Hakutulokset

  1. F

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Huomenta! Oih luen niin haikeena juttuja kaiken maailman oireitsa ym. Mulla ei edelleenkään ole ei sit MITÄÄN! Mä alan olla kohta aika huolissani et onko siellä ees asukkia :o En oo ees uusinta testejä tehnyt. Eilen illalla nyrjäytin sit nilkkani aika pahasti. Ei pysty kävelee kunnolla...
  2. F

    raskaus ja diformin (metformin)

    Kahdesti ennen raskautta olen metformiinia käyttänyt ja aina ollut ohje et lopettaa heti plussattua. Lääkäri kylkertoi et on tapauksia jossa jatketaan kun pienentää keskenmenoriskiä mut mut mun kohdalla piti lopettaa? Mulla pco johon lääkettä söin.
  3. F

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    G: Esikko täyttää syyskuussa 5v, keskimmäinen täytti just 3v ja nuorin tulee kesäkuun lopussa 1,5v :heart:
  4. F

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Hei vaan! Kauhia et te ootte ahkeria kirjoittamaan :) Täällä pyörähdettiin viikko sitten muutama yö kys:ssä nuorimman kanssa. Onneks kaikki nyt hyvin. Aurinkoiset ilmat ovat pitäneet meidät ulkona, eikä koneella tule käytyä kuin illasta. Mulla on selkä ja rinta ihan palaneet :/ vaik...
  5. F

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Hui varasin ajan varhaisultraan yksityiselle. 10.6. jolloin viikot 7+2 eli luulis sykkeen näkyvän vaikka oiskin sen 6 päivää vähemmän. Jotenkin on niin epätodellinen olo et josko sitten uskos ja sit vois kertoa äidillekkin jos kerrottavaa on. Neuvolakin pitäs varata... Mä en syö...
  6. F

    Hoitovapaalta äitiyslomalle

    Mitenkähän on rupeeko lomat kertyy. Mä oon kolmoselta anonut hoitovapaata 31.12.09 asti. Nyt näyttäs et olisin raskaana ja jos la siirtys niin kuin luulen olisi äippaloma alkamassa 30.12.09 eli päivä menee päällekkäin. Ei taida lähtee kertymään? Juuh ajoissa olen jo asiaa vatvomassa :whistle:
  7. F

    rv ja la?

    ^juuh aika vöyhkänä täs taas oon ja ihan kuin ois eka odottamassa :laugh:
  8. F

    rv ja la?

    Sepä se kun on jo neljäs :laugh: No joo aina siirretty la kun on niin pirun sekavat nuo mun kierrot niin aattelin josko heti rupeis elämään ton pienemmän lukeman mukaan ja eipä tuolla la:lla väliä oo kun kaikki menny pari viikkoa yli ja käynnistetty :laugh:
  9. F

    rv ja la?

    No höh en osaa selittää :whistle: Toisaalta ois tietty mukava olla pidemmällä mut sit tulee takapakkia ultrassa et oisko se sit järkevintä heti olla vähemmillä viikoilla ja kenties yllättyä ultrassa. Ja mielessä siks kun ei kerrottu vielä...tietty täällä palstalla kirjoitettu kyl
  10. F

    rv ja la?

    Miten sinä toimisit? Etenisitkö tuon normaalin 28 päiväisen kierron mukaan eli kun menkat alkoivat 20.4. niin silloinhan nyt olisi rv 4+6 ja la 24.1. Vai oviksesta lasketun mukaan? Ovisviivat sain 9.4. eli silloinhan ovis ollut (kai) 10.4. jolloin tekayn sivujen mukaan rv 4+0 ja la 31.1...
  11. F

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Voi muzzu :hug: Pidetään peukut vielä pystyssä! Heh mulla neljäs (tai no viides kun keskenmeno oli marraskuussa) raskaus menossa enkä silti tunnu osaavan laskea viikkoja :/ Palstan laskuri antaa la sen 24.1. eli rv 4+6 kun viime menkat alkoi 20.4. mutta oviksen tikuilla bongasin 9.4. eli...
  12. F

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Mua kyl mietityttää et oonkohan ees raskaana kun olo ihan normaali :o Nooh näillä mennään kunhan(toivottavasti ei) toisin todistetaan. Galluppeja oli taas. Kerrottu hyvälle ystävälleni ja sisarelleni. Yleensä kerrottu heti mut nyt jotenkin en halua. Meillä kolme pientä lasta niin epäilen...
  13. F

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Heipä hei kaikille :wave: Tänä ammuna varmistustesti apteekin omalla ja juuh raskaana ollaan. Menkkojen mukaan mentäis jo 4+4 viikoilla mut oviksen mukaan olen vasta 3+4 luultavasti eli ihan alkutaipaleella. Mulla tosi epäsäännöllinen kierto ja pco+endo. Lääkkeinä oli metut+clomit ja toinen...
  14. F

    Helmikuisia?

    Josko mukaan uskaltaisi :whistle: Eilen sain ekan hailun viivan ja tänään varmistin apteekin omalla. Haaleahan se kontrolliviivaan nähden on mut kyl mä siihen jo luotan. Onhan nyt vasta 3+4 ;) tai menkoista laskettuna kyl jo 5+4 mut uskon tohon omaan laskelmaani. Eli la olisi viimeinen...
  15. F

    Clomeista huolimatta ovis TOSI myöhään?

    ^viime kierrossa tikutin kans enkä tullut hullua hurskaammaksi. Silloin kans aina viiva mut haaleahko. Mulla on pco eli siin kait erittyy just sitä hormoonia mitä ovistestit mittaa niin saattaa antaa väärän tuloksen mut nyt on kyl niin vahva viiva ettei voi erehtyä :) Jännä vaan et näin myöhään...
  16. F

    Mikä oli se kolmas ässä?

    ja neljänneks shoppailu ;)
  17. F

    Clomeista huolimatta ovis TOSI myöhään?

    Kopsaan tän tuolta vauvakuume puolelta josko täälläkin ois tietäjiä :) Eli syön clomeja toista kiertoa kp 5-9. Viime kierto oli 37 päiväinen. Oletin et nyt kierto lyhenis siihen about 28:n kun ennen clomeja kierrot lähellä 50... Aloin testaa ovista kp 10 eteenpäin. Tuli koko ajan sellainen...
  18. F

    Onkohan mun ovis vasta nyt?!

    Eli syön clomeja toista kiertoa kp 5-9. Viime kierto oli 37 päiväinen. Oletin et nyt kierto lyhenis siihen about 28:n kun ennen clomeja kierrot lähellä 50... Aloin testaa ovista kp 10 eteenpäin. Tuli koko ajan sellainen hailakka mut ihan selvä viiva. Ei oikeastaan koskaan tummunut. Kp 15 koski...
  19. F

    ovis ja mahdollinen hedelmöityminen

    Tuohon huonoon oloon liittyen kysyisin et voiko sitä olla ennen ovista, sen aikana ja vielä jälkeenkin? Mulla nyt viikon verran ollut ällötysolo varsinkin päivällä ja illalla :x Oviksesta en ihan varma ole mut maanataina kp 15 oli tosi kova kipu vasemmassa muniksessa, selässä ja säteili...
  20. F

    Kulpa paisuu/puhkeaa vasemmassa munasarjassa?!

    kiitos hanna sinulle. Täytyypä ottaa puheeksi nää kupla-asiat gynen kanssa.

Yhteistyössä