*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

jotta olisko näin pitkälle jännääjiä, jos mun kierto menee niinkuin pitää niin tälle viikolle osuu :)
oottelen siis lisää porukkaa :)



umayya..............kp1/38..............yk3...............kolmas
 


Tiistai 6.5.2008[color]

kekkeri.........30v.........1/28-30..............yk2...................neljäs
umayya........27v..........2/38...................yk3..................kolmas
Kuumeilija.....20v...........3/28-35..............yk4................esikoinen
Iines79.........28v.........4/30...................yk1...................toinen
Tuulia79........29v..........11/35.................yk5..................toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]


 
Heippa!

Tipahdin tuolta 19 viikon pinosta, mutten kovin korkeelta ja kovaa kumminkaan. Nyt siis kekkeri................1/28-30..............yk2................neljäs
Jos tässä tulevassa kierrossa napsahtaisi niin sitten tulis mukavasti helmikuun vauva =) olis aika kiva aika saada talven tuiverruksen keskellä pieni murunen. Minulla nämä 3 ovat kaikki tärpänneet noin 3-4 yrityskerralla, mukanaan mahtui myös kaksi alkuraskauden keskenmenoa (lasten 1 ja 2 välillä) Yrittäminen on hauskaa ja jännää, mutta kyllä se aikamoista tunteiden vuoristorataakin on. Kovasti nostan hattua heille jotkat ovat joutuneet vuoden/vuosia yrittämään. Toivottavasti oma kroppa vielä tottelee hyvin ja saadana pian vauva alulle. Ai niin, ikää on 30, jossain pinoissa sekin on laitettu, jossain ei.

Toivottavasti saadaan iso plussapino aikaiseksi!
 
Hei!

Aika lähelle minäkin pääsisin. Jännitys alkaa viikon 22 lauantaina. Kierto on vähän heitellyt, joten nämä viikot ovat minulle jännityksen viikkoja. Mikäli huolitaan mukaan niin

Tuulia79...kp11/35...yk5...toinen
 
Heips,

Uskaltaisinkohan mäkin liittyä johonkin kuumeiluporukkaan :) . Meillä eka yk menossa ja jännäys osuu just 23 viikolle. Otatteko uuden kuumeilijan mukaan? Mun rivi olis siinä tapauksessa:

Iines79..........kp 4/30............yk 1...........toinen

Täällä sopiva testauspäivä osuis sopivasti miehen synttäreiksi :) .
 
umayya: Mun ikää ei kannata laskea nikin mukaan. En ole vielä tänä vuonna täyttänyt vuosia. Ikää siis 28 vuotta.

Mä täällä mietiskelin, että miten kipulääkkeet vaikuttaa ovikseen. Mä kärsin aina menkkojen aikaan migreenistä ja oon nyt parina päivänä joutunut ottamaan tulehduskipulääkkeitä. Eilen turvauduin täsmälääkkeeseen. Muistan lukeneeni, että lääkkeet saattaa jopa estää oviksen :eek: . Toivottavasti ei käy niin, vaan kroppa toimii niinkun pitäisi. Jännäillään jännäillään :) .
 
Ikää on 29 vuotta ja toinen lapsi haaveissa ennen seuraavaa syntymäpäivää. Kiirettä pitää, mutta eiköhän se tässä onnistu.

Tuohon lääkejuttuun en osaa ottaa kantaa. Ei ole pahemmin tarvinnut synnytyksen jälkeen kärsiä menkkakivuista vaan ihan yhdellä panadolilla olen pärjännyt. Nyt toivotaan ettei niihin vaivoihin tarvitse ottaa tänä vuonna lääkettä.
 
