Hakutulokset

  1. M

    Kilpirauhasen liikatoiminta

    Onko kellään kokemuksia vauvan kilpirauhasen liikatoiminnasta? Mitä se käytännössä tarkoittaa ja millä tavalla vaikuttaa lapsen elämään?
  2. M

    Paljonko teillä ollut sf-mitta rv18?

    Rv 18+3 oli 14cm! En kyllä tiiä millä käyrillä menee :D
  3. M

    Te, joilla ovulaatiotesti on näyttänyt raskauden

    Kp oli 49 kun plussa tuli! Ja ovistestillä testasin, koska odottelin edelleen ovista :D Viiva oli tosi tumma. Lopen varmstui, että ovis oli ollut kaks viikkoa myöhemmin ku normaalisti. Eli oikeiden laskujen mukaan plussa näkyi jo dpo 9.
  4. M

    Tehdäänkö sokerirasitus kaikille

    Joillain paikkakunnilla sokerirasitus tehdään automaattisesti PCOlaisille rv 12-16 sekä rv24-28. Itse olen hoikka ja pissassa ei ole ollut mitään häikkää, joten menen rasitukseen vain rv 24-28.
  5. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Pikamoit täältäkin :)! Me ei mennä seerumiseulaan, ainoastaan ultrataan viikoilla 13+6 eli 6.7! Märthis & vauva ihan kohta 9+6
  6. M

    Ekat raskaus oireet??

    KAUHEASTA palelusta ja sairaaksitulemisentunnosta tiesin, että nyt ollaan raskaana. Lämmöt nousi aina negakierroissakin, mutta plussissa on joka kerta ollut eri maata se palelu! Muut oireet alkoi rv6 jälkeen!
  7. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Unia nähdään täälläkin mitä ihmeellisempiä! Selkeästi enemmän kuin ei-raskaana ollessa. Paino-galluppiin, elikä esikoiselta tuli 15kg ja BMI tuolloin 19. Kolme kiloa jäi ja siitä 58kg lähdettiin nyt, saapa nähdä mihin lukemiin päästään :o Pakko syödä koko ajan ja mahan turvotusta on tosi...
  8. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Heipsan pitkästä aikaa! On oltu viikko mökkeilemässä ja nyt palattiin pariin. Tervetuloa uusille ja onnea plussista!! Muzzulle suuren suuri :hug: Asunto on tällä hetkellä ihan sopiva 72,5 neliötä, mutta tarkoitus olisi muuttaa toiselle paikkakunnalle mahdollisimman pian, jolloin...
  9. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Hei! Ultrassa käyty, siellä se pieni oli oikeassa paikassa ja sydän sykki :heart: Niin helpottunut olo nyt. Jenninho aiotteko pitää kaikki pennut? Ne on varmasti aivan ihania!
  10. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Snowangel ja Miltsu :hug: Tosi ikävää että pitää sattua näin. G: kahvi ei enää maistu ja siitä hyvästä minullakin kauhea päänsärky! Tänne ei muuta kuin ultra tänään... :o Jännittää kauheasti.
  11. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Enie hienoja uutisia!! Millä rv siis olet nyt?? Mietin sydänäänten näkymistä ultrassa... ;)
  12. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Hemppukka123 meillä samat viikot menossa (jos laskut on oikein) ja mullakin ultra torstaina! Esikoiselta viikoilla 6+3 näkyi sydänäänet. Enie ja Snowangel :hug: :hug: toivotaan kaikki hyvin!!
  13. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Hei uudet!! :wave: Turvottaa ja paljon, saa kyllä miettiä minkä paidan laittaa päälle ihmisten ilmoille! Luulevat pian, että on pidemälläki. Kahvi eikä ruoka maistu, vaikka ei silti oksetakaan. Lisää vain oireita kiitos, niin mieli alkais olla rauhallisempi =) Vahvasta plussasta oli...
  14. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Rentouttavaa äitienpäivää kaikille!! :flower: :heart: Lily of the valley olet saanut ihanan aamiaisen! Tuolla puistossa aamulla tytön kanssa leikkiessä mietin, että onpas ihanaa kun äitejä muistetaan kerran vuodessa oikein erityisesti! Anni-77 mulla esikoiselta pahoinvointi alkoi...
  15. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Kiitos onnitteluista! Enie saanut ihania uutisia! :flower: Minuakin kiinnostaa, onko sulla oireet ollu jotenki erilaisia kun kaksi on matkassa? Täällä ehkä yksi oire lisää, nimittäin rinnat vähä kipeänä (ainakin jos oikein kovasti puristaa :D ) Mahassa ei jälleen tunnu juuri mitään ja...
  16. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Lara84 suuren suuri :hug: Minulle kävi samoin ensimmäisessä raskaudessa. Voimia sinulle ja miehellesi!
  17. M

    *muoks* Ruokavalion merkityksestä hormonihäiriöihin

    Löysin varsin mielenkiintoisen artikkelin ruokavalion merkityksestä/vaikutuksesta hormonitoimintaan! Minulla itsellä on endometrioosi ja PCO, siksi etsin tietoa näistä. Olen myös lukenut keskusteluja, joissa monet ovat todella saaneet apua esim. PCO ja PCOS iin ruokavalion avulla. Laitan tän...
  18. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Ilmottaudun mukaan :wave: Toinen tulossa ehkä rv 5+3 (menkkojen mukaan 9+3) ja la siis 3.1! Ens viikolla jo neuvola omituisen kierron takia, mutta ultra vasta 9. viikolla :o Täälläkin oireita odotellaan lisää, juuri sanoin miehelle, että oksentaisin vaikka aamua iltaa, jos vaan sillä saisin...
  19. M

    Missä vaiheessa kiertoa progesteroni verestä?

    Minkä pituinen kierto teillä, ja missä vaiheessa se koe on otettu? Mulla oli ultra kp10 jossa laskettiin, että ovulaatio vois olla kp 18. Silti verikoe otettiin jo kp20? Eikö se pitäisi ottaa viikko oviksen jälkeen? No tuossa kierrossa en kyllä ovuloinut, mutta nyt meen uusiin kokeisiin. Mietin...
  20. M

    Kysymyksiä kysymysten perään

    Hei ajattelin kysellä täältä, kun varmaan suurimmalla osalla on kokemuksia. Eli siis me yritetään toista lasta, ja kun minulla on endo ja pco sekä prolaktiinitkin vissiin koholla, niin tutkimukset aloitettiin heti. Kävin nyt kp 12. ultrassa jossa todettiin, että jos ovuloin, niin noin...

Yhteistyössä