitä miettimättä, etten kehitä lisää omasta päästä. Voihan se olla vaikka pillereitten lopettamisesta johtuvaa :) Väsynyt oon kyllä , mutta ainahan mä oon :D
Katotaan kuinka kauan jaksan odottaa testaamista... Kysyin jo "lupaa" mieheltäkin ;) Ehkä viikonloppuna hmm
 
Sain miehen kotiin armeijasta tänään, mut nukkumatti ei oo vielä löytyny... Unettomuus siis jatkunee. :/ tänään on ollu julmettu päänsärky ja huono olo. Mistä lie johtunu..
Yritän vähentää kahvin juontia. Tänään meni vaan 2 kuppia. :) jee! Toki on ollu vapaa päivä... Töis ku tulee yleensä juotua väh. 2 kuppia. Ja yleensä kotonaki viel, varsinki jos joku tuloo käymäs.

Painosta sen verran et oon iha normi painoinen ja pillereiden lopetuskaan ei yhtään oo vaikuttanu siihe. En oo muuttanu ruokailutottumuksiakaan. Yhä syön sipsejä usein viikos. (Paha tapa) muutenki mun syömiset on vähä sitä sun tätä.
 
Itselläni tas kiloja on tullut vähän enemmän.. Sillon v. 2011, kun koin ne 2 keskenmenoa, olin 15kg kevyempi kuin nyt. Olin normaalipainoinen painoindeksin mukaan. Silloin raskauduin heti molemmilla kerroilla, mutta molemmat ikävä kyllä päättyivät huonosti. Pakosti miettii, että onko tämä pyöristymiseni syynä siihen, että nyt en raskautunut yhtä nopeasti. Toki ymmärrän, että on eri mies ja muutenkin asiat ovat muuttuneet. En edelleenkään ole mitenkään iso, mutta lievästi lihava kuitenkin. Mielummin muutenkin odotan plussaa pidempään, jos tuloksena on loppuun menevä raskaus. :) Toivon, että pieni liikunnan lisäys ja terveellisemmät ruokatottumukset parantaisivat mahdollisuuksia. :)

kriy Pidän peukkuja!
 


PERJANTAI 10.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll....................kp71/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp53/?..............24v...........yk15...........1.lapsi

Kp 21-30


peikkotytsy..........kp27/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp27/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp25/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp25/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp25/27............21v...........yk5............1.lapsi
kriy......................kp22/?..............22v...........yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Sahrai..................kp18/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Tuuuli+.................kp11/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp11/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp11/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Fritang1413.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Minäkin pidän peukut ylhäällä! Plussatuulia teille kaikille! :heart:

Täällä kivut ovat pahentuneet. Kieltämättä pikkaisen huolettaa aina öisin kun kipukohtauksen tullessa kramppaa niin maan perkeleesti että oksennus meinaa lentää. Aamulla sitten helpottaa kun näkee että viiva tikussa on taas vahvistunut. Pysyisi nyt vain siellä sitten...

Hah, aijoo. Mies ei lainkaan suostunut aluksi uskomaan että olen raskaana. Väitti kovasti ettei näe muka testissä mitään, ja sen jälkeen että se on varmaan virheellinen. Tänään viiva oli jo sitä vahvuutta että se näkyy parin metrin päähän. Miehen kommentti: "Näen viivan, mutta en osaa selittää tätä mitenkään. Ehkä sulla on vatsasyöpä." :D Kovasti se kyllä jo huolehtii että syön ja nukun tarpeeksi. Höpsö <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yztlas


LAUANTAI 11.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll....................kp72/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp54/?..............24v...........yk15...........1.lapsi

Kp 21-30


peikkotytsy..........kp28/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp28/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp26/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp26/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp26/27............21v...........yk5............1.lapsi
kriy......................kp23/?..............22v...........yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Sahrai..................kp19/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Tuuuli+.................kp12/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp12/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp12/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Fritang1513.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ääh.. Heräsin aamulla kauheeseen pissahätään eikä se hätä oo loppunu vieläkään... Pissatulehduksenoireet siis havaittavissa ja alamaha kipiä. Makuullaan ei voi olla ollenkaan, vain puoli istuvas asennos. Testin teen ens viikolla vasta, jotten taas tuhlaile niitä turhan päitte. :/ mut on se nyt kumma jos ei sielä joku pesäkoloa itelleen tee...on sellaset kivut että hohhoi.


Onneks se kipuilu loppu ennen iltavuoroon menoa. Saa nähä jos huomenna on sama, ku pitäis aamuvuoroon. :S nyt ei oo mitää kummempia oireita ollu illalla. Paitsi äkillinen vessahätä pariin kertaan.

Nyu: mikäs sun tolanne ku kp:t jo yli normin? :)
 
Viimeksi muokattu:


SUNNUNTAI 12.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll....................kp73/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp55/?..............24v...........yk15...........1.lapsi

Kp 21-30


peikkotytsy..........kp29/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp29/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp27/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp27/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp27/27............21v...........yk5............1.lapsi
kriy......................kp24/?..............22v...........yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Sahrai..................kp20/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Tuuuli+.................kp13/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp13/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp13/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Fritang1613.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Heippa!

Täällä olis parikymppinen kuumeilija!
Tänne taustalle ajattelin tulla kirjoittelemaan ja jakamaan ajatuksia kun lueskellut täällä viimiset 3kk :)



Ensimmäisestä lapsesta täällä haaveillaan. Nyt olis kp 34/28 ja kuukautisia ei näy.
yk3 menossa siis.