Tervehdys! Ja kiva päästä mukaan :) 20-vuotias tyttöinen täältä löytyy :) Ja helmikuun rakas olis aivan passeli tännekin :heart:

Tässä kierrossa apuina foolihappo-b-vitamiini-lisä, ja ajattelin sitä karpalomehuakin litkiä greippimehun asemesta :D Katsotaan nyt sit pystynkö pitämään näppini erossa ovistesteistä, kun niitä jäi vielä 5kpl :) Tosin tunnistan jo todella hyvin oviksenkin lähenemisen, joten viime kierrostakaan ei mennyt kuin 2 testiä :)
 
Tahtoisin liittyä seuraanne! Minäkin putosin tuolta viikon 19 listalta. Seuraava mahdollinen testausajankohta on viikon 23 puolivälissä.
Eli ikää on 28, kp 2/29-31, yk 13 ja esikoinen olisi tilauksessa. Toivotaan että meillä kaikilla onnistais tässä kierrossa! :)
 
Minäkin voisin liittyä ketjuun. Ikää on 30 vuotta, ja tänään on menossa kp 1/31-41. Yrityskierto on 12. Piinaviikoilla olen justiinsa lomalla, mutta yritän silti kirjoitella edes jossain välissä.
 
Tatyana: Mulla meni viime kierrossa ovis ohi ovistestien takia. Aikaisemmin en ollut tikuttanut, ja nyt en saanut plussatulosta testeihin ollenkaan. Viivoja kyllä tuli mutta ei testiviivan vahvuista tai vahvempaa. Joko testit ei siis näytä mulla ovista tai sitten hormonihuippu meni niin nopeasti ohi, ettei kerran vuorokaudessa testaaminen riittänyt.

Oviksen joka tapauksessa tunsin ihan normaalisti vahvinta saamaani testiviivaa seuraavana päivänä, mutta koska testien perusteella luulin, etten ovuloi ollenkaan, niin emme sitten ehtineet puuhailla oikeaan aikaan.

Toivottavasti testit toimii sulla paremmin. Tämä kuitenkin vain varoitukseksi, ettei käy samalla tavalla. Minua otti testit pari viikkoa sitten aika kovasti päähän, kun ollaan kuitenkin vuosi jo yritetty pientä, ja kiertokin on vielä niin kamalan pitkä, ettei noita yritysmahdollisuuksia liikaa ole.
 


Keskiviikko 7.5.2008[color]

Andala..........30v.........2/31-41..............yk12................esikoinen
kekkeri.........30v.........2/28-30..............yk2...................neljäs
Lilla My..........28v........3/29-31...............yk13...............esikoinen
umayya........27v..........3/38...................yk3..................kolmas
Kuumeilija.....20v...........4/28-35..............yk4................esikoinen
Tatyana.........26v..........4/28-30..............yk4.................esikoinen
Iines79.........28v.........5/30...................yk1...................toinen
Tuulia79........29v..........12/35.................yk5..................toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



 
umayya Oli mennyt kiertopäivät hiukan väärin eli menossa vasta 3/28-30

Andala Juu täytyy kyl suhtautua varauksella niitten tikkujen tuloksiin ja pupuilla joka tapaukses oletetun oviksen aikaan. Ei vaan oo mitään tietoa koska mulla oikeesti on ovis, koska mulla ei oo mitään ovis kipuja eikä muitakaan oireita. Joskus aikasemmin tein noita testejä ja silloin näytti aina plussaa, riippumatta siitä missä vaiheessa kierto oli. Nyt kuukausia myöhemmin selvisi syykin. Olin tehnyt testin aamuvirtsasta ja silloin sitä ei juuri saisi tehdä :LOL:
 
Juu ja mullakin on umaya "vasta" kp 3, en tiiä mitä oon tänne kirjotellu :D

JEEE! Nyt nää menkat ei ollu sellasta veriputousta kun edelliset eikä nyt ollu kipujakaan eikä niin paljon hyytymiä, ja ne alkavat jo pakkailla kimpsujaan :D:D jee! :) loppuviikosta jo ahkeraan peittojen väliin :LOL:
 

Yhteistyössä