Hakutulokset

  1. N

    Kotiäidin ura pian takana, opiskelija-äidin elämä alkaa. Muita?

    sama juttu täällä,kotona ollu nyt 3v.. mahtavaa päästä opiskelemaan :) toki myös jännittää laittaa lapsi hoitoon!
  2. N

    virusturvaohjelmista, tietoa?!

    ja meidän koneella avira, ilmainen ja helppo :)
  3. N

    Mukaan laihduttajat ! NYT SE ALKAA !1.1.09.

    mukana, pituutta vajaa 160 ja paino 58, 50 kiloon pitäis päästä
  4. N

    kroppaketju

    no niimpä, tavallaan ärsyttää että tuollaisia kuvia laittavat täällä sanovat että näkee mitä tulee ku mässäilee, tuntuu pelkältä kehujen kalastamiselta. ja se ärsyttää. laittakaa toki noita kuvia, niitä todellaki kehtaa esitellä sanokaa ylpeänä että voin olla tyytyväinen :) ihan turhaa...
  5. N

    kroppaketju

    näytät kyllä upealta :whistle: millä keinoin kiinteytit? mulla itsellä menossa samaa projektia, tosin painoa tarvii pudottaa enää 3-5kg eli ei hurjasti :)
  6. N

    Mistä se kakun lässähtäminen paistamisen loppuvaiheessa johtuu?

    http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/24728/sokerikakkupohja tässä ohje joka toimii ja tulee muhkea kakku! oon kokeillu, ja minä joka tein aina ennen lässähtäviä kakkuja onnistuin tällä :)
  7. N

    mä luulin tietäväni millainen on paha uhmakohtaus.

    juu, tuttu tunne, tytön uhmakohtaukset on jotain ihanaa välillä (2,5v) ja parastahan oli sit se ku kerran sai kunnon uhmiksen mummulla, ja ku koitin saada sen rauhoittumaan (ja sainki) niin oma isä syytti mua lapsen rääkkäämisestä ja pahoinpitelystä ja vaikka mistä, koska PIDIN lasta sylissä...
  8. N

    Meidän vajaa 2v nukkuu vieläkin!!!

    meidän 2,5 v jätti päikkärit pois jo 3kk sitten.. jos jollain on konsteja että miten sen sais uudellee nukkumaan päiväunet niin kertokaa kiitos :/
  9. N

    voiko vihkisormusta vaihtaa???

    no ei mulle avioliitto ja siihen kuuluvat asiat oo tekopyhyyttä :) sanoinki että MULLE se sormus on tärkeä, ei sen tarvi olla muille.
  10. N

    mulla oli suu-ja sorkkatauti

    sairastin ton taudin 2003 talvella ja luulin että kuolen siihen,oli nimittäin karmiva kokemus.. kuume 39,9 koko suu täynnä rakkoja, söin viikon pelkkää jätskiä ja sitäki niin että puoli tuntia ennen syömistä piti ottaa 600mg burana.. laihduin viis kiloa reilussa viikossa, nukuin mehupillit...
  11. N

    voiko vihkisormusta vaihtaa???

    mä en vois vaihtaa koska se on siunattu se sormus vihkimisen yhteydessä ja mulle tosi tärkeä juttu, mutta kukin tavallaan :)
  12. N

    Kysymys Cross trainerista

    :laugh:
  13. N

    LENTOEMÄNNÄN DIEETTI

    jee :)
  14. N

    LENTOEMÄNNÄN DIEETTI

    varmaan kinkku :)
  15. N

    LENTOEMÄNNÄN DIEETTI

    hei ap! älä tee mitään ihme dieettejä, mä alotin joulukuun alussa terveellisemmän elämän, en herkuttele ku kerran viikossa, pienensin annoskokoja, aloin harrastaa liikuntaa ja juomaan vettä-paljon! nyt on lähteny jo varmaan pari kiloa, en oo käyny puntarissa koska peilistä näkee parhaat...

Yhteistyössä