Oireet ainakin vaikuttavat lupaavilta. :) Nännit todella arat, alavatsa tuntuu pinkeältä ja siltä että hyvä ettei halkea. Tänään aamulla tuli sitten ihan ylös asti kun pesuaineet tuntuu haisevan nenään niin voimakkaalle että huh, helposti ei mulla kyllä ylös tule.
Muutamapäivä sitten jomotteli selkää ja alavatsaa niin että olin aivan varma että sieltä ne kuukautiset alkavat. Lämmöt on ollut koko viikon 37 paikeilla ja normaali lämpö on n. 36.2. Ja tämä väsymys, jotain niin käsittämätöntä, yleensä riittää se 8h yöunet mut nytten on sitten otettu siihen päälle viellä 2-3h päiväunia.
Tupakkakaan ei ole yli viikkoon maistunut.

Jotenkin vain on semmonen olo että siellä ON JOTAIN! :heart:
Testiä en ole viellä uskaltanut tehdä. jos ensi viikolla uskaltaisi testailla :)
 
Tervetuloa Karkkii! :) Toivottavasti tunne on oikea ;)

Peikkotytsy, oi tsemppiä! VTT on ihan kauhee, mulla on niitä ihan liian usein ja syönkin estolääkitystä :(Toivottavasti ei tuu enää uudestaan :) Tosin jos on yhtään oireita, kannattaa mennä lääkäriin ettei se leviä.


Mä tein tänään aamusta testin, dpo 12, mutta se siihen ei piirtynyt yhtään mitään :( Mitä mieltä ootte roskishaamuista? Tai siis kun siihen testiin ei viiden minuutin kuluessa tullut mitään, ei edes vartissa, mutta muutaman tunnin päästä oli ihan selkeä viiva. Ei siis niinkään haamu mut enivei... Mistä se johtuu? Onko ne yleisiä?

Katsellaan miten käy, tiistaina on dpo14. Yritän asennoitua tädin vierailuun, mutta kyllä harmittaa jo valmiiksi. Tänään on ollut hirveän itkunen päivä (niinkun aina tähän aikaan kierrosta) ja arvatkaa auttaako siihen se, että meidän suihku hajosi! Vettä ei tuu ollenkaan suihkupäästä vaan se vaan valuu "läpi". Onneks handyman teki siihen jonkun oman sovelluksen ja pääsin pesemään hiukset. Saa nähdä kuinka kauan kestää kun se korjataan... Voi nimittäin kestää...
 
kriyen usko et tää on VTT.. Oireet kesti vaan sen yhen aamun. Toki pissahätä tulee yllättäin ja janoisuus on edelleen. Mulla oli ennen kans paljo, mut ei oo enää. Tuliko sun testiin ees kontrolliviivaa?

Testin teen torstaina seuraavan kerran. Nyt ois laskurin mukaan 3+5 joten ei viel näkyis...pitääki olla näin pirun pitkä kierto.
Ärtyisyyttä on ny nii usein ja suuressa määrin, että töis menee pinna herkästi. Sit ku se menee nii se sit kans menee. Eilen oli hirmu nälkä ku päänsärky meni ohi.. Mies haki mulle kotipitsasta lihamestarin ja voi kauhee ku se piti halulla syödä. Ajattelin siinä itekseni et tää voi olla viimenen pitsa seuraavaan 9kuukauteen. :D on se nii rasva/suola pommi ku olla ja voi. Harvoin ees onneks pitsaa syönkää, mut sillo ku teköö mieli ni auta armias sentään. :D
 
Viimeksi muokattu:


Maanantai 13.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll....................kp74/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp56/?..............24v...........yk15...........1.lapsi

Kp 21-30


peikkotytsy..........kp30/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp30/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp28/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp28/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
kriy......................kp25/?..............22v...........yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Sahrai..................kp21/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Tuuuli+.................kp14/35..............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp14/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp14/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Peikkotytsy721.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kuukautiset jättivät sitten tulematta. Raskaustestin viivakin on vahvistunut niin paljon, ettei tämä varmaan kemiallinen voi olla. Minut voi siis merkitä plussanneisiin :heart: Epätodellinen olo. Toivottavasti näemme pian odotuspuolella! Kaikkea hyvää teille, täällä on ollut mukavaa jakaa ajatuksiaan. :)

ps. peikkotytsy, jos sinulla on normaalin pituinen luteaalivaihe, niin tänään sinulla olisi kai dpo7. Itse sain ekan haamun dpo11. Dpo9 taas ei näkynyt mitään vielä. Joten loppuviikosta voisit ehkä testailla?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nenni88
Nyu
Onnea Fritang! :hug:

Mulle voi huomiselle merkata kp4 yk17. Aika hurjalta jo näyttää nuo yrityskerrat. Onneksi tässä kierrossa sattuu se kp21 perjantaille, niin voin käydä siellä labrassa.
 
Peikkotytsy, ehkä se on vaan niitä mystisiä oireita :D kaikki tuppaa reagoimaan eri tavalla, toivotaan parasta ;) Ja joo kontrolliviiva tuli ihan nätisti ajallaan... Lueskelin, että monet testit reagoi mm virtsan epäpuhtauksien kaa myöhemmin, joten niihin ei kannata luottaa. Enkä kyllä luotakaan, kunhan hämmästyin ;).

Fritang, onnea onnea onneaaaaa! Tulipas hyvä mieli sun puolesta :)


Nyu, oih tsemppiä :( :heart:


Onneks koko alkuviikko on täynnä ohjelmaa, etten jää kotiin jännäämään :D Näin jälkikäteen aateltuna ei eehkä kannattais tehdä testejä noin aikasin. Ehkä ens kerralla (jota ei tietty tule pitkään aikaan ;) ) oon fiksumpi.
 

Yhteistyössä