ovis ja mahdollinen hedelmöityminen

siis miten pian ovulaatiosta hedelmöityminen mahdollista?entäs jääkö se limainen vuotokin päälle tosin vähemmän vuotoa?ja voiko jo 4 päivän päästä tulla huonoa oloa?vai olenkohan vaan kipeeksi tulossa..
 
Tuohon huonoon oloon liittyen kysyisin et voiko sitä olla ennen ovista, sen aikana ja vielä jälkeenkin?
Mulla nyt viikon verran ollut ällötysolo varsinkin päivällä ja illalla :x Oviksesta en ihan varma ole mut maanataina kp 15 oli tosi kova kipu vasemmassa muniksessa, selässä ja säteili jalkaan |O kirkasta ja venyvää limaakin tuli koko päivän (vai liekkö sit ollu miehen tavaraa edellis illalta). Illasta olikin sit kuiva kausi joka kesti tähän päivään asti eli kp 17. Taas tuntuu tulevan mut paksumpaa tavaraa... Joo yök mitä juttuja mut pakko kysellä.
Syön toista kiertoa clomeja (5-9) ja kierrot heittää. Eka oli 37 päivää jee paljon vähemmän kuin mun luomukierrot. Nyt en sit pituutta osaa ennustaa...Ovistestejä oon tehny mut saan aina vaan sellaisen haalean viivan joten luovutin sen suhteen...
Tulipa paljon muutakin kuin tota huono-olo kysymystä mut jos vaan joku ihana osais auttaa :)
 
Heips!!

Vastailen oman tietämykseni mukaan oviksesta.

Pahoinvointi(öklötys olo), huimaus, flunssainen olo(nenän tukkosuus) kipuilu alavatsalla(munasarjat)ja ärtynyt/hermostunut olotila ovat juuri noita ovisoireita ja niitä voi olla jo muutamana päivänä ennen ns. varsinaista "H" hetkeäkin.(minulla oli vielä jälkeenkin) Itselläni en ole huomannut limoissa mitään suurta muutosta(johtuen ehkä iästäni) Toivottelen onnistumisia kaikille raskautumisen suhteen :wave:

Ps. Itselläni tulee myös vain se hailu viiva ovistestiin joka vahvistuu aivan vähän juuri kun ovis tapahtuu-ei siis tarvitse olla mikään tummanpuhuva viiva.
 

Yhteistyössä