Hakutulokset

  1. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Testasin tänään, ja selvä nega oli. Menkat ei ole vielä alkaneet, mutta eiköhän ne sieltä kohta tule, nyt kun ei enää tarvitse jännittää niiiiin kamalasti. (Hyvä että sain viime yönä nukuttua.)
  2. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Täällä ei vielä tietoa menkoista, mutta testi oli tänä aamuna ihan selvä nega. Menkat vissiin vaan myöhässä kaikesta tästä jännäämisestä. Odotellaan...
  3. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Veena: No nyt luulis jo plussan irtoovan! Täällä tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta "kipu" on siirtynyt toiselle puolelle ja muuttunut astetta menkkamaisemmaksi. Alkais äkkiä ne menkat, jos ne kerran on tulossa. Tää päivä on ollut ihan hirveän piinallinen!!! En varmaan pysty nukkumaan, jos ne...
  4. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Jennuli: Voi että, miten ikävä tilanne sulla! Voi kun osaisin sanoa jotain lohduttavaa.... :hug:
  5. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Niiskunenä: Kiitos vastauksesta ja tsemppauksesta! Tuli niiiin hyvä mieli. :heart:
  6. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Niiskunenä: Oliko sulla ennen tuota plussaa siis ihan samanlaisia vatsakipuja kuin ennen menkkoja tai menkkojen aikana? Oliko mitään muita normaalista poikkeavia oireita, siis sellaista, mitä ei ole normikierrossa?
  7. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Mikä tilanne, Jennuli? Täällä on ikkunat pesty =) , ja tätikin on pysynyt toistaiseksi poissa. Pientä alavatsatuntemusta on tossa toisella puolella, mutta ei mitään varsinaista menkkakipua onneksi.
  8. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Arabel: Kovasti peukkuja sulle uuteen kiertoon! :hug: Mulla on tänään se kaikista piinallisin piinapäivä, eli menkkojen pitäis alkaa. Toistaiseksi niistä ei ole kuulunut mitään, mutta vielähän tässä on pitkä päivä aikaa. Vasemmalla puolella alavatsassa on sellainen jännä tunne suunnilleen...
  9. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Selis: Joo, mä teen ainakin kaikkeni, ettei täti pääsis kylään. On se kumma tyyppi, kun se tulee kerta toisensa jälkeen, vaikka täytyyhän sen jo tietää, ettei ole ollenkaan toivottu vieras. Jennuli: Mulla nous heti ikkunanpesuinspis, kun tiedän, että jollain muullakin jossain on ihan yhtä...
  10. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Voi että kun pääsiskin erämessuille! Olis ihan tosi hauskaa, mutta täältä korvesta pääsee aika harvoin mihinkään, paitsi töihin tietty - ja ruokakauppaan. :kieh: Messuile munkin puolesta, Umayya! Selis: Milloin sulla on ollut ovis? Jospa testi ei vaan vielä näytä raskautta. Täti ei ole...
  11. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Oho! Samoilla Wikipedian sivuilla oli, että jo 200 mg kahvia päivässä kaksinkertaistaa keskenmenoriskin. Eli siis pari mukia kahvia, minkä varmaan suunnilleen kaikilla tulee päivässä juotua! Miksei tuosta puhuta ikinä missään?
  12. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Gilmore: Lukaisin nuo linkittämäsi jutut. Näköjään kofeiinikin siis lisää keskenmenoriskiä. Onko kellään aavistusta, paljonko kahvia pitää juoda, että saa tuon 375 mg kofeiinia? Mulle gyne sanoi viime syksynä, että sellainen (oliko se nyt) seitsemän desiä kahvia päivässä voi jo vaikeuttaa...
  13. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Niiskunenä: Onnea hirmu kovasti! Pidän peukut pystyssä, että kaikki menee jatkossakin hyvin. Ja hyvä juttu myös, että saatiin tämänkin pinon plussatili auki. Täällä pitäis keksiä tälle päivälle jotain sellaista tekemistä, joka sais unohtamaan sen, että huomenna pitäis alkaa menkat, ja sen...
  14. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Niiskunenä: Onnittelut haamusta. Hyvä, että täällä joku edes haamuilee. Ja uskon kyllä, että sun kohdalla viiva tulee tuosta vahvenemaan. Viiva on kuitenkin vaaleanpunainen, ja kun sulla olis vasta tänään pitänyt menkkojen alkaa etkä edes testannut aamupissasta, niin ei mikään ihme, jos viiva on...
  15. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Veena: Voi kun hyvä, että kaikki meni noin kivuttomasti ja saitte vielä noin hyviä uutisiakin. Kun ei kerran kummassakaan ole mitään vikaa, niin pakkohan sen plussan on sieltä jossain vaiheessa tulla. Niin, yksityisellä hoitoihin pääsis varmaan ihan mukavalla aikataululla, mutta kun ne...
  16. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Veena: Onko sulla siis huomenna se putkien huuhtelu, vai tutkitaanko vasta, onko se tarpeen? Tsemppiä hirveästi lekurille. Huomisen jälkeen ootte varmaan ison askelen lähempänä plussaa. ).( Meillä on vähän sellaiset ajatukset, että jos ei tärppää, niin sitten täytyy keksiä muuta tekemistä...
  17. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Umayya: Joo, mä ainakin yritän kovasti plussata, mutta jos en onnistu, niin sitten etsin siitä ne hyvät puolet, niin kuin sinä ja Kaa. Löytyy sitä aina niitä hyviäkin juttuja kuitenkin, niin kuin tää loistava sää. Ja kaiken lisäksi olen superonnellinen, kun opin tänään käyttämään meidän...
  18. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Mun on helppo olla testailematta, koska mulla ei kuitenkaan mitkään testit näyttäis yhtään mitään. Koskaan en ole saanut minkäänlaisia haamuja enkä viivanpaikkoja sellaisiinkaan testeihin, joihin jotkut saa suunnilleen aina sen viivanpaikan. Keskitalvella mulla oli esim. ihan ihmeellinen kierto...
  19. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Mulmul: Onpa sun tilanne hankala! Työllistymistä tuskin kuitenkaan tarvitsee pelätä, kun olet tuollaisella alalla. Jos aluksi saa edes jonkin paikan, niin siitähän on sitten helppo vaihtaa parempaan. Mun entisen työkaverin mies oli vielä pari vuotta sitten Turussa päiväkodissa töissä ja just...
  20. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Kukkavanamo ja Kuumeilija: iso :hug: Niiskunenä: Meillä on kanssa helmivauvan laskettu aika ystävänpäivänä. =) Lakkiaisissa menee mullakin tämä päivä tai oikeastaan koko viikonloppu, kun pirskeet ovat sen verran kaukana.

Yhteistyössä