Hakutulokset

  1. F

    Kulpa paisuu/puhkeaa vasemmassa munasarjassa?!

    hmm tein äsken sit ovistestin ja negaa oli. Pyyhkiessä tuli ihan hupsuna paksua jo rusehtavaa limaa. Kohdunnapukka on tosi alhaalla mut mitään verta tai ees sen tapaista en sormiini saanut mut eiköhän ne menkat sit ala. Jee ees vähän lyhyempi kierto jos jotain positiivista pitää hakea :)...
  2. F

    Kulpa paisuu/puhkeaa vasemmassa munasarjassa?!

    ^Miten kierron mukaan? Häviävät ja tulevat? Gyne ei ole koskaan sellaisista maininnnut. Pco mulla kyl on... Raskasutestin oon tehnyt ja negaa näytti tiistaina.
  3. F

    Kulpa paisuu/puhkeaa vasemmassa munasarjassa?!

    Tommoinen tunne ollut tän päivää pariin eriin otteeseen. Mikä ihme mulla on :o Kp on nyt jo 37. Kopion tähän vähän tota mun taustaa mitä oon kyselly täällä ja vauvakuume puolella. Ovulaatio tietäjää? Lasta ollaan yritetty kohta vuosi. Ennestään niitä on ja aikaan saatu teroilla+metuilla...
  4. F

    Ovulaatio hukassa...

    Ei edelleenkään mitään. Nyt kp 37 ja äsken oli julmettu kipu vasemmassa munasarjassa :x Kuin kupla paisuisi tai puhkeisi. Mikä hiivatta mulla on!!! :headwall: Kysta? Eipä gyne oo ainakaan koskaan semmosesta maininnu...pco kylläkin...
  5. F

    Ovulaatio hukassa...

    Kiitos. :) Juuri tuo clomi-juttu mua ihmetyttääkin. Tein niitä liuske ovistestejä kp 12-17 ja kp 14 sain viivan joka oli ainakin yhtä vahva kuin kontrolli ellei jopa toisesta reunasta vahvempikin. Sit kun testejä jäi muutama ja olivat menossa vanhaksi tein kp 20 ja kappas sama homma kuin kp 14...
  6. F

    Ovulaatio tietäjää?

    :)
  7. F

    Ovulaatio hukassa...

    joku :whistle:
  8. F

    Ovulaatio tietäjää?

    :attn:
  9. F

    Ovulaatio tietäjää?

    :attn:
  10. F

    Ovulaatio tietäjää?

    ^ :D Raskaana tuskin olen. Testasin tiistaina clearbluella ja selvä nega :( Seksiä ollut viimeksi kp 17 et tuskin mahdollistakaan enää... Katseen olen jo suunnannut seuraavaan kiertoon :) Tympäsee vaan kun ei edes clomit saaneet aikaan kierron lyhenemistä tai mitään apuja...kauheet...
  11. F

    Ovulaatio hukassa...

    Tänään, 16:48 Farfalla Ovulaatio tietäjää? Lasta ollaan yritetty kohta vuosi. Ennestään niitä on ja aikaan saatu teroilla+metuilla. Nyt olen metuja syönyt mut eivät auta niin kuin viimeksi. Tähän kiertoon sain clomit tueksi kp 5-9. ei tainnut olla apua :( Viime kierto 44 päivää kp 29-...
  12. F

    Ovulaatio tietäjää?

    Lasta ollaan yritetty kohta vuosi. Ennestään niitä on ja aikaan saatu teroilla+metuilla. Nyt olen metuja syönyt mut eivät auta niin kuin viimeksi. Tähän kiertoon sain clomit tueksi kp 5-9. ei tainnut olla apua :( Viime kierto 44 päivää kp 29- alkaen kipuilua munasarjoissa kp 31 märkää...
  13. F

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei ja anteeksi kun änkeän tänne teidän ketjuun :) Minulla olisi kysymys lähinnä clomien käyttäjille. Miten teidän kierrot muuttuivat kun aloitte syödä clomeja ja millä kp? Itsestä sen verran et mulla on pco ja metuja olen syönyt tammikuusta asti. Kierrot ollut lähellä 50 ja nyt eka...
  14. F

    kotitesti.fi puikootesti 20, kokemuksia?

    ap edelleen nostelee :)
  15. F

    kotitesti.fi puikootesti 20, kokemuksia?

    Laitoin mitäs nyt puolelle mut jos tännekkin kokeilis :) Eilen jo kyselinkin kun näin haamujen esiäidin, ehkä... Eilen sit törkkäsin puikon kaappiin kun naapuri tuli käymään. Illalla n. 8h testauksesta kaivoin esiin laittaakseni roskiin ja siin oli aika selvä viiva? Aamulla en kyl nähnyt...
  16. F

    ovulaatiolimoja monta päivää?

    Ääh eli turhan aikaista oli tuo ei enää limaa. Kyl sitä tulee mut ei enää veriviiruista/rusehtavaa. Eilen oli muuten olo kuin ilmapallolla :o En mielestäni ollu syönyt mitään turvottavaa. Nytkin farkut ahdistaa et liekkö sit jo menkka turvotusta... Ihme flunssainenolokin vaivannu muutaman...

Yhteistyössä