Hakutulokset

  1. A

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    vihdoinkin sain netin toimimaan ja pääsen tänne katsomaan kuulumisia :) Hienoa, että toinenkin lokamasu jo syntynyt -suuret onnittelut vanhemmille! Imetyspaidoista, kävin katsomassa niitä bebesissä ja vähän järkytyin hinnasta. taidan tyytyä niihin H&M:n imetyspaitoihin, kun näytti kaksi...
  2. A

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Kiitos vastauksista :flower: Kävin ostamassa apteekista multitabs raskaus monivitamiinin, jossa näyttää olevan rautaa mukana. Olen lähdössä lomamatkalle ja harmillisesti en ennen sitä terveyskeskukseen ehdi, mutta toivottavasti tästä apua sen verran, että viikon matka menee hyvin.
  3. A

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    hohhoijaa, tänään tuli sitten uusi oire eli aamulla tuli nenästä verta ja pitkin päivää ikenestä. Muistan lukeneeni, että voisi liittyä jotenkin raudanpuutokseen?? Onko jollain muulla ollut vastaavaa ja ilmenikö mistä johtuu?
  4. A

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Minulla kanssa meni vappu mukavasti. Itselläni maha on jopa hieman pienentynyt. Luulen, että yhdessä vaiheesa oli osittain turvotusta, joka nyt poistunut. Olen tosin jo alkanut käyttää mammafarkkuja, kun sain sellaiset lahjaksi. Paapelo: kiva, että vappusi meni mukavasti. Pisti vihaksi tuo...
  5. A

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Hemari: minulle kävi samoin. Tein lentokentällä raskaustestin, joka oli positiivinen ja siitä matka jatkui Egyptiin, jossa sain vatsataudin. Olen jälkeenpäin miettinyt vaikuttikohan jotenkin vauvan kehitykseen, mutta toisaalta niin alkuvaiheessa ei varmaan ole ollut väliä. Jäi tosin vähän...
  6. A

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Muistakseni täällä joku kysyi allergialääkkeistä. Itse sain perjantaina reseptin heinix tableteille. Lääkäri pyysi ennen reseptin määräämistä soitamaan vielä naistenklinikan yhteydessä olevaan teratologiseen (en ole ihan varma nimestä) laitokseen, jossa kuulema ajankohtaisin tieto lääkkeiden...
  7. A

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    Hei Kaikille, Ilmoittautuisin mukaan tänne. Olen 31-vuotias ja ensimmäistä vauvaa odottelen. Laskettu aika on 14.10 ja paikaksi olen valinnut naistenklinikan. Tosin kuulin neuvolassa, että nyt on sellainen vauvabuumi, että voi olla, että ei pääse sinne minne on suunnitellut, vaan voidaan...

Yhteistyössä