Hakutulokset

  1. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Iines: Sullahan voi sitten olla sama juttu noiden raskaustestien kanssa, ettei ne näytä raskautta kovin helposti ja nopeasti. Nuo sun oireet vaan kuulostaa just niin siltä, että nyt vois olla tärpännyt. Joiltain keskustelupalstoilta ole lukenut, että joillain on kestänyt ihan kamalan kauan...
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Nanniina: :hug: Merlin: En osaa suositella mitään ovistikkuja, mutta kotitesti.fi:n One Step -testejä en ainakaan suosittele. Mulla nuo testit eivät näytä kuin hyvin hailakkaa viivaa, vaikka ovis näyttää kuitenkin tapahtuvan. Viime kierrossa testailin kerran päivässä, tässä kierrossa välillä...
  3. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Moi taas pitkästä aikaa tältäkin suunnalta! Olen ollut poissa palstalta, kun oltiin reilu viikko reissussa. Täällähän näyttää muutamilla olevan jo oikein lupaavia oireita, ja nuo testauspäivätkin joillain ihanan lähellä. Mulle vois testipäivaksi laittaa 9.6. Sain taas ovistesteihin...
  4. A

    häävinkkejä/-kokemuksia!

    Mutta mutta... Sen verran täytyy korjata, että sormusta en laskenut tuohon 1300:aan. Sormus oli ainut, josta halusin maksaa minimiä enemmän, koska se on kuitenkin mulla loppuelämän. Sormus siis maksoi tuohon päälle vielä jotain reilut 300 euroa. Ja täälläkin olisi tosiaan saanut maksaa...
  5. A

    häävinkkejä/-kokemuksia!

    Miracle: Toivottoman pienessä pikkukaupungissa Pirkanmaalla keskellä ei mitään. Täällä siis tosiaan saatiin kirkkokin varattua viime kesän suosituimmalle hääpäivälle ja juuri haluamallemme kellonajalle, vaikka vasta helmikuussa oltiin liikenteessä. Täällä ei todellakaan ole ihmisiä, ei...
  6. A

    häävinkkejä/-kokemuksia!

    Jenninen: Meidän häissä tarjottiin siis varsinaisella aterialla kylmäsavulohikiekkoja, savukalapateeta ja kermaviilikastiketta, kreikkalaista salaattia, pasta-kasvissalaattia, tsatsikia, herkkukurkkusuikaleita ja smetanaa, broilerin rintafileetä ja hedelmäkastiketta, lihapullia, kasvisgratiinia...
  7. A

    häävinkkejä/-kokemuksia!

    Tuli vielä mieleen, että hauskan muiston häistä saa, kun ottaa hääpaikalle vieraskirjan ja pyytää kaikkia kirjoittamaan siihen jotain. Vieraskirjan ensimmäiselle sivulle kannattaa laittaa vinkkejä siitä, mitä kirjaan voi kirjoittaa, esim. yhteisiä muistoja, vitsejä, terveisiä hääparille...
  8. A

    häävinkkejä/-kokemuksia!

    Bongasin sut jo tuolta esikoista haaveilevien pinosta, ja mieli teki kirjoittaa hääjuttuja sinne, mutta hyvä kun teit tän aloituksen, kun en ole pinossa muuten kirjoitellut. Meillä oli häät viime kesänä ja ne oli meidän näköiset ja aivan ihanat. Luulen, että häiden onnistumiseen vaikutti se...
  9. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Voi mikä ihana äitienpäiväyllätys, [b]Toiveilija! :flower: :flower: :flower: Onnea ihan kamalan paljon!
  10. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Tervetuloa, Niiskunenä :wave: ! Joo, alkukierto on vähän tylsä mutta toisaalta ihan tervetullut hengähdystauko. Noita loppukiertoja ei meinaa aina jaksaa, varsinkaan jos on menossa tuollainen pidempi 41 päivän versio, kun joutuu jännittämään niiiin kamalan kauan eikä päähän mahdu mitään...
  11. A

    Kun ei onnistu heti...

    Meilläkin on yritystä takana jo vuosi eikä lasta vain kuulu. Välillä tulen aina ajatelleeksi, että kaikki ei ehkä ole kunnossa, mutta olen kuitenkin edelleen enimmäkseen positiivisen toiveikas. Lapsentekoa vaikeuttaa meillä ainakin se, että minulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, eikä...
  12. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Äh, unohtui sanoa, että esikoista toiveillaan.
  13. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Joo, täytyy kokeilla hätätilanteessa autoa sitten! :laugh: Laskin jo laskureilla tulevan helmivauvan lasketun ajan: osuu välille 12.-22.2. Vuoden alusta siis äitiyslomalle =)
  14. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Tatyana: Mulla meni viime kierrossa ovis ohi ovistestien takia. Aikaisemmin en ollut tikuttanut, ja nyt en saanut plussatulosta testeihin ollenkaan. Viivoja kyllä tuli mutta ei testiviivan vahvuista tai vahvempaa. Joko testit ei siis näytä mulla ovista tai sitten hormonihuippu meni niin nopeasti...
  15. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Minäkin voisin liittyä ketjuun. Ikää on 30 vuotta, ja tänään on menossa kp 1/31-41. Yrityskierto on 12. Piinaviikoilla olen justiinsa lomalla, mutta yritän silti kirjoitella edes jossain välissä.
  16. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    ).( No niin, nyt mulla on sitten se kp 1, niin kuin arvelinkin. Mutta ei se mitään, koska ajoitus tosiaan meni niin pieleen, etten muuta odottanutkaan. Hyvää tässä on se, että ovis oli tosiaan silloin kuin luulinkin ja että kierto ei ainakaan alkanut turhia venymään. Jos vauva syntyy...
  17. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Toivotaan parasta Piglet! Pidän sulle peukkuja.
  18. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Gilmore: Mulla on melkein sama tilanne, eli menkkoja odottelen alkavaksi tiistaina tai keskiviikkona, ja tänä aamuna oli pakko testata se nega, että sais edes hetkeksi ajatukset muualle. Mitään oireita ei edelleenkään ole, ja ajoituskin siis taisi mennä pieleen, niin että nyt todella toivon...
  19. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Jouskari-82: Luin jostain, että raskautuminen on todennäköisintä, jos puuhailu ajoittuu ennen ovista, niin että simpat ovat sitten jo valmiina odottelemassa. Siittiöiden täytyy kuulemma käydä läpi joku seitsemän tunnin mittainen prosessi, jossa niiden pinta muuttuu tai jotain, ja vasta sen...
  20. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Olipa mielenkiintoista lukea kohtalotovereiden tarinoita. Meillä on yritystä takana suunnilleen vuosi, ja nyt on menossa 11. yrityskierto. Tässä kierrossa ei taida plussaa tulla, koska oireita ei ole vielä minkäänlaisia ja ajoitus taisi mennä ovulaatiotestien takia vähän pieleen. Nyt on siis...

Yhteistyössä