Hakutulokset

  1. K

    Sydän toivoa täynnä <3

    Tervehdys :wave: Montako koiruutta teillä nyt on? On komee koira tuo toivo :)
  2. K

    Onko kellään kaalisoppareseptiä sitä millä voi...

    Sillä on kuulemma moni saanut ihan pysyviä painon pudotuksia aikaan. Olen yrittänyt sitä sun tätä tähän painon pudotukseen ja se että pitäs katsoa mitä syö, olen jättänyt pullat, karkit, muutkin sokeriset/suolaiset pois ja syön pieniä ruoka-annoksia vihannesten kera ja lenkkeilen olosuhteiden...
  3. K

    Onko kellään kaalisoppareseptiä sitä millä voi...

    Laihduttaa, eikä siinä ole niitä sitrushedelmiä yms? Jos joltain löytyy se niin saisinko sen että pääsisin yrittämään että onko nämä kilot juuri niin tiukassa.
  4. K

    Epätoivoinen

    Yhdyn tuohon mitä sonica sano että näkyviä tuloksia tulee painovartioiden pisteillä, itsekin niillä viikon ollut ja painoa takana 2,5 kg... Kokeiles sitä ja hiukka liikuntaa.
  5. K

    mahdollistako? [LAIDUTUKSESTA]

    Kyllä lähtee, tsemppaat vaan kovasti. Minä olen alkanut myös painonpudotukseen ja nyt on painonvartijoiden pisteille ja 3 päivässä on lähtenyt 1,5 kg siihen myös hiukka liikuntaa päälle niin avot...
  6. K

    Minkä vuosimallin autolla ajelette?

    Meillä on toyota avensis ja vm2000 mut vaihtoon ollaan laittamassa, isompaa pitäs kattella
  7. K

    Kävin eilen hammaslääkärissä ja nyt...

    Pakottaa tuota yläkaarta. Laittoivat puudutuksen paikkauksen tähden tuonne ihan taakse ja nyt tuntuu ettei suu aukea kunnolla ja se on semmonen raskaan tuntuinen kun aukoo suuta, meniköhän siinä hommassa jokin pieleen? Pitäsköhän soittaa sinne hamppilääkäriin jos tää vielä kauan jatkuu?
  8. K

    Tää lähtee nyt

    Laittamaan saunan lämpiämään niin kerkeen saada noi muksut pestyä niin pääsevät nukkumaan kasilta. Son moro :wave: :wave:
  9. K

    Onko teillä vauva kimpussaroikkuja?

    Hih, meillä on nuo 2 vanhinta myös samassa iässä, mitään ei voi sanoa ennenkun on hoettu äiti äiti äiti ja siihen saatu vastaus mikä tahansa sitten kerrotaan asia kun sanon vaikka että joo
  10. K

    Onko teillä vauva kimpussaroikkuja?

    Meillä kans poika joudutaan nostamaan yöllä viereen mutta ei kelpaa iskän kainalo vaan huutaa siinä kun päätä vietäs, mun kainaloon nukahtaa mut tasainen kosketus pitää olla kokoajan. Mulla ihan aikusten oikeesti ahistaa välissä niin että meinaan hengenkulku loppua...
  11. K

    Onko teillä vauva kimpussaroikkuja?

    Meillä tuo kohta 9 kk huutaa ku hinaja ku en aina jouda häntä syliin ottamaan, jos menen vessaankin niin se huutaa oven takana, hän ei syö isältään, ei nukahda hänelle. Välissä niin rassaa kun hän on NIIN äidin poika. Voikohan tää olla jotain eroahistusta? Ei nuo kaksi muuta ole olleet näin...
  12. K

    Tuli mieleen pannarista...

    Millä ohjeella te teette pannarin kun teette? Meillä noi muksut on niin kranttuja että he eivät syö lättyjäkään ja pannari pitää tehä sillä maailmanparas pannari ohjeella minkä netistä olen löytänyt, jos tekee jollain muulla ohjeella niin eivät syö...
  13. K

    Tekis mieli jotain herkkua...

    No se vain =)
  14. K

    Tekis mieli jotain herkkua...

    Minulla on kans haluttanut pari viikkoa mansikkarahkaa mutten oo saanut vielä aikaseksi tehä, sitäkun ei syö meillä muut kun mie.
  15. K

    G. Laitetaankos paikkakuntasää tulemaan

    Meillä täällä rovaniemellä on +0 astetta mittarissa ja lunta tulee ajoittain aika paljonkin.
  16. K

    5kk neuvolasta terveisiä! Soseita saa antaa 3 purkkia päivässä ja suositteli lisäksi vielä iltapuuroa!

    meillä tuo pikkujätti painoi 8 kk neuvolassa 12,030 ja oli pitkä 77, syntyissäänkin oli pikkusen vajaa 5 kiloinen ja 56 cm pitkä
  17. K

    Äitiyspäiväraha vauvasta, kotihoidontuki esikoisesta?

    Minä kaivoin nyt tuon minun päätöksen kun sanoit että jotain on pielessä kun maksavat minulle 3 lapsesta. Eli meillä kaikki lapset hoidetaan kotona. Tuosta meidän keskimmäisestä saan hoitorahaa 94 euroa ja vanhimmasta saan 60,46 euroa ja olen vanhempainvapaalla, että näin... Että en tiiä sitten...
  18. K

    Äitiyspäiväraha vauvasta, kotihoidontuki esikoisesta?

    niin,toi lisä on tuloihin riippuva.mutta ei sitä saa kun yhdestä lapsesta,kun joku sanoi että sai kaikista... Kyllä minä ainakin saan molemmista sitä hoitolisää, tuosta vanhemmasta se on vaan pienempi kun toisesta. Kaikista sen saa jotka hoidetaan kotona. Laitat vaan kaikki paprut menemään...
  19. K

    Kuinka kauan on työttömyyspäivärahan karenssiaika kun..

    Ollos hyvä vaan. Toivottavasti keksitte jonkun hyvän selityksen ja pääsette asumaan samalle paikkakunnalle.

Yhteistyössä